Onko Suomessa vielä lyhyitä miehiä?
Sellaisia alle 180 senttisiä vipeltäjiä? Vai onko evoluutio jo vihdoin korjannut heidät kaikki pois
Kommentit (21)
Entä onko niitä alle 160cm naisia vai onko evoluutio korjannut heidät pois?
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä veikkaat, kun kerran suomalaisten miesten keskipituus on 179 cm.
En minä tällaisista ymmärrä, olen tosi tyhmä.
Ap
Porissa niitä ainakin viipottaa mielin määrin. Täällä on varmaan Suomen lyhyimmät miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No se tuli jo aloituksesta selväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No se tuli jo aloituksesta selväksi.
Ajattelin vielä kertoa, kun en ollut ihan varma.
Ap
Mää oon 174-175. Koen itseni normaalipituiseksi. En lyhyt en pitkä.
Nyt korjaa, kun kaikki ovat sinkkuja.
Kyllä,lyhyitä ja isopäisiä miehiä riittää vieläkin.
Eilen tuli dokkari miehestä jolla ei ollut raajoja ollenkaan. Siitä huolimatta hänellä oli kaunis vaimo ja kun myöhemmin tarkistin niin nykyään 4 lastakin. Lopettakaa jo nämä täysin typerät aloitukset.
Vieläkö on tyhmiä aloituspostaajia palstalla, vai onko evoluutio korjannut heidät jo pois...? Ai niin, onhan meillä tämän langan ap ;)
On heitä olemassa, mutta pysyttelemme nykyään ennemmin kotona ja liikumme vähemmän ulkona siksi että kuulemme kaduilla turhaa huutelua ja sanomista pituudestaan. Se ei ole juurikaan mukavaa.
Vierailija kirjoitti:
On heitä olemassa, mutta pysyttelemme nykyään ennemmin kotona ja liikumme vähemmän ulkona siksi että kuulemme kaduilla turhaa huutelua ja sanomista pituudestaan. Se ei ole juurikaan mukavaa.
Joo, minäkään en käy koskaan ulkona, mutta tältä palstalta olen oppinut, että minua pilkattaisiin, jos menen ulos.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö on tyhmiä aloituspostaajia palstalla, vai onko evoluutio korjannut heidät jo pois...? Ai niin, onhan meillä tämän langan ap ;)
Se on totta! Olen tosi, tosi, tosi tyhmä!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Eilen tuli dokkari miehestä jolla ei ollut raajoja ollenkaan. Siitä huolimatta hänellä oli kaunis vaimo ja kun myöhemmin tarkistin niin nykyään 4 lastakin. Lopettakaa jo nämä täysin typerät aloitukset.
Jos lopettaisin nämä typerät aloitukseni, miten voisin vatvoa pakkomielteitäni päivisin tuntien ajan?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos lopettaisin nämä typerät aloitukseni, miten voisin vatvoa pakkomielteitäni päivisin tuntien ajan?
Ap
Opiskelemalla terapeutiksi, sillä siihen sisältyy omat terapiakäynnit. Saa luvan kanssa vatvoa ainakin tutkinnon suoritusajan, ja sitten hyvällä tuurilla pääsee työnohjaukseen, eli firman piikkkiin saa jatkaa märehtimistä hamaan helvettiin asti!!
Kyllä. Suomalaiset miehet (ja naiset) ovat Pohjoismaiden lyhyimpiä.
Vierailija kirjoitti:
Mää oon 174-175. Koen itseni normaalipituiseksi. En lyhyt en pitkä.
Vaikka persut toisin väittävät, asiat eivät aina ole niinkuin ne koetaan. Olet sinä lyhyt.
N 175
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti se on hieman alla 179 cm. Syynä on siinä, että koripallomiehen mittaisia on todennäköisesti kuitenkin enemmän kuin kääpiökasvuisia miehiä. Näin ollen miesten pituuden jakauma ei ole symmetrinen, vaan hieman oikealle vino jakauma, jolloin keskiarvon käyttö keskilukuna on hieman harhaanjohtavaa.
Vaikka usein opetetaan, että pituus olisi nornaalijakautunut, ei se varmaan tarkemmin katsuttuna ihan sitä ole. Normaalijakauma on myytti. Ainoastaan puhdas satunnaisvaihtelu voi olla normaalijakautunut.
Vierailija kirjoitti:
Entä onko niitä alle 160cm naisia vai onko evoluutio korjannut heidät pois?
Trolli sinä olet, mutta vastaan silti. Olen alle 160 cm ja tyytyväinen siihen.
N27