Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Volyymiripset, kokemuksia

Vierailija
24.09.2015 |

Mulla on nyt ollut 2 viikkoa ja melkoisia aukkoja ripsissä. Ymmärrän kyllä että omat ripset irtoilee mutta mulla kyllä irtoaa nämä tekoripset, omat jää kiinni.

Olin niin innoissani näistä mutta tuntuu ettei oikein toimi. En minä jaksa viikon välein käydä jossain ripsihuollossa.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kysymys tais jäädä =)

Eli kuinka kauan muilla pysyy hyvänä? Kuinka usein joutuu huollattamaan?

ap

Vierailija
2/14 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu myös laittajasta, ripsien määrästä, pituudesta, hoidosta ym. Eikös ne ainakin 4vko pitäis kestää? Itsellä tavalliset pidennykset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla siis ensimmäistä kertaa ripsienpidennykset?

Vierailija
4/14 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 10:59"]

Onko sulla siis ensimmäistä kertaa ripsienpidennykset?

[/quote]

On ensimmäistä kertaa. Ovat melko luonnolliset, määrästä en osa sanoa mitään. Laittaja sanoi että minulla on itselläni paljon ripsiä vaikka ovatkin lyhyitä.

Jos mä nyt käyn otattamassa huollon, eikä noi vielä kiinni olevat irtoa seuraavaksi ja sitten mulla on taas aukkoa?

Vierailija
5/14 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla huollot 4 - 5 viikon välein, ei mitään isoja aukkoja, mulla myös omia ripsiä runsaasti.

Vierailija
6/14 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripsienpidennykset ovat kamalat. Kallista, jatkuvat huollot ja näyttävät aina halvoilta. Ap, ota pois. 

Vierailija
7/14 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans volyymit, käyn 3-4vk välein huollossa :) Ei ehdi siinä ajassa mitenkään pahaksi menemään. Mulla kans ensimmäiset volyymit lähti parissa viikossa melkein kokonaan, sitten vaihdoin tekijää ja olen ollut enemmän kun tyytyväinen. Kyllä niiden kuuluisi pidempään pysyä. :)

Vierailija
8/14 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 11:27"]

Ripsienpidennykset ovat kamalat. Kallista, jatkuvat huollot ja näyttävät aina halvoilta. Ap, ota pois. 

[/quote]

Itseasiassa ei mulla näytä mitenkään halvoilta. Mutta nää onkin vain hieman omia pidemmät eli todella luonnolliset. Ulkopuolinen voisi luulla että on mun omat ripset.

Vierailija
9/14 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää laittako niitä kaameita ripsienpidennyksiä. Kauneinkin nainen näyttää naurettavalta, kun kasvoissa on hurjalta näyttävät pikimustat räpsyttimet.

Vierailija
10/14 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 11:29"]

Mulla kans volyymit, käyn 3-4vk välein huollossa :) Ei ehdi siinä ajassa mitenkään pahaksi menemään. Mulla kans ensimmäiset volyymit lähti parissa viikossa melkein kokonaan, sitten vaihdoin tekijää ja olen ollut enemmän kun tyytyväinen. Kyllä niiden kuuluisi pidempään pysyä. :)

[/quote]

Ok. kokeilen vaihtaa tekijää ennenkuin luovun koko ripsistä. Nää olis vaan niin helpot kun ei tarvitse meikata lainkaan ja silti olis silmät =)

ap

Vierailija
11/14 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla maksaa volyymien huolto 30e. Vaikka volyymit onkin, ei niiden tarvitse olla ihan järkyttävän pitkät ja paksut. Itselläni saman näköiset kuin olisi ripsiväriä, vähän tuuheammat vaan. Helpottaa paljon kun ei tarvi läträtä ripsivärin kanssa, eikä silmämeikit ainakaan leviä. :)

Vierailija
12/14 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 11:30"]

Älkää laittako niitä kaameita ripsienpidennyksiä. Kauneinkin nainen näyttää naurettavalta, kun kasvoissa on hurjalta näyttävät pikimustat räpsyttimet.

[/quote]

Mulla ei ole pikimustta hurjat räpsyttimet sitäpaitsi sulta ei kysytty mitään

Vierailija
13/14 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kenelläkään täällä oikeasti ole tekoripsiä?

Höh!

Vierailija
14/14 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesto riippuu täysin omista ripsistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi