Miksi naiset haluaa vanhemman miehen?
Huomannut, että suurinosa parikymppisistä naisista haluaa vanhemman miehen. Siis reilusti vanhemman noin 30-40v miehen. Miksi nuorelle naiselle ei kelpaa nuori mies?
M22
Kommentit (16)
Koska vanhemmalla miehellä on enemmän rahaa kertynyt kun nuorella miehellä. Naiset haluavat vain miesten rahat itselleen.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 16:40"]Erikoista. Kyllä minusta useimmat haluaa ja ottaa suunnilleen ikäisensä miehen. Sitten on toki poikkeuksia, mutta ei se kovin yleistä ole.
[/quote]
Kyllä naiset yleensä haluavat vanhemman miehen, mutta ap liioittelee aika rankasti. Sellainen 5-10 vuotta vanhempi on yleensä se mitä naiset haluavat.
16-18-vuotiaalle naiselle sinä olisit sellainen vanhempi mies. Mikäs vika sen ikäisissä misuissa on? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Miesten henkinen kehitys laahaa vähintään viisi vuotta jäljessä.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 17:02"]16-18-vuotiaalle naiselle sinä olisit sellainen vanhempi mies. Mikäs vika sen ikäisissä misuissa on? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
[/quote]
Se vika, että 16v tytöt on ihan kakaroita. En halua 16v pissistä jolle joutuisin hakemaan siiderit ja tupakat. Siksi vähintään oltava 18 vuotias.
t. ap
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 17:06"]Miesten henkinen kehitys laahaa vähintään viisi vuotta jäljessä.
[/quote]
Ainakin 15 vuotta
Nuorempi nainen ottaa vanhemman miehen jonka imee kuiviin ja sitten vaihtaa nuorempaan mieheen jonka kanssa voi pitää hauskaa
No minä ihastuin aikoinaan mieheeni tämän kypsyyden vuoksi. Oli/on kuitenkin nuorekas, ja näyttää ikäistään kymmenen vuotta nuoremmalta. Olen nyt 24-vuotias ja mies 44-vuotias, ja näyttää 34-vuotiaan veljensä kanssa samanikäisiltä.
Ja rikas hän ei ollut eikä ole, tienataan aika lailla saman verran. Toki hän nyt enemmän, kun olen hoitovapaalla vielä (lapsemme 4- ja 2-vuotiaita).
Olin tavatessamme (töissä) 18-vuotias, ja silloin ainakin oman ikäiset pojat oli ihan kakaroita minulle.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 17:22"]No minä ihastuin aikoinaan mieheeni tämän kypsyyden vuoksi. Oli/on kuitenkin nuorekas, ja näyttää ikäistään kymmenen vuotta nuoremmalta. Olen nyt 24-vuotias ja mies 44-vuotias, ja näyttää 34-vuotiaan veljensä kanssa samanikäisiltä.
Ja rikas hän ei ollut eikä ole, tienataan aika lailla saman verran. Toki hän nyt enemmän, kun olen hoitovapaalla vielä (lapsemme 4- ja 2-vuotiaita).
Olin tavatessamme (töissä) 18-vuotias, ja silloin ainakin oman ikäiset pojat oli ihan kakaroita minulle.
[/quote]
Ha ha ha ha haaa
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 17:24"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 17:22"]No minä ihastuin aikoinaan mieheeni tämän kypsyyden vuoksi. Oli/on kuitenkin nuorekas, ja näyttää ikäistään kymmenen vuotta nuoremmalta. Olen nyt 24-vuotias ja mies 44-vuotias, ja näyttää 34-vuotiaan veljensä kanssa samanikäisiltä.
[/quote]
Ha ha ha ha haaa
[/quote]
Mikäs naurattaa?
Arvelisin, että naiset jotka haluavat nuorena perheen ja haluavat kenties jäädä kotiäideiksi katselevat suosiolla vanhempia miehiä. Omanikäiset miehet harvemmin haluavat vielä lapsia, eikä heillä olisi vielä rahaa tukea naisen kotiäitiyttä. Ei toki kaikkiin päde mutta huomattavaan osaan luulisin.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 17:22"]No minä ihastuin aikoinaan mieheeni tämän kypsyyden vuoksi. Oli/on kuitenkin nuorekas, ja näyttää ikäistään kymmenen vuotta nuoremmalta. Olen nyt 24-vuotias ja mies 44-vuotias, ja näyttää 34-vuotiaan veljensä kanssa samanikäisiltä.
[/quote]
Tämän alapeukuttajat, ihan uteliaisuuttani kysyn:
voitteko perustella?
Vai oletteko vain näitä "tiedän miten teidänkin asianne ovat paremmin kuin te itse" tyyppejä?
Erikoista. Kyllä minusta useimmat haluaa ja ottaa suunnilleen ikäisensä miehen. Sitten on toki poikkeuksia, mutta ei se kovin yleistä ole.