Apua järkyttävään emännänkyttyrään, sis. kuvan
Olen jumpannut, korjannut ryhtiä.. apua. En kehtaa pitää hiuksia ylhäällä tämän kauhistuksen takia. Onko rasvaimu ainoa vaihtoehto?
https ://aijaa. com/ yEa7ik
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen voi tulla ihan ilman ylipainoa ja nuorellekin, geenit altistavat. Mulla on ja äidilläni on, enkä tosiaan ala alipainoiseksi laihduttamaan. Olen tehnyt jumppaliikkeitä ja yrittänyt suoristaa ryhtiä - mutta laihoin tuloksin. Hyväksyn kyttyräni.
En tarkoittanutkaan, että normaalipainoisen pitää laihduttaa, mutta jos ylipainoa on 30-40kiloa, niin laihduttaminen voi auttaa.
Kahvakuulalla kunnon ylävartaloharkkaa, sillä lähti.
Mullakin on tommonen ja oon vasta 24v :( oon kattonu videoita niskan venytysliikkeistä yms. millä tuota sais pienennettyä tai häviämää kokonaa. Vaatii varmasti pitkäjänteistä venyttelyä ja varmaan liikuntaa muutenkin ja kuntoilua, ryhdin parantamista
Vierailija kirjoitti:
Mullakin on tommonen ja oon vasta 24v :( oon kattonu videoita niskan venytysliikkeistä yms. millä tuota sais pienennettyä tai häviämää kokonaa. Vaatii varmasti pitkäjänteistä venyttelyä ja varmaan liikuntaa muutenkin ja kuntoilua, ryhdin parantamista
Niin ja en myöskään kehtaa pitää hiuksia kiinni koskaa ton takia!
Mulla tuli tuollainen kun kotiäitiaikana lihoin paljon - ei lähtenyt enää pois kun myöhemmin laihduin. Ainoa keino, jos ei laihdutus auta, taitaa olla rasvaimu, mutta itse en pelkän ulkonäön takia mihinkään toimenpiteiisin lähde, joten olen oppinut vaan hyväksymään kyttyräni. Pitkät hiukset auki tai huivi tai huppu peittämään.
Kyllä aika monella selkäläskisellä se on ihan rasvaa, itseni mukaanlukien. Näyttää emännänkyhmyltä, mutta ei sitä lopultakaan ole. Jos on paljon ylipainoa, niin eka keino yrittää päästä siitä eroon on laihdutus. Jos se ei auta, niin sit vika on siinä että se on oikea emännänkyhmy.