Terveyskeskus rahastaa
Minulla on lipoomapatteja kädessä ja kävin parin vuotta sitte terveykeskuksessa näyttämässä käsiäni ja kirjoittivat sitte lähetteen Jorvin sairaalaan pattien poistoon. Sen tunnin operaation aikana ehdittiin erinäisistä syistä poistamaan vain yksi patti, ja nyt pari vuotta myöhemmin päätin että jos nyt yritettäisiin poistaa muut hieman häiritsevät patit.
Soitin terveyskeskukseen ja toivoin että asian saisi hoidettua niin helposti että he varaisivat suoraan uuden ajan minulle (heillä kuitenkin on tiedot siitä että minulla on lipoomapatteja ja että yksi kappale poistettu), mutta puhelimessa ilmoitettiin että minun täytyy tulla taas terveyskeskukseen näyttämään niitä patteja ja sitten voidaan vasta varata aika leikkaukseen, ja niinhän minä sitte menin sinne ja nyt (jo ennen sitä leikkaustoimenpidettä) pärähti postista 16 euron lasku siitä viiden minuutin tarkastuksesta, josta ei saatu käytännössä mitään uutta lisättävää tietoihini.
En mene konkurssiin tuosta laskusta, mutta kyse on periaatteestakin. Onko tuo pakko vaan maksaa mukisematta?
Kommentit (2)
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 16:57"]
No mitäs luulisit, onko pakko? 3 käyntiä vuodessa maksaa, sitten saat sinäkin olla vapaamatkustaja veronmaksajien rahoilla.
[/quote]
Aika kova tuntipalkka hoitajilla jos 5 minuutin työstä saa jo 16 euroa :)
No mitäs luulisit, onko pakko? 3 käyntiä vuodessa maksaa, sitten saat sinäkin olla vapaamatkustaja veronmaksajien rahoilla.