Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Millariikka Rytkönen haukkuu julkisesti Sanna Marinia joka haastattelussa ja twitterissä?

Vierailija
04.04.2022 |

Väittääkö Rytkönen että Marin on palkkaneuvottelujen toinen osapuoli, eikä työnantaja? Sannalla on nyt kädet täynnä töitä kehysriihen ja Naton kanssa joten miksei hoitajat neuvottele Kuntatyönantajan kanssa?

Kommentit (222)

Vierailija
181/222 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millariikalla on iso ego. Räksyttää joka suuntaan. Rummuttaa huonoa palkkatasoa vaikka hyvät palkat hoitajilla vaikk millä mittapuulla mitattuna tahansa.

Näköjään hänestä on otettu mallia. Luin eilen todella rääväsuisen hoitajan avautumisen somesta. Marinkin haukuttiin hor@tsuksi.

Ei todellakaan mitenkään eduksi hoitajien liitolle tuo Rytköskä. Toivottavasti äänestävät jonkun muun jatkoon. Toivoa sopii että Rytköskä + omaisensa tai Paavola eivät joudu sairaalaan mahdollisen lakon aikana tai jäävät hoidotta siksi, että hoitajat ovat irtisanoutuneet. Vai pitäisikö toivoa päinvastaista...?

Hyvä palkkahan noilla hoitsuilla sitten on, jos on varaa irtisanoutua. Kyllä minunkin on monta kertaa tehnyt mieli sanoa itseni irti, kun huono päivä osuu kohdalle, mutta sitten tulee mietittyä, että ainakin palkkapäivänä olisi hyvä olla paikalla...

En ymmärrä sitäkään, että palkanlisä lisäisi myös työssä jaksamista. Kaiken aikaa hoitajat valittavat raskasta työtään, mutta miten he jaksaisivat enemmän, jos saisivat muutaman satasen lisää? En yhtään ymmärrä. Olen toki itsekin ollut riittävän usein sairaalassa ja olen hämmästyksekseni pannut merkille, että isoa kiirettä ei näytä hoitajilla olevan. Korkeintaan kahvihuoneeseen on kiire... Hoitajiakin on tietysti joka lähtöön, kuten muidenkin ammattien harjoittajia. Jotkut painavat niska märkänä kun taas toiset luistavat kaikesta mahdollisesta. 

Vierailija
182/222 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on alkanut tuntua sille, että osa hoitajista oikeesti uskoo näiden aypamppujen lakkosloganeita. Laittaa miettimään, mikä on silloin ollut sairaanhoitajien koulutuksen taso. Ja se, että potilaan hengellä ei oo kiihkoilussa mitään väliä. Kyllä silloin kotiongelmat ja oman mielen ongelmat sekoittuvat pahasti työpaikan ongelmiksi. Oon sitä mieltä, että millariikkajengi voi hyvin irtisanoutua, paranee muiden työolot ja työilmapiiri sillä välittömästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/222 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No, jos olisivat vähän parempia kuin nämä suomalaiset. Minulle on sama, mistä hoitaja tulee, kunhan minä ja omaiseni saamme hoitoa sitä tarvitessamme.[/quote]"

Juuri tällaiset kommentit saavat raivon partaalle.. ei ulkomailta ole tulossa niin paljoa hoitajia että hoitajapula saataisiin ratkaistua... Pientä kunnioitusta suomalaisia hoitajia kohtaan kiitos !!!!

Vierailija
184/222 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaanhoitaja2019 kirjoitti:

"No, jos olisivat vähän parempia kuin nämä suomalaiset. Minulle on sama, mistä hoitaja tulee, kunhan minä ja omaiseni saamme hoitoa sitä tarvitessamme.

"

Juuri tällaiset kommentit saavat raivon partaalle.. ei ulkomailta ole tulossa niin paljoa hoitajia että hoitajapula saataisiin ratkaistua... Pientä kunnioitusta suomalaisia hoitajia kohtaan kiitos !!!!

Kunnioitus pitää ansaita. Teho-osaston ja vanhustenhoidon lakkoilemalla hylkäävät hoitajat eivät ansaitse kunnioitusta.

Vierailija
185/222 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"No, jos olisivat vähän parempia kuin nämä suomalaiset. Minulle on sama, mistä hoitaja tulee, kunhan minä ja omaiseni saamme hoitoa sitä tarvitessamme.

"

Kunnioitus pitää ansaita. Teho-osaston ja vanhustenhoidon lakkoilemalla hylkäävät hoitajat eivät ansaitse kunnioitusta.

Se on hyvä huudella kun et näköjään pysty ajattelemaan kuin tiettyjä ryhmiä hoitajista! Mites psykiatrian, terveyskeskuksien ja sisätauti- ja kirurgisten vuodeosastojen hoitajat???... Edellä mainitut raatavat joka päivä niska limassa... Eiköhän hoitajat ole vuosikymmenien mittaan kunnioituksensa ansainneet...

Vierailija
186/222 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta on alkanut tuntua sille, että osa hoitajista oikeesti uskoo näiden aypamppujen lakkosloganeita. Laittaa miettimään, mikä on silloin ollut sairaanhoitajien koulutuksen taso. Ja se, että potilaan hengellä ei oo kiihkoilussa mitään väliä. Kyllä silloin kotiongelmat ja oman mielen ongelmat sekoittuvat pahasti työpaikan ongelmiksi. Oon sitä mieltä, että millariikkajengi voi hyvin irtisanoutua, paranee muiden työolot ja työilmapiiri sillä välittömästi.

Millariikka oli Elämäni biisissä, jossa kertoi, että häntä yritettiin lannistaa ja määritellä väärin jo pienenä. Minusta tuo kuulosti narsku-uhrin puheelta. Nyt hän on uskotellut hoitajat mukaan tähän, Ollaan uhreja, väärinkohdeltuja jne tarinaan. Ja siihen ay- jargonit päälle.

Vierailija
187/222 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"

Hoitajat tienaavat enemmän kuin keskiverto suomalainen palkansaaja ja silti ahneuksissaan ruinaavat lisää palkkaa. Kunnioitus on tasan nolla!!!

Vierailija
188/222 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rytkönen tuntuu olevan kovapäinen, ei peräänny ja valmis puolustamaan omiaan loppuun asti.

Hmm, pitäisikö Rytkönen lähettää neuvottelemaan EU-kabinetteihin Suomen asioista?

Vierailija
189/222 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"

Hoitajat tienaavat enemmän kuin keskiverto suomalainen palkansaaja ja silti ahneuksissaan ruinaavat lisää palkkaa. Kunnioitus on tasan nolla!!!

Keskiverto palkka on suomalaisilla n.3000e/kk... Hoitajat tienaavat reilusti vähemmän kuukaudessa!!!!!!!!!!!! Joten kyllä, palkankorotukset olisivat täysin perusteltuja hoitoalalle!!!!!!!!!!

Vierailija
190/222 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika tyypillinen sairaanhoitaja, vaikkakin noin painava ihminen tuskin jaksaisi enää kokopäiväistä hoitotyötä. Siinä on kuitenkin kaikkein ylipainoisimpienkin käveltävä jopa sata metriä työvuoron aikana.

On painavampiakin. Ihania, työnsä osaavia hoitajia . Turhaan halveeraat

Vierailija
191/222 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rytkönen tuntuu olevan kovapäinen, ei peräänny ja valmis puolustamaan omiaan loppuun asti.

Hmm, pitäisikö Rytkönen lähettää neuvottelemaan EU-kabinetteihin Suomen asioista?

Rytkönen voisi hoitaa Uniper-sotkun.

Vierailija
192/222 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se omiaan puolusta. Ainoa mitä on saanut aikaiseksi on oman palkkansa nostaminen ja hoitoalan/hoitajien arvostuksen romuttaminen.

Vierailija
193/222 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niin virkistävää. Vihdoinkin naiset vaativat sen mikä heille kuuluu. Eli kunnon palkka .

Jos se naisen euro olisi pian ihan se sama euro, kuin miehilläkin..

Vierailija
194/222 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen tässä naisten voimaantumisen ja se on ihanaa. Naishallitus hoitaa kyllä meidän maan naisille kunnon systeemit! Ja upeaa, että tämmöisiä Millariikkoja on! Jaksaa pitää heikompien puolta.

Vierailija
195/222 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on niin virkistävää. Vihdoinkin naiset vaativat sen mikä heille kuuluu. Eli kunnon palkka .

Jos se naisen euro olisi pian ihan se sama euro, kuin miehilläkin..

Vihdoinkin täällä joku puhuu asiaa :)

Vierailija
196/222 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millariikka on tomera mimmi! Ihan hyvä haastaa Sannaa, ettei pääse kukkoilee. Sanna mitä voimakastahtoisin ihminen myös.

Vierailija
197/222 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en ole hoitaja, joten ei ole minun ongelma.

Vierailija
198/222 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"

Keskiverto palkka on suomalaisilla n.3000e/kk... Hoitajat tienaavat reilusti vähemmän kuukaudessa!!!!!!!!!!!! Joten kyllä, palkankorotukset olisivat täysin perusteltuja hoitoalalle!!!!!!!!!!

Jos tiedon taso alan tosiasiallisista palkoista, joista on uutisoitu paljon ja jotka on luotettavasti tilastoitu, on tämä, niin ei ihme että monia muitakin valheita yritetään kertoa totena.. Mutta Tehyn propaganda uppoaa vain jäsenistöön.

Vierailija
199/222 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millariikka on kunnon jyrä. Mutta ah niin oikeassa paikassa 😍

Vierailija
200/222 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"

Jos tiedon taso alan tosiasiallisista palkoista, joista on uutisoitu paljon ja jotka on luotettavasti tilastoitu, on tämä, niin ei ihme että monia muitakin valheita yritetään kertoa totena.. Mutta Tehyn propaganda uppoaa vain jäsenistöön.

Anteeksi vain, ennenkuin tulet kritisoimaan tietoni tasoa, niin sanonpahan olevani itse hoitoalalla ja minulle jää joka kuukausi todella vähän rahaa käteen verojen jälkeen. Siinä ajankohtainen tieto sote-alan palkasta.......