Mikä on henkinen veriryhmäsi?
Minut määriteltiin syntyessäni A+:ksi, mutta oikeasti tunnen olevani B-.
Tahdon, että jos jonain päivänä minulle tehdään verensiirto, niin identiteettiäni kunnioitetaan.
Lyhyesti sanottuna olen transverinen ja inhoan cisverisiä.
Kommentit (30)
Onko teillä muilla transverisillä ollut ongelmia verenluovutusten suhteen? On myös riski saada täysin identiteettiin sopimatonta verta verensiirrossa!
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä muilla transverisillä ollut ongelmia verenluovutusten suhteen? On myös riski saada täysin identiteettiin sopimatonta verta verensiirrossa!
Ongelma on vain ollut cisveristen kanssa, jotka eivät suostu siihen, että he ottavat minun luovutettua transvertani. Miten he kehtaavat. Minun transveri on yhtä hyvä, kuin cisveri!!
Olen kylmäverinen. Boikotoin sitä, että asiaa pitäisi määritellä jollain kirjainjärjestelmällä.
Veriryhmäni on O+, mutta koska lapset ovat olleet syntyessään niin pirun keltaisia niin koen veriryhmäni fluediksi eli se on jotakin O+ ja O- väliltä.
Olen mikä vain tahdot mun olevan.
Vierailija kirjoitti:
On vaikea löytää luovuttajaa. Itse otan vastaan vain
LGBTQIA+ verta.
Mutta suurempi huoli on se kun cisveriset ei ota vastaan mun verta eikä näin kunnioita mun identiteettiä. Se on kuin veitsi osuisi sydämeen.
Vierailija kirjoitti:
Veriryhmäni on O+, mutta koska lapset ovat olleet syntyessään niin pirun keltaisia niin koen veriryhmäni fluediksi eli se on jotakin O+ ja O- väliltä.
Tällaiset sun tapaukset sekoitetaan usein ikävästi muunverisyyteen.
Mä kerran kysyin että voiko veriryhmää vaihtaa. On kuulemma liian hankalaa, ei onnistu.
Eli täytynee olla A+. Tylsää ja tavallista. Mä olisin halunnut suosikkiyhtyeeni mukaan Type O Negativen!
Vierailija kirjoitti:
Mä kerran kysyin että voiko veriryhmää vaihtaa. On kuulemma liian hankalaa, ei onnistu.
Eli täytynee olla A+. Tylsää ja tavallista. Mä olisin halunnut suosikkiyhtyeeni mukaan Type O Negativen!
Eihän veriryhmää voikaan vaihtaa vaan olet syntymästäsi asti ollut Type O Negative jos se on veri-identiteettisi.
Lääkärit eivät tiedä mitään!
Type O Negative