Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mies puhuu kauheita lapsille

Vierailija
24.09.2015 |

Erosimme useasta syystä, yhtenä suurena syynä miehen narsistinen käytös minua ja myös lapsia kohtaan. Nyt kuopus ei halua mennä isälleen, isä oli raivoissaan "hylännyt" lapset autoon jossain parkkihallissa ja ollut ainakin jonkun aikaa poissa kun ei saanut lapsia tottelemaan. Lapsi pelästyi ja on nyt niin takertuva ettei päästä minua vessaankaan ja päiväkotiin jääminen on yhtä huutoa. Lisäksi eilen lapset kertoivat isän sanoneen että tappaa itsensä, juoksee metsään eikä tule koskaan pois, menee järveen ja jää sinne, ajaa tahallaan kolarin ja tappaa heidät kaikki. 8- ja 5-vuotiaat lapset kyseessä ja olen itsekin avioliiton aikana kuullut miehen puheita eli eivät ole lasten keksintöä. Mitä voin tehdä? :(

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 10:26"]Tiedän ettei hän oikeasti tekisi mitään vaan ongelma on lasten pelottelu ja traumatisoituminen. Hän ei kestä lasten
kiukuttelua ja vaikeita tilanteita ylipäätään vaan vajoaa samalle tasolle ja alkaa pää punaisena rähjäämään. Mutta missä menee raja ettei se ole lapsille haitallista vanhemmasta erottamista? kun hyviäkin puolia isässä on.

ap
[/quote]
Lapsi traumatisoituu tuollaisista puheista paljon paljon enemmän kuin siitä ettei nää enää tuollaista kahjoa! Jos ryhdyt tiukasti toimiin lastesi hyvinvoinnin eteen niin ehkä mieskin pelästyisi ja muuttaisi käytöstään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla