Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihavuudesta ei saa keskustella - mitä täällä tapahtuu?

Vierailija
24.09.2015 |

Olen ymmälläni. Joku oli aloittanut keskustelun siitä, että vaikeasti ylipainoisen on rankkaa pysyä mukana pikkulapsiarjessa. Olin vastaamassa tuohon ketjuun ja yhtäkkiä se on poistettu!

Tämä on vauva.fi, herranjumala! Eikö tuo ollut juuri palstalle sopiva aloitus, pohdintaa siirä, mikä voi tehdä lapsiperhe-elämästä rankempaa ja miten omaa oloaan mahdollisesti voisi helpottaa.

Täällä on nykyään aloituksia lähes ainoastaan pakolaisista. Nekin poistetaan nopeasti. Illalla, kun moni äiti ehtisi palstailla, tulee rekisteröitymispakko. Sekään ei itseäni haittaa, mutta yksinään on ikävä kirjoitella, kun palsta on ihan kuollut iltaisin.

Yrittääkö vauva.fi ajaa alas Suomen suosituinta keskustelupalstaa? Voisiko kielletyistä asioista tehdä jonkin virallisen listan?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjuja ei poisteta ilmeisesti sisällön vaan avainsanojen perusteella. Lienee säästösyistä automatisotu toiminto (hesarilla menee päin helevettiä).

Vierailija
2/13 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 18:32"]

Serkkuni on 167/40 ja ei jaksa mitään.

[/quote]

Hyshys ei saa syrjiä laihoja, kohta tulee lauma anorektikkoja puolustelemaan että "mää ainaki jaksan" 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 20:02"]
Ketjuja ei poisteta ilmeisesti sisällön vaan avainsanojen perusteella. Lienee säästösyistä automatisotu toiminto (hesarilla menee päin helevettiä).

[/quote]

hesarikin voisi miettiä MIKSI heillä menee päin persettä.

Vierailija
4/13 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt poistui ketju, jossa keskusteltiin raskausajan ruoka- ja juomatavoista. Mitä ihmettä?! En huomannut asiattomuuksia.

Vierailija
5/13 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä, että jotkut rimanalitukset ja törkeydet poistetaan, mutta eihän sen takia koko ketjua tarvitse hävittää! Selvästi moderaattorit kuitenkin lukevat myös yksittäisiä viestejä. Omalla sivustollaan saa tietysti tehdä mitä vain, mutta sananvapautta ja erilaisten mielipiteiden julkaisua kannatan.

Ei kai siihenkään voi ruveta, että hiustenväristä ei voi keskustella, koska joku ottaa itseensä. Ylipainon vaaroista ei saa puhua, koska ruudun takana joku lihava loukkaantuu. Tupakoitsija ei kestä sitä, että joku kertoo faktoja keuhkosyövästä. Mä ymmärrän, että rasistiset letkautukset poistetaan, mutta entä jos joku kertoo omia kokemuksiaan tai linkittää aiheesta uutisen, joka ei ole kovin positiivinen? Poistoon vain, koska se loukkaa?

Vierailija
6/13 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyssh! Ollaan hiljaa, ettei vain vahingossakaan päädytä aiheuttamaan mielipahaa kurvikuningattarille! :)

Vierailija
7/13 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin itse aihe on kiellettyä mutta oletteko lukenut niitä kommentteja mitä jotku suoltavat

Vierailija
8/13 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkkuni on 167/40 ja ei jaksa mitään.

Vierailija
9/13 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasismin vastainen liike.

Vierailija
10/13 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 18:32"]Serkkuni on 167/40 ja ei jaksa mitään.
[/quote]
Valitettavasti serkkusi, jolla muuten on ok mitat, on vähemmistöä tässä maassa.

Vierailija
11/13 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aihe on varmasti ok, mutta poikkeuksetta noissa ketjuissa sisältö menee asiattomuuksiin, aivan kuin maahanmuuttokeskusteluissakin.

Vierailija
12/13 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin vastasin, että olen aina ollut notkea. T:bmi50

Vierailija
13/13 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos ylipaino on minulle arka paikka ja haluan ketjun poistettavan, niin ei muuta kuin törkyviestejä eetteriin ja kas; keskustelu poistuu. Kätevä keino vaientaa kaikki "vääränlainen" keskustelu..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi