Kerro hauska tokaisu kesken seksin
Opiskeluaikana eräs mäntyharjulainen nainen ratsasti aikansa päälläni ja sai orkun. Sitten hän jäi nelinkontin päälleni ja aioin ottaa loppukirin kiihdyttämällä lantion liikettä alhaalta ylöspäin. Hän oli kuulemma pillereillä, joten paljaalla mentiin. Mutta hänpä sanoikin: "Älä laakase, naatitaan". Olin kuullut tämän jalkapallotermin kyllä joskus, mutta tässä tilanteessa nauroin ääneen ja hän yhtyi siihen. Eihän se laakasu onnistunut, mutta kalu pysyi kovana hänen sisällään. Oli niin timmi ja tiukka nainen. Hetken päästä hän aloitti uuden ratsastuksen ja sai toisen orkun. Sen jälkeen hän sanoi:" Nyt voit laakasta, iltaa on vielä jäljellä". Siitä tiesin, että pääsen vielä laakasemaan uudestaankin. Tämä jäi meillä vakiopuheeksi. Nytkin, kun hän haluaa useamman orkun, hän sanoo:" Älä laakase vielä, naatitaan", vaikka ei enää muuten puhukaan savoa sängyssä.
Kommentit (31)
Saunassa naisystäväni halusi kuiskata korvaani, että eihän olla täällä ns. sillä tavalla nyt, kun on niin tunnelmallista, kun myrskylyhty ikkunan ulkopuolella on niin romanttinen.
Voi v***u, jörgen paksuna peseydyin ja ja lähdin lätkimään.
Lähtiessäni näytin jortikkaani, esinahka taakse ja kysyin, näyttääkö romanttiselta.
Ei vastausta.
Naapurin rouva hoki, kohta tulee anna vaan tulla kiisselit sisälle.
Vierailija kirjoitti:
Saunassa naisystäväni halusi kuiskata korvaani, että eihän olla täällä ns. sillä tavalla nyt, kun on niin tunnelmallista, kun myrskylyhty ikkunan ulkopuolella on niin romanttinen.
Voi v***u, jörgen paksuna peseydyin ja ja lähdin lätkimään.Lähtiessäni näytin jortikkaani, esinahka taakse ja kysyin, näyttääkö romanttiselta.
Ei vastausta.
Ah, täydellisen romanttista! Mikäs tuon kauniimpaa kuin nautiskella myrskylyhdyn kajossa paksusta jörgenistä. En ymmärrä naisystävääsi.
15cm kundi kirjoitti:
Ei tunnu miltään...tokaisi nainen kesken yhdynnän.
Mulla sama
Taloni on kaukana maaseudulla ns. jumalan selän takana.
Isolla tontilla on kesäisin vihreetä ja rehevää yllin kyllin ja tilaa missä temmeltää.
Silloinen tyttöystäväni oli melko paljon naturistihenkinen niinkuin minäkin.
Huoletta saimme tallustella takaosan tonttialueella aataminpuvussa eli ei rihmankiertämääkään ympärillä.
Hänen muodokas ja kaikinpuolin mehevä kroppa häpykarvoineen oli niin tolkuttoman hyvännäköinen ja haluttava, että väkisinkin siinä alkoi tuon tuosta tuntua palleissa jotain pientä elonmerkkejä.
Hän myös huomasi sen itsekin ja halusi heittää bensaa liekkeihin pyllistelemällä minulle ja levittämällä jalkansa erilleen nurmikolla "työskennellessä".
Välillä saattoi sormella kevyesti sipaista häpyä niin, että sormet näin tussulla vilahtavan.
Usein päädyimme rakastelemaan luonnossa - vain ohut viltti allamme.
En muista, oliko ensimmäinen kerta, mutta aika alussa kuitenkin seksielämäämme, kun hän yllättäen
kysyi kesken jyystämisen:
miltä tuntuis paukuttaa äitiäni takaapäin niinkuin doggystylessä tehdään?
Kerran olin hänen äitinsä nähnyt, mutta en yhtään tuntenut minkäänlaista mielenkiintoa
ruveta sekstailemaan sen naisen kanssa.
Olin tulemaisillani juuri silloin, kun hän kysyi tuon.
Hele****i, ku rupes ottamaan aivoon!
Kuten arvata saattaa, nallit jäivät paukahtamatta ja lasti perille viemättä.
Niin typerältä moinen kysymys korvissani tuntui.
Olin jonkin verran pettynyt kyllä.
Sain puhuttua naiseni kanssa myöhemmin, että ei oteta vastaavia aiheita rakastelun aikana puheeksi.
Hyvin hän uskoi eikä moiseen enää tarvinnut palata.
Kukkapenkit vaatii vettä ja nurmikot ajamata.
Tytöllä törähti tavara vetäessäni meisselin rasiasta. Neiti tokaisi heti: 'Ei sitten ollu pieru'. Kyllä nauratti.
Baarista löydetty nainen totesi kesken panon:"Tiesiks että 70% miehistä ei laukea kännissä" Sanoin odotas vähän ja heitin satsit vatsalle
Mies kun laukesi hän sanoi YLLÄRI ja ruiski vatsalleni.