Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epäilen, että mieheni ei enää rakasta minua

Vierailija
24.09.2015 |

Miten ilmenee se, jos miehen tunteet häviävät.

Minusta tuntuu, että minusta on suhteen myötä tullut ihan eri ihminen , sellainen, joka en halunnut olla.

Miehellä on tapana haukkua kaikkea ja on saanut minutkin siihen mukaan. Kaikki on kuulemma aina paskaa, milloin joku laite, milloin joku muu asia.

En ollut sellainen ihminen ennen.

Nyt olen jotenkin tullut kovin negatiiviseksi ja minusta mies taas huomaa sen, ja jotenkin välttää minua.

Miksi mies itse ei huomaa latelevansa negatiivisia sanoja suustaan koko ajan. Ei minustakaan ole kiva kuulla koko ajan, että jokin on paskaa tai työpaikan välineet paskat. Vihaan koko sanaa jo.

Miten ilmenee se, että jos ei enää rakasta toista.
Tuntuu, että mies haluaisi viettää sinkkuelämää parisuhteenhella, muttta ei ymmärrä, että parisuhde voi viedä joitain asioita pois tai niitä ei niin usein tule tehtyä.,

Tuntuu, että mies haluaisi viettää paljon aikaa monien eri kavereiden kanssa, mutta ei tajua, että niilläkin on suhteet ja ehkä lapsia ja ei niidenkään aika riitö jatkuvasti miehen kanssa olemiseen

, Tuntuu, että mies on alkanut jotenkin kyllästyä pelkkään minun seuraan. Suurella osalla hänen kavereistaan on kuitenkin jo perhe ja ei siis rajua, ettei voi mennä arki iltana viideltä ryyppäämään sinne, kun niillä perheillä on omat rutiinit ja tuskin haluavat, että lapset näkevät aikuisten juhlintaa..

Tuntuu, että mies vierittää minun niskoilleni sen, että ei näe kavereitaan ja olen vain paha välttämättömyys arjessa.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla