Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten liiallisesta perfectionismista eroon?

Vierailija
24.09.2015 |

Olen käsittänyt, että liiallinen perfectionismi johtaa siihen ettei ole oikein parhaimmillaan missään. Haluan siitä eroon ja ehkä suoritukseni paranevat kun rentoudun.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

sori perfektionismi piti olla

ap

Vierailija
2/6 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit aloittaa kirjoittamalla perfektionismin oikein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit aloittaa sillä, ettet korjailisi ilmiselvää kirjoitusvirhettäsi.

Vierailija
4/6 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä minun nähdäkseni pääse eroon, mutta sitä voi oppia "hallitsemaan". Hyvä renki, huono isäntä, you know. Tämä taas on vähän monimutkaisempi psykologinen prosessi, mutta jos perfektionismia osaa kanavoida oikein, niin lopputulos on huima. 

Vierailija
5/6 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä tarvitse päästä eroon. Nauti perfectionismistasi. Kyllä tähän maailmaan yksi semmoinenkin mahtuu.

Vierailija
6/6 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 16:33"]

Ei siitä minun nähdäkseni pääse eroon, mutta sitä voi oppia "hallitsemaan". Hyvä renki, huono isäntä, you know. Tämä taas on vähän monimutkaisempi psykologinen prosessi, mutta jos perfektionismia osaa kanavoida oikein, niin lopputulos on huima. 

[/quote]

Ja mistäköhän tämäkin miinus on tullut kun itsekin olen perfektionisti joten tiedän mistä puhun. Tälläinen lisä kuitenkin tuli mieleen että se perfektionismi kannattaa vähän niinkuin irrottaa omasta itsestään. Eli vaikka ei onnistu jossain täydellisesti niin ei ala pitämään itseään huonona ihmisenä sen takia. Vähän niinkuin erottaa teot ja oman identiteetin toisistaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän