Laitoin iltalehdelle vinkkiä siitä kuinka räikeästi tämä sivusto rajoittaa sananvapautta!
En tiedä tuoko se mitään tulosta, mutta ainahan sitä voi yrittää
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mua nyt hävettää sun puolesta. Kun et edes tiedä, mitä on sananvapaus.
Perustele
Ei yksityisellä kaupallisella toimijalla ole mitään velvollisuuksia julkaista sun aivopieruja.
Tämä. ☝️
Kaupallinen alusta saa halutessaan julkaista vaikka pelkkiä banaaninkuorimisvinkkejä ja sensuroida muut, jos niin haluaa.
Ap vois lukea tämän palvelun käyttöehdot, siellä sama asia on muotoiltu virallisemmin.
Sananvapauden kanssa tällä ei ole mitään merkitystä.
Ihan turhaa, media on niin sisäsiitoinen että kun lähetit valitusviestin iltalehdelle tästä niin he(iltalehti) vinkkaavat seuraavaksi vauvapalstaan että sinun aloituksia rajoitetaan koska olet systeemille vaarallinen vedoten aivopieruihin jotta kyllästyisit tekemään oikeaa ja tarvitsevaa kritiikkiä mitä aloituksessa ilmenee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan turhaan vouhkaatte. Lopettakaa itse ketjujen il mian taminen.
Tuo Tatjaanan jankuttaja on yksi ilmiantajista.
Yksikin iltapäivä ilmiannettavaa kertyi Tatjaanalta parin tunnin aikana noin 50 aloitusta ja yli 100 kommenttia muissa ketjuissa. Samaa copypastea kuin aina.
Meitä Igorin ja Tatjaanan aktiivisia ilmiantajia on täällä kovin useita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko että ne eivät iltapäivälehdissä tiedä palstan käytäntöjä? Nehän hakevat puolet sisällöstään täältä.
"puolet sisällöstään täältä" ? Silloin tällöin muutamien viestiketjujen vastausten kopioiminen on sinusta puolet sisällöstä? Ok.
Se toinen puoli haetaan sitten somesta (instagram, twitter, facebook, tiktok) ja vedetään raflaavat klikkiotsikot.
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut, ettei feminismiä saa kritisoida. Sama ylen kommenttiosiossa.
Perusta oma palsta ja mene sinne vinkumaan. Mutta ei, täällä vaan roikut päivästä toiseen.
HEI ASIATTOMAT kommentit poistetaan!!
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtäisin tuon öyhöttämisen jos tämä olisi joku verorahoilla kustannettava palsta
Kenties voit etsiä jonkun toisen palstan jos säännöt ei miellytä?
Sinä ja sinun öyhöttämiset. Kuinka jaksat vahtia tätä palstaa 24 t vuorokaudessa?
Vierailija kirjoitti:
HEI ASIATTOMAT kommentit poistetaan!!
Tämä poistoon, aivan asiaton.
Eivätköhän he ole aika tottuneita siihen, että kaiken maailman hullut spämmäävät milloin mitäkin. Tuskinpa siis viestisi aiheuttaa mitään reaktiota, joka laittaa sen otsikon nähtyään lukematta roskikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perusta oma palsta ja mene sinne vinkumaan. Mutta ei, täällä vaan roikut päivästä toiseen.
Anteeksi mutta meillä ihmisillä ei ole sellaisia ominaisuuksia kuin teillä apinoilla kun te saatte teidän skitsofreeniseen ja sosiopaattiseen psykopatiaan lisää ainetta kun te kiistelette kuin lampaat tekemällä provosoitavia kommentteja narsistisesti kuten täh? Tai jotain venäjän saksaa. Onko nappi varmasti otettu jokaisessa vastavirtaan menevästä kommentista?
Kas, Anus-Januksella meni kuppi nurin.