Laitoin iltalehdelle vinkkiä siitä kuinka räikeästi tämä sivusto rajoittaa sananvapautta!
Kommentit (32)
Kai Tatjaana laitoit malliksi joitakin sinun toistuvia avauksiasi, jotka rutiininomaisesti ilmiannetaan ja ylläpito ne sitten poistaa.
Onhan se nyt kauheaa sananvapauden rajoittamista kuin ei saa ruplilla voideltu r*ssän kätyri rauhassa trollata.
Kyllä mua nyt hävettää sun puolesta. Kun et edes tiedä, mitä on sananvapaus.
Vierailija kirjoitti:
Kai Tatjaana laitoit malliksi joitakin sinun toistuvia avauksiasi, jotka rutiininomaisesti ilmiannetaan ja ylläpito ne sitten poistaa.
Onhan se nyt kauheaa sananvapauden rajoittamista kuin ei saa ruplilla voideltu r*ssän kätyri rauhassa trollata.
Anteeksi mitä? En nyt yhtään tiedä mitä olet vetänyt aamukahvisi ohessa, mutta puhun tässä nyt niistä kaikista keskusteluista, jotka ovat poistuneet ilman mitään syytä, asiallisia aloituksia poistuu joka päivä eikä tällä palstalla saa puhua yhteiskunnallisista tärkeistä ja vakavista asioista, kun aloitukset poistuu.
Vierailija kirjoitti:
Perustele
Luuletko että ne eivät iltapäivälehdissä tiedä palstan käytäntöjä? Nehän hakevat puolet sisällöstään täältä.
Vierailija kirjoitti:
Luuletko että ne eivät iltapäivälehdissä tiedä palstan käytäntöjä? Nehän hakevat puolet sisällöstään täältä.
"puolet sisällöstään täältä" ? Silloin tällöin muutamien viestiketjujen vastausten kopioiminen on sinusta puolet sisällöstä? Ok.
Aihe vapaa on sarkasmia. Useimmat aiheet ovat kiellettyjä. Jopa ihan tyhjänpäiväiset aiheet joiden ei uskoisi haittaavan ketään.
Keskustelujen poisto on täysin järjetöntä nykyisin, ei todellakaan tarvitse sanoa mitään asiatonta. Ja normaalit kommentit eivät mene läpi, jos erehtyy käyttämään kielletyllä listalla olevaa sanaa. En ole niin hyvin perillä, mitä sanoja ei saisi käyttää, joten kansalaisuuden sisältämä kommenttini pitsakeskustelussa ei mennyt läpi, vaikka kenestäkään en sanonut mitään arvostelevaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perustele
Ei yksityisellä kaupallisella toimijalla ole mitään velvollisuuksia julkaista sun aivopieruja.
Kaikki alkoi siitä kun y l i l a u t a jonnet keksivät tulla tänne riehumaan. Palstaa on pakko siivota, muuten täällä ei muuta olisikaan kuin rasismia, persuilua ja raiskausfantasioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perustele
Ei yksityisellä kaupallisella toimijalla ole mitään velvollisuuksia julkaista sun aivopieruja.
Et perustellut miten ap ei muka ymmärtäisi mitä on sananvapaus vai etkö osaa?
Kun laki on ettei loukkaavaa sisältöä sallita, se velvoittaa moderointiin joka taas maksaa. Tai no jos sen hoitaisi ryhdikkäästi niin se maksaisi.
Palsta sen sijaan on valinnut linjan että kuka tahansa käyttäjä jos ilmoittaa loukkaantuvansa, ketju poistetaan automaattisesti. Se ei maksa mitään ja on itseasiassa oivallinen työkalu niille jotka haluavat pakottaa omaa ideologiaansa muille, eli vihvas porukalle.
Venäjän sotilaallista, poliittista tai taloudellista etua ajavat kirjoutukset ilmiannetaan sitä mukaa kuin niitä ilmestyy. Kiitettävän tehokkaasti ylläpito ne sitten poistaakin.
Ylläpidon automaatioalgoritmien luonteesta johtuen poistuu koko ketju, jos ketjussa on riittävä määrä yksittäisten viestien ilmiantoja. Samalla valitettavasti voi poistua myös asiallisia kirjoituksia.
Laitoin iltalehdelle vinkkiä siitä, että AP ei tiedä mitä on sananvapaus. Sanoma saa ihan itse päättää mitä julkaisee ja moderointi pohjautuu edulliseen vaihtoehtoon, koska ei Vauva lehti tällä paljon mitään tienaa. AP voi aloittaa ihan oman palstan, jossa voi julkaista mitä haluaa. Toki sisällöstä joutuu vastuuseen, jos se ylittää lain rajat.
Vierailija kirjoitti:
Lopeta tämä Tatjaanahössötys, Jos ei ole muuta sanottavaa pysy pois pilaamasta se loppukin täällä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan turhaan vouhkaatte. Lopettakaa itse ketjujen il mian taminen.
Tuo Tatjaanan jankuttaja on yksi ilmiantajista.
Mä näen sieluni silmin, kun aloittajan viesti luetaan kahvihuoneessa päivän piristykseksi.
Ymmärtäisin tuon öyhöttämisen jos tämä olisi joku verorahoilla kustannettava palsta
Kenties voit etsiä jonkun toisen palstan jos säännöt ei miellytä?
Kerroin myös, kuinka tämä palsta pitää yllä "kiellettyjen" sanojen listaa mikä hankaloittaa kommunikoimista suomen kielellä suomalaisella palstalla. Mm joskus bannissa oli sana Oulu.