Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisia pyöritellyt pelimies Kari, 48, suree kun jäikin ilman perhettä

Vierailija
04.04.2022 |

https://anna.fi/ihmiset-ja-suhteet/ihmissuhteet/kari-haluaisi-eroon-sit…

Kari oli nuorena hurmuri, joka ei halunnut sitoutua. Nyt hän suree sitä, ettei uskaltanut perustaa perhettä, kun siihen oli tilaisuus.

Kommentit (118)

Vierailija
21/118 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitoutumiskammoiset ovat säälittäviä, heissä on jotain pahasti vialla.

Vierailija
22/118 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä ehtii!

Olen m46, noin 400 naista oli nuorena. Nyt naimisissa ja tyttölapsi 2v, vaimo on 32.

Miehellä niin eri tilanne kuin naisella.

Niin, olet kuitenkin ollut lähempänä 40 kuin 50 kun olet puolisosi tavannut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/118 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän vielä löytää jonkun ikäisensä, koko elämänsä miehiä pyöritelleen naisen perheenperustamiseen. Siis kaltaisensa. Toki tuossa iässä lapsen saaminen voi olla jo aika epävarmaa.

Vierailija
24/118 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttu vaikutti keksityltä, mutta onhan näitä tapauksia tosielämässä. Yksinhän sitä lopulta jää tuolla tyylille, luulisi että ei "Karillekaan" tämä tullut yllätyksenä.

Vierailija
25/118 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kari voisi miettiä kumppanuusvanhemmuutta. Silloin nainen ei joudu ottamaan riskiä sitoutuakseen Kariin eikä tule parisuhdeongelmia. 

Vierailija
26/118 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä ehtii!

Olen m46, noin 400 naista oli nuorena. Nyt naimisissa ja tyttölapsi 2v, vaimo on 32.

Joopa joo! Uskoo ken tahtoo!!!

Vierailija
27/118 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut ihan kuin Kari, mutta naispuolinen vain. Tapasin lopulta miehen ja vakiinnuin 40+ ikäisenä. Kyllä se on Karille ihan yhtä mahdollista, jos hän sitä itse haluaa.

Vierailija
28/118 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hän vielä löytää jonkun ikäisensä, koko elämänsä miehiä pyöritelleen naisen perheenperustamiseen. Siis kaltaisensa. Toki tuossa iässä lapsen saaminen voi olla jo aika epävarmaa.

Alkaa olemaan isäksi jo vähän vanha. Jotkut ehkä luulevat että ovat nuoria ikuisesti ja sitten herääminen todellisuuteen tekee vieläkin kipeämpää.

Vierailija
29/118 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä ehtii!

Onko lapsi sun? :)

Kuinka aikaisin teillä miehet tulevat kyvyttömiksi?

Vierailija
30/118 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä joku semmoinen nainen jolla on jo lapsia? Karin iässä ei ole enää paljon vaihtoehtoja ja pitää olla avoin vaihtoehdoille jos haluaa perheen.

Vierailija
31/118 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä löytää jonkun 40 v yh:n joka haluaa vielä yhden iltatähden...

Vierailija
32/118 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea ei voi saada. Omatkin valinnat vaikuttavat, vaikka nykyään syy on kaikkialla muualla kuin itsessä, oli asia mikä tahansa.

Vierailija
33/118 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin outo juttu, miksi se oli tapaillut naisia tuohon tyyliin? Sain vaikutelman, että nautti saamastaan ihailusta ja hänelle kelpasi seksiin ja ihailijaksi tietysti vähän kuka vain nainen, joka osoitti kiinnostusta vaikkei hän itse ollutkaan täysillä kiinnostunut naisesta. Tuhlasi näihin naisiin aikaansa eikä yrittänytkään sellaisia, joista olisi itse erittäin vakavasti kiinnostunut. Ei ehtinyt sellaisia ajatellakaan kun oli kiire kerätä kaatoja ym... Ja sitten väkisin näiden hetken huvitusten seasta yritti löytää jotain sellaista, johon voisi sitoutua koska olisihan se kunniallista? Miksei antanut asialle aikaa ja odottanut jos oikeasti sopiva nainen tulisi vastaan, sellainen jota itsekin kunnioittaa, josta kiinnostuu, johon ihastuu, johon rakastuu? Siten olisi ehkä löytynyt itselle sopiva kumppani/ystävä/vaimo...

Vierailija
34/118 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvin voi käydä näin. Kari selvästi osaa iskeä naisen halutessaan, enää on kyse vain siitä, että hän uskaltaa jatkaa seurustelua, vaikka pelottaakin välillä.

Tosiasia on, että mies, joka on aina saanut naisia helposti, saa niitä kaiken ikäisenä. Ja tarkoitan tässä hänen oman ikäluokkansa naisia, ei tietenkään paljon nuorempia.

Vierailija
35/118 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka haluaa elähtäneenpelimihen,lorttomiehen jonka kylli on jyystänyt sinne ja tänbe.

Yäk. Kuvottava.

Uhm about kaikki naiset? Riittää, että on pitkä, puhelias ja jannä. Pari päivää deittiä ja naiset levittää jo jalkojaan.

Vierailija
36/118 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä ehtii!

Joopa joo! Uskoo ken tahtoo!!!

Juu, en tiedä yhtään paria, jossa mies olisi vanhempi. Naurettava fantasia. Sen sijaan parikymppiset miehet haluavat lisääntyä nelikymppisten puumien kanssa.

Vierailija
37/118 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos alkoholia on kulunut niin näkyy naamassa. Ei tule saamaan nuorta naista.

Vierailija
38/118 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelimies Karille jäi käteen Musta pekka. Vai saako nykyään noin edes sanoa?!

Vierailija
39/118 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi perustaa perheen vaikka 75-vuotiaana. Sauli Niinistökin tuli isäksi n. 70-vuotiaana. 

Vierailija
40/118 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos alkoholia on kulunut niin näkyy naamassa. Ei tule saamaan nuorta naista.

Riippuu sun jannä-mittarista https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/53034997-3fad-4908-8065-8e6925650460