Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tuhlasi koko perintönsä autoon.

Vierailija
23.09.2015 |

Onko mielestäsi ok, että velkaisen lapsiperheen isä käyttää muutaman kymppitonnin perinnön vain itseensä?
Kyse ei ole mun miehestä.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suomalainen tiedä autoista mitään, ajetaan EUn vanhmimmilla autoilla, ja nekin on joillekin niin tärkeitä.
Toisenlainen käsitys tärkeysjärjestyksestä on täällä Virossa, talo saa olla vaikka minkälainen rötiskö, mutta pihassa pitää olla uusi kallis ja puhdas auto.
Näin minulle monikin sanoi kun tänne muutin. Ja alan olla aika vakuuttunut siitä, että tämä on oikeasti paikallinen tärkeysjärjestys. Toisin bensa maksaa alle euron nyt ja mitään autoveroja ei ole, joten ei se niin ihmekään ole.

Vierailija
42/44 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin kyllä käyttänyt osan rahoista vaikka pariinkin kivaan matkaan. Äitini kuoli kun olin teini, ja oltiin onneksi käyty reissuilla kun olin pieni. Niistä matkoista jäi paljon kivoja muistoja yhteisestä ajasta äidin kanssa. Vaikea kuvitella, että yhtä suurella lämmöllä muistelisin autossa istumista...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pitäisi tietää enemmän taustatietoja, jotta osaisi sanoa että tekikö mies nyt väärin vai ei. Jos laittoi 30000 audiin tms., niin teki väärin. Jos laittoi 20000 johonkin hyvään perusautoon esim. mazdaan niin ei välttämättä huono juttu. Mutta tietysti se, että asioista ei keskustella vaan ominpäin tehdän tuollaisia päätöksiä, kertoo huonosta avioliitosta.

Vierailija
44/44 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persaukinen ostaa heti auton:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme