Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä tilanteet olet sinnitellyt läpi kipeänä?

Vierailija
22.09.2015 |

Mä oon töistä tosi harvoin poissa. Oon sinnitelly työviikon läpi monesti yskän ja nuhan kourissa (kuumetta ei sentään ollut) ja kerran poljin töihin pyörällä, vaikka nilkka oli muljahtanut sijoiltaan. O_o

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain elämän ensimmäisen palkallisen kesätyön 17-vuotiaana eli kolme viikon mittaisen siivoojan kesälomasijaisuuden. Sairastuin sitten kuumeeseen ja kurkkukipuun sunnuntaina, kun maanantaina alkoi työt. Viikon puolivälissä selvisi, että kyseessä oli angiina ja sain antibiootit, pahaksi onneksi ne eivät auttaneet. Seuraavalla viikolla sain paremman kuurin, joka helpotti muutamassa päivässä.

Työmatkaa oli viitisen kilometria suuntaansa ja ne piti mennä pyörällä, kun bussilla ei töihin päässyt. Työt tein särkylääkkeen voimin. Illalla töistä tultua kuumetta oli jopa 39 astetta ja ihme, että pysyin pystyssä. Yöt yritin nukkua istualtaan ja monena yönä itkin, kun nieleminen sattui niin valtavan paljon. Onneksi ei tuosta tullut mitään jälkitauteja.

Töissä olen myöhemmin ollut keuhkokuumeessakin, mutta silloin oli kyseessä istumatyö ja työmatkat hoitui omalla autolla. Olin kyllä hirveän väsynyt, mutta kuumetta ei ollut kuin muutama kymmenys, joten en tajunnut olevani niin sairas.

Vierailija
22/23 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsataudissa synnyttäminen.

Minulla lähtee kaikki voimat kun oksennan, siihen päälle supistus kivut jotka yhdessä myllertävän vatsan takia pistävät pakosti oksentamaan ja vielä piti ponnistaa.

Tuntui että en jaksa. Myöhemmin olen miettinyt että kyllä ihmisen kroppa on kummallinen kun pistää oksentamaan ja ponnistamaan vaikka päässä tuntuu ettei pysty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin mahataudissa tekemässä videotallennetta oopperasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän