Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvajuhlat tulossa

Vierailija
23.09.2015 |

Moikka. Olen järjestämässä siskolleni vauvajuhlia. Nyt pitäisi tietää, että mistä saisi tilattua suht edullisesti vauvajuhliin tarvikkeita? Olen jo jotain netistä katsonut mutta hinta on kauhistuttanut näissä nettiliikkeissä. Olisin kiitollinen jos jotain vinkkejä suht halvoista nettikaupoista olisi. Ebaysta en ala tilamaan koska pitkät toimitusajat.
-A

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minkätyylistä tarviketta tarvitset?

Jotain koristeita ja kynttilöitähän saa kaikenlaisista krääsäkaupoista tai kirppiksiltä, koristeita voi tehdä itsekin kaikenlaisesta materiaalista mitä kotoa löytyy... 

Vierailija
2/8 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin jotain tiettyä teemaa ja kun ei tiedä onko tuleva vauva poika vai tyttö niin värit pitäis olla semmosia neutraaleja. Esim. Oon koittanut ihan kattella kaupoista niin esim. Ilmapalloissa on todella tummat sävyt. Ja ite oon kyllä ajatellut tekevärni semmosen viiririvin minkä saa kattoo/seinään:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tarvikkeista olisi hakusessa lautaset(pahvi), mukit(pahvi), lautasliinat, ilmapallot, muffinivuoat, koristetikut muffineihin, lahjapussit, vauvaan liittyvä piparimuotti. Noi nyt ainakin mitä pitäis ostaa. Ja saa kyllä kertoa ihan liikkeitäkin mitkä myy noita Suomessa. Että kunhan ei kauhean kaunana et satakunta-varsinais-suomi-pirkanmaa akselilta + helsinki

Vierailija
4/8 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tyyliin Prismasta/ Cittarista lähtisin noita etsimään. 

Vierailija
5/8 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa minusta ole mitään sellaista mitä ei normaaleista suomalaisista kaupoista saisi. Prisma ja Citymarket, Stockmanniltakin varmasti löytyy koristekamaa, ja eiköhän jostain Tarjoustalosta/ Tokmannilta 

Vierailija
6/8 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 16:31"]Ajattelin jotain tiettyä teemaa ja kun ei tiedä onko tuleva vauva poika vai tyttö niin värit pitäis olla semmosia neutraaleja. Esim. Oon koittanut ihan kattella kaupoista niin esim. Ilmapalloissa on todella tummat sävyt. Ja ite oon kyllä ajatellut tekevärni semmosen viiririvin minkä saa kattoo/seinään:D
[/quote]
Tiiäkkö kun se ilmapallo puhallettaessa venyy niin se sävy vaalenee todella paljon.

Vierailija
7/8 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 16:03"]Moikka. Olen järjestämässä siskolleni vauvajuhlia. Nyt pitäisi tietää, että mistä saisi tilattua suht edullisesti vauvajuhliin tarvikkeita? Olen jo jotain netistä katsonut mutta hinta on kauhistuttanut näissä nettiliikkeissä. Olisin kiitollinen jos jotain vinkkejä suht halvoista nettikaupoista olisi. Ebaysta en ala tilamaan koska pitkät toimitusajat.
-A

Vierailija
8/8 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhliin kannattaa ainakin viinakset käydä hakemassa Tallinnasta. Siinä säästyy pitkä penni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan