Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on henkinen veriryhmäsi?

En ole cis-nainen vaan nainen
03.04.2022 |

Minut määriteltiin syntyessäni A+:ksi, mutta oikeasti tunnen olevani B-.
Tahdon, että jos jonain päivänä minulle tehdään verensiirto, niin identiteettiäni kunnioitetaan.
Lyhyesti sanottuna olen transverinen ja inhoan cisverisiä.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Type O Negative

Vierailija
22/30 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä muilla transverisillä ollut ongelmia verenluovutusten suhteen? On myös riski saada täysin identiteettiin  sopimatonta verta verensiirrossa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä muilla transverisillä ollut ongelmia verenluovutusten suhteen? On myös riski saada täysin identiteettiin  sopimatonta verta verensiirrossa!

Ongelma on vain ollut cisveristen kanssa, jotka eivät suostu siihen, että he ottavat minun luovutettua transvertani. Miten he kehtaavat. Minun transveri on yhtä hyvä, kuin cisveri!!

Vierailija
24/30 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kylmäverinen. Boikotoin sitä, että asiaa pitäisi määritellä jollain kirjainjärjestelmällä. 

Vierailija
25/30 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veriryhmäni on O+, mutta koska lapset ovat olleet syntyessään niin pirun keltaisia niin koen veriryhmäni fluediksi eli se on jotakin O+ ja O- väliltä.

Vierailija
26/30 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mikä vain tahdot mun olevan. 

Vierailija
27/30 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On vaikea löytää luovuttajaa. Itse otan vastaan vain

LGBTQIA+ verta.

Mutta suurempi huoli on se kun cisveriset ei ota vastaan mun verta eikä näin kunnioita mun identiteettiä. Se on kuin veitsi osuisi sydämeen.

Vierailija
28/30 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veriryhmäni on O+, mutta koska lapset ovat olleet syntyessään niin pirun keltaisia niin koen veriryhmäni fluediksi eli se on jotakin O+ ja O- väliltä.

Tällaiset sun tapaukset sekoitetaan usein ikävästi muunverisyyteen.

Vierailija
29/30 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kerran kysyin että voiko veriryhmää vaihtaa. On kuulemma liian hankalaa, ei onnistu.

Eli täytynee olla A+. Tylsää ja tavallista. Mä olisin halunnut suosikkiyhtyeeni mukaan Type O Negativen!

Vierailija
30/30 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kerran kysyin että voiko veriryhmää vaihtaa. On kuulemma liian hankalaa, ei onnistu.

Eli täytynee olla A+. Tylsää ja tavallista. Mä olisin halunnut suosikkiyhtyeeni mukaan Type O Negativen!

Eihän veriryhmää voikaan vaihtaa vaan olet syntymästäsi asti ollut Type O Negative jos se on veri-identiteettisi.

Lääkärit eivät tiedä mitään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän