Ei ole ystäviä..
Olen parikymppinen tyttö ja huomaan selaavani facebookkia ja totean ettei minulla ole yhtään ystävää, ei ketään kenelle jutella tyttöjuttuja, ei ketään kenen kanssa löhteä tanssimaan, parisuhteenikin menee alamäkeä kun tuntuu siltö että syytän miestäni tästä kaikesta.
En tiedä varsinaisesti miksi, mutta jos ajattelee pari vuotta taaksepäin niin tilanne oli ihan erilainen, ja ei se en ollut minä joka hylkäsi kaverinsa, vaan toisinpäin?
Miten voin olla onnellinen kun niin suuri osa onnea puuttuu? Masentaa ja ärsyttää, en ymmärrä mitä olen tehnyt väärin?
Miten nousta tästä?
Kommentit (5)
En minäkään ymmärrä mitä olen tehnyt väärin. Ja teen edelleen, sillä kohtaan kyllä elämässä ihmisiä, joista pidän, mutta ne kaikki menee vain ohi. Oon kai jotenkin outo ja tylsä ja oudot ei kiinnosta.
Et sinä mitään väärin tee.
Jos sinä et kelpaa muille, niin silloin vika on heissä eikä sinussa.
Ei minullakaan ole ystäviä. Tuttuja kyllä on paljon. Ei ole ketään kenen kanssa tiristä tyttöjen juttujakin. Joskus kaipaan ystävää, edes yhtä, mutta sitten se kaipaus menee ohi ja huomaan pärjääväni ilmankin.
Ihanan positiivisesti sanottu, että sitä sitten huomaa pärjäävänsä ilmankin.
Musta tuntuu ihan samalta. Muutama kaveri on, mutta heidänkin kanssa melko vähän yhteistä ja ovat muuttamassa piakkoin kauemmas... Parisuhde myös löytyy, mutta ei sekään yksinäisyyden tunnetta täysin vie, enkä yhdeltä ihmiseltä voi niin paljoa vaatiakaan.. n22