Pyysin tänään miestä ostamaan kaupasta siteitä
Näytin pakkauksenkin ennen lähtöä, mutta niin vain tuli pikkuhousunsuojia :D
Kommentit (26)
Mutta siis siteitä voi käyttää vaikka joka päivä, ei tarvitse erikseen pikkuhousunsuojia.
Kun meidän vauva oli ihan pieni ja oli sydäntalvi, mies sai useinkin tuoda siteitä mulle kaupasta. Välillä tuli pikkuhousunsuojia, välillä siteitä ja ihan sopivaakin sorttia, jolloin tietty kiittelin ja olin että jes, näitä seuraavallakin kerralla. Vaan eipä tullut koskaan samoja siteitä kahta kertaa peräkkäin, aina jotain uutta laatua. Ihmettelinpä sitten kerran että näyttääkö ne paketit kaikki herrasta samalta vai mikä tässä on, johon mies vastasi herttaisesti ja ihan tosissaan, että haluaa että saan vaihtelua. :D Joo, vaihtelua siteissä.. On se miehen ajatusmaailma välillä ihmeellinen.
Joskus teininä isän luona ollessa pyysin isää tuomaan siteitä. Pikkuhousun suojia tuli, mutta en itsekään sitä silloin tajunnut. Sitten oli lakanat veressä -.-
Itse näin tänään kuinka jonkun mies pähkäili marketin sidehyllyllä mitä ostaa. Oli niin eksyneen näköinen siellä yksinään, että hetken mietin oisko sitä pitänyt jotenkin auttaa...
pyysin vaimolta lasta, tulikin musta
Pyysin miestä tuomaan muroja. Niin vain tuli mysliä. Vihaan mysliä.