Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raivostuttava naapuri

Vierailija
23.09.2015 |

Nyt on kyllä niin raivostuttava naapuri!!

Sain juuri kuumeiset ja muutenkin flunssaiset lapset päikkäreille no meni 15min ja alkoi poraaminen ja siihen jäi lapsien päiväunet. Oisin itsekin halunnut hetkeksi lepäämään, mulla myös siis kuume ja oon aiva tukossa.

Oon kuunnellut nyt lasten kitinää ja poraamista puol tuntia. Alkaa hermoon jo käydä.
Tiedän että naapuri saa porata mutta halusin vain kertoa että ketuttaa!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän kipeät muksut nuku, kun nukuttaa. Tuskin se poraaminen kauaa vie.

Vierailija
2/7 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun lapset ei tälläsessä melussa nuku. Valitettavasti. Toivon niin paljon että poraaminen loppuu pian ja saisin noi takasin unille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se naapuri voi tietää teidän päiväuniaikoja. Yritä nyt vaan rauhottua.

Vierailija
4/7 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No naapuri tietty ajatteli et ei häiritse, kun kuunnellut parkumistanne puolen päivää.

Vierailija
5/7 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 13:21"]Ei kai se naapuri voi tietää teidän päiväuniaikoja. Yritä nyt vaan rauhottua.
[/quote] normaalisti olen töissä tähän aikaan ja lapset hoidoissa. Joten ei tietenkään tiedä päiväuniaikojamme. Olen vain todella uupunut nyt tähän tilanteeseen.

Vierailija
6/7 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sellasta sattuu. Naapureilla on oikeus elää omaa elämää taloyhtiön sääntöjen puitteissa. Mutta kipeenä nyt ärsyttää kaikki mikä aiheuttaa hankaluuksia. Toivotaan että paranet sinä ja sekä lapset taas pian. Ja pääsette elämään taas normi arkea.

Vierailija
7/7 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 13:24"]No sellasta sattuu. Naapureilla on oikeus elää omaa elämää taloyhtiön sääntöjen puitteissa. Mutta kipeenä nyt ärsyttää kaikki mikä aiheuttaa hankaluuksia. Toivotaan että paranet sinä ja sekä lapset taas pian. Ja pääsette elämään taas normi arkea.
[/quote]
Kiitos. Toivoisin kans että alkais jo tauti hellittämään, lauantaista asti tästä kärsitty

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän