Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Satuloimaton hevonen on aina viehättävämpi kuin satuloitu!!

Vierailija
23.09.2015 |

Satuloitu hevonen voi olla viehättävä, mutta ei koskaan viehättävämpi kuin satuloimaton.

Itse olen satuloimaton nainen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ne miehet aina sanovat, mutta kuitenkin kuolaavat alaselkäsatuloituja kuin viimeistä päivää! Satuloitujen syrjiminen kuuluu viime vuosisadalle, ja lisäksi monet historian suurmiehet ovat hankkineet satuloita. Itse pidän satuloita ja suitsia kauniina, kävinkin vastikään hankkimassa itselleni kuolaimet ja mieheni pitää niistä erittäin paljon.

Akateeminen ja korkeakoulutettu nainen, 27

Vierailija
2/4 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä yhtään kiinnosta satuloimattomien mielipiteet!!! Itse hankin satulan, koska se symboloi menneitä vaikeuksia, jotka olen onnistunut selättämään (yksissä kisoissa heitin ratsastajan alas ennen puomia, iihahaa).

T: Polle39

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satuloimattomat ovat villejä ja vapaita, kesyttömiä. Sellaisia ihania luonnonlapsia! Ei ikinä mitään satuloitua, hyh.

Vierailija
4/4 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 16:05"]

No ei kyllä yhtään kiinnosta satuloimattomien mielipiteet!!! Itse hankin satulan, koska se symboloi menneitä vaikeuksia, jotka olen onnistunut selättämään (yksissä kisoissa heitin ratsastajan alas ennen puomia, iihahaa).

T: Polle39

[/quote]

Sille vaan ei voi mitään että satula antaa ikävän leiman. Kuulut silloin tietynlaiseen jengiin ja se joka sut huolii, on sitä samaa porukkaa. Satula ei kaunista ketään, päinvastoin. Kaikilla tuntemillani satuloiduilla on jonkinmoinen tarve peitellä jotain heikkouksiaan. Itse en koskaan tule satulaa hankkimaan, ja mieheni sanoi ettei voisi vilkaistakaan satuloitua hevosta!!

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän