Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ja miksi käytätte kuivashampoota?

Vierailija
23.09.2015 |

Kun se tuntuu olevan kaikilla nykyisin käytössä. Terveisin, tyhmä. 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan säästämisen vuoksi. Aiheuttaako kuivashampoo teille muille hilsettä tai hiustenlähtöä?

Vierailija
2/11 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 18:26"]Ajan säästämisen vuoksi. Aiheuttaako kuivashampoo teille muille hilsettä tai hiustenlähtöä?
[/quote]

Apua, siitäkö se johtuu! T. Tuleva työpaikan rasvapää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla se kutittaa vietävästi päänahassa, ei todellakaan korvaa pesua

Vierailija
4/11 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 18:27"]

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 18:26"]Ajan säästämisen vuoksi. Aiheuttaako kuivashampoo teille muille hilsettä tai hiustenlähtöä? [/quote] Apua, siitäkö se johtuu! T. Tuleva työpaikan rasvapää

[/quote]

Kumpi?

Vierailija
5/11 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 18:26"]

Ajan säästämisen vuoksi. Aiheuttaako kuivashampoo teille muille hilsettä tai hiustenlähtöä?

[/quote]

Ei?

Vierailija
6/11 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pitkä ja kihara tukka, joka on tosi kuiva. Sitä ei siis todellakaan tarvitse pestä päivittäin. Joka toinen tai joka kolmas päivä on hyvä pesurytmi. MUTTA mulla on myös otsatukka, joka tuppaa rasvoittumaan jo ihan siitä syystä, että mulla rasvoittuu iho eniten juuri otsasta. Niinä päivinä, kun en pese hiuksia, suihkautan vähän kuivashampoota otsatukkaan, niin sekään ei näytä/tunnu rasvaiselta. Koko päähän en kuivashampoota käytä koskaan.

Vierailija
7/11 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan otsikseen, niin saan venytettyä hiustenpesua jokapäiväisestä joka toiseen/kolmanteen päivään ja joskus hätätapauksissa muutoinkin. Pari kertaa kuussa pesen syväpuhdistavalla, muuten alkaa kutisemaan.

Vierailija
8/11 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 18:28"]Mulla se kutittaa vietävästi päänahassa, ei todellakaan korvaa pesua
[/quote]
Ei tietenkään korvaa pesua. Ei se pese. Mutta luo illuusion puhtaammasta tukasta. Auttaa myös muotoilussa.

Vierailija
9/11 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 18:26"]Ajan säästämisen vuoksi. Aiheuttaako kuivashampoo teille muille hilsettä tai hiustenlähtöä?
[/quote]
Aiheuttaa :/... Käytän nyk n kerran kuussa jos on ns pakko

Vierailija
10/11 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut käyttää kuivashampoota muotoilutuotteen asemesta. Entäpä tämä hiusvesi, ruohonjuuresta ostettu, onko siitä kokemuksia ? Urheilen päiviitäin jaa päänahka kaipaa raikastusta. Olisiko tämä hellempi vaihtoehto kuivashampoolle ?

Vierailija
11/11 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivashampoo on hyvä keksintö. Jos on illalla esim. sauna niin voi aamulla laittaa etuhiuksiin, jotka rasvoittuu nopeammin. Ja se jotenkin tuuhentaa tukkaa. Käytän max 2kk kuussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme