Kaverini erosi miehestään, mutta
mökkeilevät ja kyläilevät normaalisti koko perheenä ja muutenkin viettävät viikonloput yhdessä. Arkisin elävät omissa talouksissan tahoillaan. Jotenkin outoa. Tietty lasten kannalta mukavaa mut silti..
Kommentit (8)
Upeasti eron osaavat hoitaa, näin kun menisi muillakin! Mitä ihmeen outoa näet tilanteessa? Jos pariskunta on ollut yhdessä kauan ja on lapsia, joista molemmat välittävät, niin olisiko parempi olla riidoissa? Sinä se tässä outo olet.
Ap haluaa kaverilleen vaan pahaa tapahtuvan :)
Mies on aika ääliö ja aika rumasti lähti lätkimään. Luulin jo, että voisin tavata kaveriani nyt eron myötä enemmän varsinkin jos lapset välillä isällään, mut toisin kävi. Nyt kaveri kokkaa ja pyykkää miehelle viikonloppuisin kuten ennenkin. En tajua miten se on voinut antaa kaiken anteeksi.
Ap.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 21:33"]Ap haluaa kaverilleen vaan pahaa tapahtuvan :)
[/quote]
Ei vaan kaverin pääsevän pahasta eroon
Minä en voi ymmärtää... Miksi ihmeessä sitten eroaa, jos välit ovat niim hyvät? Jotenkin tuntuu aina, että nämä parisuhteet ovat olleet jo niin pinnallisia.
itse olen eronnut traumaattisestimiehen vaihtaessa minut lennosta pitkän suhteen jälkeen. Ei siinä paljon ole kaveerattu. Eikä kukaan traumaattisen eron kokenut tuttuni kaveeraa.
Loppuu ne mökkeilyt siinä kohtaa kun jommalla kummalla uusi tyttö/poikaystävä.
Toihan kuulostaa tosi hyvältä :)
Onko ne ihan kokonaan päättäneet erota, vai onko vain erilleen muutosta kyse?