Naisia pyöritellyt pelimies Kari, 48, suree kun jäikin ilman perhettä
https://anna.fi/ihmiset-ja-suhteet/ihmissuhteet/kari-haluaisi-eroon-sit…
Kari oli nuorena hurmuri, joka ei halunnut sitoutua. Nyt hän suree sitä, ettei uskaltanut perustaa perhettä, kun siihen oli tilaisuus.
Kommentit (118)
Vierailija kirjoitti:
Vielä ehtii!
Olen m46, noin 400 naista oli nuorena. Nyt naimisissa ja tyttölapsi 2v, vaimo on 32.
Miehellä niin eri tilanne kuin naisella.
Niin, olet kuitenkin ollut lähempänä 40 kuin 50 kun olet puolisosi tavannut.
Ehkä hän vielä löytää jonkun ikäisensä, koko elämänsä miehiä pyöritelleen naisen perheenperustamiseen. Siis kaltaisensa. Toki tuossa iässä lapsen saaminen voi olla jo aika epävarmaa.
Juttu vaikutti keksityltä, mutta onhan näitä tapauksia tosielämässä. Yksinhän sitä lopulta jää tuolla tyylille, luulisi että ei "Karillekaan" tämä tullut yllätyksenä.
Kari voisi miettiä kumppanuusvanhemmuutta. Silloin nainen ei joudu ottamaan riskiä sitoutuakseen Kariin eikä tule parisuhdeongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vielä ehtii!
Olen m46, noin 400 naista oli nuorena. Nyt naimisissa ja tyttölapsi 2v, vaimo on 32.
Miehellä niin eri tilanne kuin naisella.
Joopa joo! Uskoo ken tahtoo!!!
Minä olen ollut ihan kuin Kari, mutta naispuolinen vain. Tapasin lopulta miehen ja vakiinnuin 40+ ikäisenä. Kyllä se on Karille ihan yhtä mahdollista, jos hän sitä itse haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hän vielä löytää jonkun ikäisensä, koko elämänsä miehiä pyöritelleen naisen perheenperustamiseen. Siis kaltaisensa. Toki tuossa iässä lapsen saaminen voi olla jo aika epävarmaa.
Alkaa olemaan isäksi jo vähän vanha. Jotkut ehkä luulevat että ovat nuoria ikuisesti ja sitten herääminen todellisuuteen tekee vieläkin kipeämpää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä ehtii!
Miehellä niin eri tilanne kuin naisella.Onko lapsi sun? :)
Kuinka aikaisin teillä miehet tulevat kyvyttömiksi?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä joku semmoinen nainen jolla on jo lapsia? Karin iässä ei ole enää paljon vaihtoehtoja ja pitää olla avoin vaihtoehdoille jos haluaa perheen.
Ehkä löytää jonkun 40 v yh:n joka haluaa vielä yhden iltatähden...
Kaikkea ei voi saada. Omatkin valinnat vaikuttavat, vaikka nykyään syy on kaikkialla muualla kuin itsessä, oli asia mikä tahansa.
Jotenkin outo juttu, miksi se oli tapaillut naisia tuohon tyyliin? Sain vaikutelman, että nautti saamastaan ihailusta ja hänelle kelpasi seksiin ja ihailijaksi tietysti vähän kuka vain nainen, joka osoitti kiinnostusta vaikkei hän itse ollutkaan täysillä kiinnostunut naisesta. Tuhlasi näihin naisiin aikaansa eikä yrittänytkään sellaisia, joista olisi itse erittäin vakavasti kiinnostunut. Ei ehtinyt sellaisia ajatellakaan kun oli kiire kerätä kaatoja ym... Ja sitten väkisin näiden hetken huvitusten seasta yritti löytää jotain sellaista, johon voisi sitoutua koska olisihan se kunniallista? Miksei antanut asialle aikaa ja odottanut jos oikeasti sopiva nainen tulisi vastaan, sellainen jota itsekin kunnioittaa, josta kiinnostuu, johon ihastuu, johon rakastuu? Siten olisi ehkä löytynyt itselle sopiva kumppani/ystävä/vaimo...
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvin voi käydä näin. Kari selvästi osaa iskeä naisen halutessaan, enää on kyse vain siitä, että hän uskaltaa jatkaa seurustelua, vaikka pelottaakin välillä.
Tosiasia on, että mies, joka on aina saanut naisia helposti, saa niitä kaiken ikäisenä. Ja tarkoitan tässä hänen oman ikäluokkansa naisia, ei tietenkään paljon nuorempia.
Vierailija kirjoitti:
Kuka haluaa elähtäneenpelimihen,lorttomiehen jonka kylli on jyystänyt sinne ja tänbe.
Yäk. Kuvottava.
Uhm about kaikki naiset? Riittää, että on pitkä, puhelias ja jannä. Pari päivää deittiä ja naiset levittää jo jalkojaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä ehtii!
Miehellä niin eri tilanne kuin naisella.Joopa joo! Uskoo ken tahtoo!!!
Juu, en tiedä yhtään paria, jossa mies olisi vanhempi. Naurettava fantasia. Sen sijaan parikymppiset miehet haluavat lisääntyä nelikymppisten puumien kanssa.
Jos alkoholia on kulunut niin näkyy naamassa. Ei tule saamaan nuorta naista.
Pelimies Karille jäi käteen Musta pekka. Vai saako nykyään noin edes sanoa?!
Mies voi perustaa perheen vaikka 75-vuotiaana. Sauli Niinistökin tuli isäksi n. 70-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Jos alkoholia on kulunut niin näkyy naamassa. Ei tule saamaan nuorta naista.
Riippuu sun jannä-mittarista https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/53034997-3fad-4908-8065-8e6925650460
Sitoutumiskammoiset ovat säälittäviä, heissä on jotain pahasti vialla.