Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mattila ei unelmoi kookkaasta peniksestä

Vierailija
03.04.2022 |

Kokokeskustelu sai siipeensä.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä penikset Mattilasta. Ainakaan sen ikäiset jotka pysyvät pystyssä.

Vierailija
2/24 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt vaikka Juha Mieto olis heittäny someen vastaavaa niin mikähän olisi ollut vastaanotto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian iso ei ole hyvä kaikkiin koloihin....

Vierailija
4/24 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku-Kallen mummon(Mattila) piti ottaa peräpuikko ja hän ei itse oikein ylettynyt sitä laittamaan ja pyysi pikku-kallelta apua: "voisitko pikku-kalle laittaa mummulle peräpuikon kun mummu ei itse oikein taivu??" -"tottakai!!" :vastaa pikku-kalle ja on valmiina auttamaan. Mummu sitten ottaa ja vetaisee hameen nilkkoihin ja pyllistää pikku-kallelle ja sanoo: "noniin pikku-kalle, laitas nyt puikko" pikku -kalle tuijottaa mummun peräpäätä ja menee ihan hämilleen... sitten saa kysytyksi mummulta: "no laitanko tämän tuohon ryppyiseen reikään vai annanko tuolle kalkkunalle?"

Vierailija
5/24 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt vaikka Juha Mieto olis heittäny someen vastaavaa niin mikähän olisi ollut vastaanotto

Juha Mieto on 72-vuotias. Jos hän haluaa tuoda esille seksuaalisuutensa niin nyt on jo kiire, aika käy vähiin.

Vastaanotto olisi: ”Viimeinkin!”

Vierailija
6/24 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalkkuna kirjoitti:

Pikku-Kallen mummon(Mattila) piti ottaa peräpuikko ja hän ei itse oikein ylettynyt sitä laittamaan ja pyysi pikku-kallelta apua: "voisitko pikku-kalle laittaa mummulle peräpuikon kun mummu ei itse oikein taivu??" -"tottakai!!" :vastaa pikku-kalle ja on valmiina auttamaan. Mummu sitten ottaa ja vetaisee hameen nilkkoihin ja pyllistää pikku-kallelle ja sanoo: "noniin pikku-kalle, laitas nyt puikko" pikku -kalle tuijottaa mummun peräpäätä ja menee ihan hämilleen... sitten saa kysytyksi mummulta: "no laitanko tämän tuohon ryppyiseen reikään vai annanko tuolle kalkkunalle?"

Mitä jos se olisi suppo olisi pitänyt antaa Juha Miedolle?

Hänelläkin roikkuu vehkeet ja supon voi työntää virtsaputkeen.

Vierailija
7/24 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juha Mieto on 72-vuotias. Jos hän haluaa tuoda esille seksuaalisuutensa niin nyt on jo kiire, aika käy vähiin.

Juha on leskimies. Suri aikoinaan ja varmaan vieläkin Minna-vaimoaan. Joten eihöhän se seksuaalisuuskin ole tuotu esille jo moneen kertaan, tosin ei varmaan ole Juhalla ole ollut tarvetta sitä someen postailla.

Vierailija
8/24 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalkkuna kirjoitti:

Mitä jos se olisi suppo olisi pitänyt antaa Juha Miedolle?

Hänelläkin roikkuu vehkeet ja supon voi työntää virtsaputkeen.

Kuoliaaksinaurattaja? Kuiva.

Vierailija
9/24 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juha on leskimies. Suri aikoinaan ja varmaan vieläkin Minna-vaimoaan. Joten eihöhän se seksuaalisuuskin ole tuotu esille jo moneen kertaan, tosin ei varmaan ole Juhalla ole ollut tarvetta sitä someen postailla.

Huono ihminen joka toi Juha Miedon tähän keskusteluun.

Vierailija
10/24 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vaan seuraavaksi kehopositiivinen ulostulo Karitalta ulkonevien häpyhuulien muodossa.

Vierailija
11/24 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi herran pieksut!

Missäs nyt piilottelee nämä iltalehtien kaljupäiset ja katkerat miestoimittajat? Menikö pupu pöksyyn, kun nainen itse avasi suunsa?

Nyt repimään otsikoita: "Karita Mattila on kuuma puuma!"

Vierailija
12/24 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mattilalta hyvä mainos itsestään. Ymmärtää selkeästi hyvän päälle. Kyllä tuolla mainoksella löytää seksiä haluavia miehiä. Mielelläänhän hänelle nuolisi ja sormettaisi orgasmin ja viimeistelisi nautinnon isolla kalulla. 

Vierailija
13/24 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätoivoista munan vonkumista

Vierailija
14/24 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän Karitalle ole elämänsä aikana kaikenlaiset kalut tutuiksi tulleet. Sen verran viriililtä nainen vaikuttaa vieläkin.

Vierailija
15/24 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin jäi kehopositiivisuus ja miesten oikeus luonnollisuuteen?

Eikö Mattila ymmärrä, että on luonnollisesti terveillä aikuisilla on karvoja? Ei kai sentään mitään pikkupoikia etsi?

Vierailija
16/24 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan KM itse posliini?

Vierailija
17/24 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mattila on kyllä varmasti kuuma nainen seksissä, sen näkee välittömästi katseesta

Vierailija
18/24 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole sitten Karitan mieleinen mies, mutta eipä hätää, ei hänkään ole minun mieleen.

Vierailija
19/24 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtakunnanidiootti Juha Korhonen meni Mattilan twiitistä aivan sekaisin.

Vierailija
20/24 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämän eläkeläisen kiusallisista sekoiluista pitää raportoida julkisuudessa ?