Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Abilar pihkavoide tmv. (tai muu vastaava)

Vierailija
03.04.2022 |

No onkos kellään tästä voiteesta mitään hyvää sanottavaa ja hyviä kokemuksia?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan nyt näin että olen kohta 50v ja käyttänyt (silloin mummin keittämää) pihkavaseliinia jo varhaisteini-iästä asti "asfaltti-ihottuman" yms parantumisen nopeuttamiseksi.

Tänään Abilar on ehdoton osa eräensiapupakkausta, juniorin futisrepun ensiapupakkauksessa. Ja jos en muista väärin, joissakin sairaaloissa laittavat tikkien jälkeen pihkasalvaa ennen "kääreitä", jos potilas ei ole hartsiallergikko.

Vierailija
2/16 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanotaan nyt näin että olen kohta 50v ja käyttänyt (silloin mummin keittämää) pihkavaseliinia jo varhaisteini-iästä asti "asfaltti-ihottuman" yms parantumisen nopeuttamiseksi.

Tänään Abilar on ehdoton osa eräensiapupakkausta, juniorin futisrepun ensiapupakkauksessa. Ja jos en muista väärin, joissakin sairaaloissa laittavat tikkien jälkeen pihkasalvaa ennen "kääreitä", jos potilas ei ole hartsiallergikko.

No hyvältä kuulosti. Olin skeptinen, mutta moni on voidetta käyttänyt erinäisiin juttuihin, joten apteekkiin siis. Kiitos tästä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kokemusta kotimaisesta pihkavoiteesta. On hyvää.

Vierailija
4/16 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain aivan järkyt karvatuppien tulehdukset molempiin jalkoihin, kun kävin kerran vahauttamassa sääret. Sain tolla pihkavoiteella ne parantumaan. Muuten ois pitäny alkaa popsii antibiootteja.

Vierailija
5/16 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekista suositeltiin kynsivallin tulehdukseen. Hyvin toimi.

Vierailija
6/16 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kuin pihan ympärillä on kuusia, ei ole tarvinnut ostaa apteekista. Perinteinen suolattomaan voihin tehty on hyvää, kun sulaa hyvin ihon lämmössä ei tahraa.

Vierailija
7/16 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varoituksen sana, itse sain tuosta kovan allergisen reaktion. Jos tietää olevansa allerginen esim laastarien liimalle, ei pidä tuota käyttää. Ja muutenkin laittaa ensin pienelle alueelle ja seurata reagoiko iho.

Vierailija
8/16 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran tassuihin ja ihoärsytyksiin käyttänyt, maistuu vissiin pahalle kun ei tykkää nuolla sitä niin parantuu paremmin. Itsellä laitan kynsinauhoihin, ötökän puremiin ja palovammoihin.

Vierailija
9/16 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abilar on ihan todella hyvä. Paiseita sillä parantanut.

Vierailija
10/16 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varoituksen sana, itse sain tuosta kovan allergisen reaktion. Jos tietää olevansa allerginen esim laastarien liimalle, ei pidä tuota käyttää. Ja muutenkin laittaa ensin pienelle alueelle ja seurata reagoiko iho.

Ts hartsiallergia, noin joka kymmenes suomalainen omaa sen ja saa allergisen reaktion mm pihkasta.

Vierailija
11/16 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se käy aromaterapiasta.

Vierailija
12/16 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusenpihkatuotteet ovat aivan käsittämättömän hyviä. Abilar myös. Itselläni on aina pihkavoidetta. Se auttaa nirhaumiin, kuiviin kantapäihin, haavoihin , hyttysenpistoihin ja vaikka mihin. En lähde enää reissuun, jos ei ole pihkavoidetta mukana.

Vierailija
13/16 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ts hartsiallergia, noin joka kymmenes suomalainen omaa sen ja saa allergisen reaktion mm pihkasta.

Kyllä, tosin itse en ole koskaan herkistynyt sille laastariliimalle mutta niin vaan sain reaktion tuosta pihkavoiteesta. Siksi eka kannattaa testata vaikka käsivarteen pienelle alueelle.

Vierailija
14/16 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me vietetään kesät Pohjois-Afrikan liepeillä, missä on hirveästi itikoita, ns. tiikeri-itikoita, joiden pistoksista nousee isot paukamat ja aivan järkyttävä kutina. Meidän lapsi etenkin reagoi tosi vahvasti noihin itikan puremiin ja raapii ittensä verille. Kauan etsin tuotetta, joka auttais kutinaan ja jota vois laittaa myös rikkonaiselle iholle lapselle. Onneksi löysin Abilarin, se on ihan mahtava tuote! Tietty hintava, mutta tehokas ja turvallinen. Kutina helpottaa ja paukamat paranee.

Vierailija
15/16 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla kokemusta kotimaisesta pihkavoiteesta. On hyvää.

Olen laittanut sitä perärööriini kun vaseliini on ollut loppu. Hoitaa kyllä hommansa.

M42

Vierailija
16/16 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla repsahti tikattu haava auki enkä saanut sitkeää katetta mekaanisesti poistettua haavapohjasta. Abilarilla haava lähti vihdoin paranemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan