Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kristukselle minä olen täydellinen ja ainutkertainen

Vierailija
03.04.2022 |

Niin sieluna, yksilönä kuin naisenakin❣️

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdit mainita olevasi yksinkertainen

Vierailija
2/7 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi olla, koska minä olen hänelle täydellinen, ja minä olen sinun vastakohtasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohdit mainita olevasi yksinkertainen

Sinulle, demoni ja kiusaaja, sinulle. En koskaan Kristukselle.

Vierailija
4/7 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä. Kivaa että näin on. Älä välitä mistään paskasta joka täällä maailmassa pyörii... ollaan kaikki täällä kyllä niin muukalaisia, että oksat pois! Koti on sitten Taivaassa...

Vierailija
5/7 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kannattaisi olla liian itsevarma omasta erinomaisuudestaan. Vaikken tiedä sitä teetkö syntejä vai et ja jos teetkin niin vähän mitätöi aiemman puheesi. Ja mistäpä tiedät olevasi kristukselle mitään muuta kuin uskovasi?

Vierailija
6/7 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä kannattaisi olla liian itsevarma omasta erinomaisuudestaan. Vaikken tiedä sitä teetkö syntejä vai et ja jos teetkin niin vähän mitätöi aiemman puheesi. Ja mistäpä tiedät olevasi kristukselle mitään muuta kuin uskovasi?

Siksihän Kristukseen uskotaan: hän rakastaa pyyteettömästi, kokonaisvaltaisesti. Minä olen Kristukselle prioriteetti, meidän rakkautemme on jaettua. Täydellistä.

Vierailija
7/7 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksihän Kristukseen uskotaan: hän rakastaa pyyteettömästi, kokonaisvaltaisesti. Minä olen Kristukselle prioriteetti, meidän rakkautemme on jaettua. Täydellistä.

En usko. Todista jeesuksesi. Kerro minulle joku salattu totuus raamatusta, jonka voi tietää vain jeesus?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan