Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muutin Kanarialle

Vierailija
04.04.2022 |

Ensimmäinen täysviikko alkaa 🙂

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon!

Vierailija
2/8 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveissasi muutit. Siellä on kalliimpaa kuin Suomessa, joten leikkirahasi loppuvat pian.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vain lomaillut hotellissa Kanarialla.

Minkälaisia asuntoja/ taloja siellä on tarjolla, jos haluaisi muuttaa? Onko vuokra vai omistus? Ja mitä asunnot/talot ja eläminen oikeasti käytännössä maksaa? Mitä työpaikkoja on?

Vierailija
4/8 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen vain lomaillut hotellissa Kanarialla.

Minkälaisia asuntoja/ taloja siellä on tarjolla, jos haluaisi muuttaa? Onko vuokra vai omistus? Ja mitä asunnot/talot ja eläminen oikeasti käytännössä maksaa? Mitä työpaikkoja on?

En ole ap, mutta olen selvitellyt asiaa jonkin verran. Omistusasuntoja saa helposti ja halvalla. Toki kalliitakin löytyy jos haluaa luksusta. Mutta asunnon omistamisessa Espanjassa on riskinsä, esimerkiksi sen valtaus, siitä eroon pääseminen kun sen aika koittaa ja muutenkin pitää hankkia luotettava asiamies tutkimaan paperit ennen allekirjoitusta.

Vuokra-asuntojakin löytyy, mutta koska kiinnostus niitä kohtaan on kovempi kuin omistusasuntoihin, niin vuokrat ovat asuntojen hintaan nähden korkeita. Noin 500 - 600 eurosta ylöspäin alkaa löytyä pieniä mutta muuten upeita vuokra-asuntoja.

https://www.spainhouses.net/en/rent-properties-tenerife-tenerife.html

Vierailija
5/8 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa siellä on hyvät sää olosuhteet, ei ikinä liian kuuma. Upeaa luontoa löytyy ja jos ei asu turisti rysissä ihan rauhallistakin varmaan. Itse olen lomaillut Lanzarotella ja Teneriffalla ja ei mitään negatiivista sanottavaa. Onnea sinne Atlantin rannoille.

Vierailija
6/8 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haaveissasi muutit. Siellä on kalliimpaa kuin Suomessa, joten leikkirahasi loppuvat pian.

Asuminen samaa luokkaa kuin Suomessa. Ruoka huomattavasti halvempaa. 

Vierailija
7/8 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa rumia, tyylittömiä ja ankeita asuntoja ja hirveitä pintamateriaaleja ja värejä. Ihan kuin  minimalismia tyyliin 80 luku noissa asuntoilmoituksissa.

Vierailija
8/8 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! Siellä on maailman paras ilmasto ja upeita rantoja! Vähän käy kateeksi… Minne päin muutit? Itse haaveilen jonain päivänä muuttavani Lanzarotelle.