Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisin kokeilla bondagea.

Vierailija
23.09.2015 |

Eli olemme poikaystäväni kanssa miettineet että olisi kiva kokeilla sitomista ja alistamista. Kertokaa vinkkejä miten päästä alkuun, mm.välineet, asennot ja kaikkea mitä olisi hyvä tietää asiasta. Ja mitä itse olette pitäneet :)
Kiitän!

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No viranomaiset käyttää mieluummin käsirautoja jopa vankiloissa, niissä on valtaa. Nippusiteet ja köydet ei ole yhtä autoratiiviset ja näyttävät. Itse tuli aloiteltua sitomaremmeillä, ja köysiäkin on kokeiltu, mutta aina kunnon raudoissa on se oma viehätyksensä.

Vierailija
2/23 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rautoja vastaan ei ole kiva rimpuilla, se sattuu.

Kunnon nahkakahleet ovat hyvät. Niistä ei irti pääse eikä niistä tule jälkiä ranteisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raudat on kuritusvälineet, eivät pelkät siteet. Jälkiä jää monista muistakin jutuista.

Vierailija
4/23 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsiraudat riittää hyvin ensialkuun. Jos bondage sitomaharrastus kiinnostaa siihen saa shibari ym. koulutusta.

Vierailija
5/23 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihoja jos ei joku takahuoneen runkkari Tapani halua kuulaa tarinoita niin miten olisi Google ja bondage

Vierailija
6/23 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vyöllä hyvä sitoa sängyn päätyyn kiinni. Nippusiteet hyviä ja halpoja sitomiseen. Hius harjan kahva hyvä leikki kalu jos ei muuta tappia muka löydy, löytyy kyllä kun käyttää mielikuvitusta

Vierailija
7/23 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nahkakahleet on turvallisempi vaihtoehto käsiraudoille. Niidenkin kanssa sitten järki päässä. Ennen köysihommia kannattaa tutustua vähän hermostoon ja lukea esim. shibari-sivustoilta turvallisuusohjeita.

Ennen kaikkea: Kannattaa keskustella kumppanin kanssa toiveista ja rajoista. Ihan kaikki ei välttämättä halua ekana nyrkkiä perseeseen tai potkuja kasseille.

Vierailija
8/23 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkeistä!

Ap

Vierailija
9/23 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ksäsirautoja on aina käytetty ja on turvallinen vaihtoehto. Valta on korkeaa mitä viranomaisetkin arvostaa.

Vierailija
10/23 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä jos kiinnostaa, meillä oli aluksi ratsupiiska mutta siitä tuli ikävät jäljet. Jos päädytte bondageen niin käyttäkää ensin nahkaruoskaa jossa on noin 30cm hapsut. Siitä se alkaa, jos halut lisääntyy niin sitten lisää toisia konsteja ja välineitä. Annan neuvoja jos haluatteM50+.

Vierailija
11/23 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumman sitomista? Jos poikaystävä on miehen kokoinen, niin alkuun pääsee jos sillä että käyttää sitä voimaa. Hiuksista saa kivasti kiinni, kun pitää näyttää miten ja millä tahdilla otetaan suihin. Pikku pyristely ei haittaa, kun kätesi on selän takana ja hänellä ote vaikka peukaloista. Jos pidät meteliä, niin sitten voi kaivaa ne pikkuhousut ja tunkea suuhusi. Kuten aiemmin mainittu, niin vöitä löytynee jo nyt kotoa, niillä saa käsiä ja jalkoja kiinni.

Vierailija
12/23 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 21:32"]

Ksäsirautoja on aina käytetty ja on turvallinen vaihtoehto. Valta on korkeaa mitä viranomaisetkin arvostaa.

[/quote]

Niinpä ne ovat ehkä teillä käytössä, mutta nahkakahleet sänkyynsitomisella ovat parhaat. Vyö ensialkuun kun sidotaan kädet seläntaa. Pyykkipinnoja voitte kokeilla nänneihin ja häpyhuuliin. Siinä kun nainen on avuton pystyy vielä nussimaan kun käsillä siirtää pyykkipinnat sivuun. Kivun tuottaminenhan on kyseessä, mutta kun leikki menee rajuksi niin turvasana on hyvä olla ja lopetella hiljalleen. Neuvojahan minulla on mitä tehdä, mutta jokainenha päättää tehdä bondagesta omanlaisensaM50+.

Vierailija
13/23 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan siitä haluatko leikkiä. Minä aloitin nahkakahleilla ja muilla, mutta se suhmurointi sai riittää. :)

Vierailija
14/23 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 20:06"]

Riippuu ihan siitä haluatko leikkiä. Minä aloitin nahkakahleilla ja muilla, mutta se suhmurointi sai riittää. :)

[/quote]

Miksi? voisit antaa neuvoa bondagea aloittaville. M

Vierailija
15/23 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 17:49"]

Eli olemme poikaystäväni kanssa miettineet että olisi kiva kokeilla sitomista ja alistamista. Kertokaa vinkkejä miten päästä alkuun, mm.välineet, asennot ja kaikkea mitä olisi hyvä tietää asiasta. Ja mitä itse olette pitäneet :) Kiitän!

[/quote]

Mikä ettei kannatan.

Vierailija
16/23 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä alistan narttuani, se mikä alkuun oli outoa narttu määräsi mitä minun piti tehdä. Kun sitten epäröin kunnon piiskauksesta, niin vastaus oli, etkö parempaan pysty runkkari. Eräänä päivänä narttu toi kassillisen bondake leluja, nahkakahleet, narua, ruoskan, nännipainot, häppäri nipistimet, neuloja, suupallon. Silloin ymmärsin mitä narttu haluaa, kun sitten seuraavakerta tuli, kaikki kidutusvälineet tuli käyttöön. Narttu sanoi illalla että olen ollut tuhma. Silloin päätin että nyt saa narttu sitä mitä tilas, annoin kunnolla piiskaa, ruoskaa, laitoin käden vittuun ja kaikkea mitä pyysi. Nykyään tiedän mitä nartulleni teen. Ei oo enää haukkunut runkkariksi, Jokakerta olen nussinut siltä aivot pihalle, irrotan nartun kahleista ja se kiittää ja lysähtää lattialle, sitten silittelen nartun helliä paikkoja. T. Pervo.

Vierailija
17/23 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nythän sinulla on teoriapuolelta tietoa, meinaatteko kokeilla?

Vierailija
18/23 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilatkaa kaalimadosta se alottelijan bondage perussetti, siinä on kahleet,kaulapanta,piiska,nännipuristimet ja suukapula. jos haluaa vähän siihen lisäsäväystä niin hong Kongista koristeketjua ja 5mm karbiinihakoja niin saa ketjun kevyesti tehtyä oikean pituiseksi ja kahleet seläntaakse ketjulla kaulapannan lukkoon kiinni.

Vierailija
19/23 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

nippusiteet ovat kuulemma hyvin vaarallisia, voivat pureutua ihoon ja melkein mahdoton saada kotikonsteilla irti pahassa tapauksessa.

Vierailija
20/23 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bondagen voi aloittaa aivan kotoonta löytyvillä tarpeilla. Kumpi teistä haluaisi rangaistusta?, käytöstä poistuva kumikaapeli tai ostamalla metrin tai kaksi. Se on kumia eikä jälkiä, käsiin tai molempiin. Samalla kaapelin pätkällä voi myös piiskata pyllyä, Kuoritaan kaapelin musta kumi pois ja siitä saa ruoskan pyykkipoikia löytyy kaikilla kotoonta niitähän voisi laittaa nänneihin. Ei kannata tilata mitään eikä käydä seksiliikkeessä jos ei tiedä pitääkö Bondagesta. Me aloitimme noin kun kirjoitin, meitä se alkoi viehettää siinämielessä, että nyt on yöpöytien latikoissa kaikkea mitä voi ajatella. M