POITOU !
hei.! oletko maisemissa.. muistan että taannoin etsit Emmaljunga EC-sport rattaita. löysitkö etsimäsi.olen nyt kiinostunut samoista rattaista mutta en tiedä ketään kellä niitä olisi.....huutiksesta olen nähnyt kuvia mutta kukaan ei ole laittanut sinne kuvia jossa jalkapeite olisi paikoillaan.kertoisitko kokemuksiasi. tyntö korkeus;käsijarru ja miten onko jalkapeite ns.kuminauhareunuksella.tarvitsisin juuri pitkän makuutilan omaavat kärryt johon mahtuu talvella lampaankarva ja lämpöpussi....muidenkin vastaukset toki tervetulleita
t.pellava
Kommentit (3)
Empä muistanut kysyä työntökorkeudesta, olen huikeat 161 cm pitkä...
Meillä tytöt vuosimallia 2000 ja 2003 ja Emmaljunga coronadot.v2000 ovat jo niin kulahtaneet ratasosastaan että tällä viimeisellä kierroksella haluan uudet rattaat.koska tämä tosiaan viimeinen niin en kuitenkaan aio sijoittaa ihan uusiin rattaisiin kun lisäksi meillä grago mirage +autobaby kaukalo .tuohon hinta-laatusuhteeseen minäkin uskon ...olen ihastunut musta-rubiini väriin.huutonetissä hinta keskimäärin 100euroa.sillä hinnalla ne kyllä pitäisi saada.
t.pellava
Itse olen 165 cm pitkä ja ihan hyvin olen tullut oimeen näiden kanssa. :)
Meillä on muuten juuri se rubiini-musta ja tosi nätit ne ovatkin. Toinen suosikkini on se vihreä-musta, sitäkin aika ajoin on ollut mynnissä.
Onnea etsintään!
Oikein muistat, meillä on nyt kyseiset rattaat. Niitä on aika vaikea löytää ja varsinkin sellaiset, joissa hinta ja laatu kohtaavat. Kallein hintapyynti, johon törmäsin oli 250 ¿ halvin 20 ¿...
Ovat minusta oikein hyvät rattaat, sopivat meidän pitkälle 1,5-vuotiaalle pojalle hyvin. Hän mahtuu loistavasti makaamaan niissä ja tilaakin jää vielä.
Meillä rattaat ovat lähinnä nukutuskäytössä, muutoin ajelemme Scootereilla. Nämä ovat aika paljon Scootereita isommat, mutta etuna on sitten isompi ja suojaisampi kuomu sekä puolet isompi tavarakori. Käsijarru tuntuu minusta vähän turhalta, mutta on ehkä hyvä, jos näiden kanssa aikoisi lenkkeillä, rullaluistella tms. (Mikä minusta tuntuu vähän kaukaa haetulta, sen verran painavat ovat.) Jalkapeitto on ohumepi kuin Scooterissa, muistaakseni siinä on kuminauhareuna. Ainakin istuu rattaisiin ihan hyvin.
Laadusta sekin kai on osoitus, että vaikka rattailla on ikää jo sen 3-4 vuotta, niin kunnoltaan ovat edelleen kuin uudet! :)