Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa vain nainen päällä -asentoa

Vierailija
22.09.2015 |

Otsikko kertookin asiani. Olen vasta tutustunut ihanaan mieheen, jonka kanssa äskettäin päädyimme sänkyyn. Olen aina nauttinut useammista asennoista, varsinkin takaapäin saamisesta. Tämä mies kuitenkin tuntuu olettavan, että nainen tekee kaikki työt alusta loppuun. Ei minulla mitään ongelmaa päällä olemisen suhteen yleensä ole, mutta kyllähän se alkaa ottamaan voimille yhdynnän kestosta riippuen. Oma tuleminen myöskin jää aika toissijaiseen rooliin, kun keskityn vain että saisin miehen tulemaan mahdollisimman nopeasti (tarvisin itse klitorisstimulaatiota, tämä vaikeaa kun kannattelen käsillä itseäni ja nostelen lantiota).

Kerran minun aloitteestani vaihdettiin takaapäin-asentoon, mutta siinä kuulemma kiveksiin sattuu liikaa..? En ole ennen törmännyt vastaavaan, oletteko te? Eli siinäkin minä olin se liikkuva osapuoli kokoajan, eikä se sinäänsä nyt minua haittaisikaan, mutta silti mies tahtoo minun olevan vain päällä. Lähetyssaarnaajassa hänellä taas kuulma loppui heti kunto, kun vähän ehdittiin aloitteestani kokeilla.

Mies on 26v ja hyvän peruskunnon omaava, treenaa. Omistaa myös suuren vehkeen. Itse olen 18-vuotias, jos jotakuta kiinnostaa. Hän on muuten upea ihminen ja meillä olisi hyvät mahdollisuudet jatkoa varten, mutta seksi tuntuu minulle enemmänkin urheilusuoritukselta kuin nautinnolta.. Onko kenellekkään tullut tämänlaisia tapauksia ennen vastaan?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas, taas mobiiliversio jätti rivivälit pois.. Pahoittelut!

Vierailija
2/25 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa puuduttavalta kuulostavaa :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän pitää löytää oma tapanne. Auttaisiko joku väline, esim. klitorista stimuloiva vibraattori tai penisrengas, jossa on vibra tai jotain ulokkeita? Harrastatteko ei-penetratiivista seksiä? Sekin voisi olla vaihtoehto, jos kumpaakin kiinnostaa toisen nautinto.

Vierailija
4/25 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette vasta tutustuneet. Nyt voit miettiä onko toi sen arvoista, jatkaa... Vaikka onkin 'vain' seksi kyseessä, on se ainakin minulle aika hemmetin tärkeä juttu. En ole ikinä kuullut tuollaista kives-selitystä hah. Annatko muuten suuseksiä miehelle? Varsikin, jos annat, se on voi voi, on miehenkin tehtävä osansa... Et voi nauttia tuollaisesta.. 50/50 sen olla pitää, olkoon sitten huono kunto kummallakkin, mutta on otettava myös toinen huomioon.

Vierailija
5/25 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä myös aina vaati, että mä olen päällä. Muuten kuulemma hän joutuu tekemään kaiken työn ja mä vain olen. Pitäähän ja voihan sitä muissakin asennoissa liikkua ja myötäillä ja työntää vastaan! Jos joskus sain suostuteltua sen muihin asentoihin, niin sitten se vaati kiitollisuutta siitä ja muisti muistutella... Ääliö.

Vierailija
6/25 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

26-vuotias mies on jo niin vanha ettei jaksa. :( Siirry vähän nuorempaan suosiolla.

Vierailija
7/25 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista!

Kyllä, annan hänelle suuseksiä, yleensä useammankin kerran seksin aikana kun tuntuu että voimat alkaa muuten loppumaan. Hän ei ole minulle kertaakaan ainakaan vielä. Olen kyllä ollut joka kerta hyvin märkä jo valmiiksi, niin ehkä on ajatellut ettei tarvitse.

Omituista, kun sängyn ulkopuolella hän on erittäin ihana ja huomioiva ihminen hellyydenosoituksineen. Siksi tavallaan ehdin jo ajatella että on sängyssä varmasti erityisen huomioiva. Noh, ehkä ajan kanssa se alkaisi sujumaan luontevammin, en tiedä.

Ap

Vierailija
8/25 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisikö kuusysi? Kummankaan ei tarvitse suorittaa ja klitoriskin saa huomiota.

Vierailija
9/25 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 16:10"]

Kiitos vastauksista! Kyllä, annan hänelle suuseksiä, yleensä useammankin kerran seksin aikana kun tuntuu että voimat alkaa muuten loppumaan. Hän ei ole minulle kertaakaan ainakaan vielä. Olen kyllä ollut joka kerta hyvin märkä jo valmiiksi, niin ehkä on ajatellut ettei tarvitse. Omituista, kun sängyn ulkopuolella hän on erittäin ihana ja huomioiva ihminen hellyydenosoituksineen. Siksi tavallaan ehdin jo ajatella että on sängyssä varmasti erityisen huomioiva. Noh, ehkä ajan kanssa se alkaisi sujumaan luontevammin, en tiedä. Ap

[/quote]

Ota asia oikeasti pian puheeksi. Muuten tulee tavaksi tuollainen ja mies on toki tyytyväinen siihen.

Vierailija
10/25 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 16:10"]

Kiitos vastauksista! Kyllä, annan hänelle suuseksiä, yleensä useammankin kerran seksin aikana kun tuntuu että voimat alkaa muuten loppumaan. Hän ei ole minulle kertaakaan ainakaan vielä. Olen kyllä ollut joka kerta hyvin märkä jo valmiiksi, niin ehkä on ajatellut ettei tarvitse. Omituista, kun sängyn ulkopuolella hän on erittäin ihana ja huomioiva ihminen hellyydenosoituksineen. Siksi tavallaan ehdin jo ajatella että on sängyssä varmasti erityisen huomioiva. Noh, ehkä ajan kanssa se alkaisi sujumaan luontevammin, en tiedä. Ap

[/quote]

Sun pitää saada rohkeutta ja pyytää miestä kiltisti antamaan sulle suuseksiä. Kumma mies jos ei siitä innostu. Ei kannata vaan olettaa, että kyllä ne asiat alkaa sujumaan, suoraan keskustelu on oikea tie. Voi olla että miestä vaan vähän laiskottaa ja pääsee nyt siitä mistä aita on matalin, koska luulee että tilanne on sulle ok kun et kerran pyydä häntä tekemään mitään.

Tunnut myös aika hyvin tietävän että mikä sinut sytyttää, joten ohjeista nätisti sitä miestäsi, mikäli tilanne on se että hän ei koe osaavansa antaa naiselle nautintoa. Jos on taidoistaan epävarma niin harva yrittää edes niillä tehdä vaikutusta ellei toisin pyydetä.

Tsemppiä :) ! Seksi on aina yhdessä opettelua ja fantasioista sekä toiveista on hyvä pystyä juttelemaan avoimesti.

N22

Vierailija
11/25 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole 18. Mikähän tässäkin aloituksessa on taka-ajatuksena? Onko jollain vain tylsää?

Vierailija
12/25 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Kyllä todellakin olen 18-vuotias, -97 syntynyt :D Mikä antoi kuvan etten olisi?
Ap

Vierailija
13/25 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni halusi ainoastaan takaapäin, aina. Muutaman vuoden jälkeen en enää ollut kovin kiinnostunut seksistä, kun se oli aina täysin saman kaavan mukaan... Mies ahdistui, jos kaavasta yritti poiketa. Enpä osaa sanoa, mikä tuohon voi muu auttaa kuin puhuminen ja kekseliäisyys, että löydätte lopulta kultaisen keskitien :)

Vierailija
14/25 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun pitää hoitaa työt tuossakin asennossa :( Eli nainen ei ratsasta vaan minä lykin altapäin :( M33

Vierailija
15/25 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 17:36"]Minun pitää hoitaa työt tuossakin asennossa :( Eli nainen ei ratsasta vaan minä lykin altapäin :( M33
[/quote]

Mäkin olin eksän (ensimmäisen seksikumppanin) kanssa todella epävarma itsestäni enkä halunnut/uskaltanut itse liikkua päällä ollessa käytännössä yhtään, koska koin etten osannut. Seuraavan kanssa jotain kuitenkin tapahtui pääni sisällä, ja siitä lähtien ratsastaminen "itsenäisesti" on sujunut ilman ongelmia! Voi olla että sunkin kumppanis kyllä kovasti haluaisi pystyä itse tekemään siinä työt, mutta oma epävarmuus estää sen. Itse jopa kuivaharjoittelin peilin edessä että millälailla siinä oikein pitäisi liikkua :D
Ap

Vierailija
16/25 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varrrsin outoa. Meillä on sama tilanne, että ratsastetaan usein, itse asiassa aina, mutta meillä minä vaadin saada ratsastaa omaan orgasmiin asti. Ja se kestää 20-30 minuuttia. esilekki kestää meillä semmoiset 20 minuttiia ja sisältää paljon oraalia toimintaa, yhtä aikaa tai erikseen. Ehkä kuntoilu ja käsipainojen  nostelu auttaisi sinua kestämään edes puoli tuntia ratsastuksessa. Suosittelen, niitä harrastan itsekin. Sitten ihmettelen suuresti, ettei muka ratsastusasennossa miesw voisi kiihottaan kilitorista. Minä vaadin klitoriskiihotusta kaikissa asennoissa, myös takaapäin ja mies tottelee. Jos miehelläsi on iso elin, niin kuin väität, niin jos sinulla ei ole riippuvatsa, niin käsihän sopii sinne väliin ihan hyvin ja silti penis pääsee sisään sen 15 senttiä, joka on minulla maksimi. Ja välillä minä huilaan ja mies paukuttaa altapäin kanin nopeudella, etusormi koko ajan klitoriksen kimpussa.

Sitten kun minä olen saanut ensimmäisen orkun, mies saa jatkaa haluamassaan asennossa, kunnes itse tulee. Ja noin puolella kerroista minä ehdin tulla toisen kerran. Mies saa temmeltää missä asennossa haluaa, tehdä minulle mitä tahtoo, mihin reikään tahansa, millä nopeudella tahtoo ja mille syvyydelle tahtoo. Minä vain nautin kaikesta. Mutta Siperia opettaa. Toivottavasti pysytte yhdessä ja opettelette asioita yhdessä molempien tyydytykseksi.

N33D

Vierailija
17/25 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 18:57"]

Varrrsin outoa. Meillä on sama tilanne, että ratsastetaan usein, itse asiassa aina, mutta meillä minä vaadin saada ratsastaa omaan orgasmiin asti. Ja se kestää 20-30 minuuttia. esilekki kestää meillä semmoiset 20 minuttiia ja sisältää paljon oraalia toimintaa, yhtä aikaa tai erikseen. Ehkä kuntoilu ja käsipainojen  nostelu auttaisi sinua kestämään edes puoli tuntia ratsastuksessa. Suosittelen, niitä harrastan itsekin. Sitten ihmettelen suuresti, ettei muka ratsastusasennossa miesw voisi kiihottaan kilitorista. Minä vaadin klitoriskiihotusta kaikissa asennoissa, myös takaapäin ja mies tottelee. Jos miehelläsi on iso elin, niin kuin väität, niin jos sinulla ei ole riippuvatsa, niin käsihän sopii sinne väliin ihan hyvin ja silti penis pääsee sisään sen 15 senttiä, joka on minulla maksimi. Ja välillä minä huilaan ja mies paukuttaa altapäin kanin nopeudella, etusormi koko ajan klitoriksen kimpussa.

Sitten kun minä olen saanut ensimmäisen orkun, mies saa jatkaa haluamassaan asennossa, kunnes itse tulee. Ja noin puolella kerroista minä ehdin tulla toisen kerran. Mies saa temmeltää missä asennossa haluaa, tehdä minulle mitä tahtoo, mihin reikään tahansa, millä nopeudella tahtoo ja mille syvyydelle tahtoo. Minä vain nautin kaikesta. Mutta Siperia opettaa. Toivottavasti pysytte yhdessä ja opettelette asioita yhdessä molempien tyydytykseksi.

N33D

[/quote]

Vaikuttaisikohan pituusero tuohon? Kun meillä ei tuo räpläys onnistu oikeastaan missään asennossa järkevästi. Ja pituuseroa on 35cm ja miehellä todella isot kädet. Ei vain joko mahdu/taivu väliin (kun se käsivarsi on liian pitkä tai kädet itsessään liian suuret) tai sitten ei onnistu kun kulmassa olisi ihan mahdoton liikkua ilman molempien käsien tukea, takaapäinkin on vähän erilainen kun miehen jalat ovat todella paljon pidemmät ja olen käytännössä aivan perse pystyssä ja mies vähän etukenossa :D Ei sillä, ei mitään väliä kun se sormeilu ei tunnu yhtään miltään, en ole ikinä saanut sormilla, en omilla enkä toisen ihmisen. Korkeintaan sattuu tai ei tunnu miltään. No en kyllä vieläkään osaa uskoa, että joillakin tuo oikeasti onnistuu asennossa kuin asennossa :D

Aloittajalle kehottaisin asian puheeksi ottamista ASAP ennen kuin se on liian vaikeaa. Ei miehenkään sovi olla lahna. Ja kunnon selitys myös ja suuseksiä kehiin.

Vierailija
18/25 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

olitko koittanut keskustelua hänen kanssaan ennen kuin kysyit apua tuntemattomilta? Hän saattaa (aiemman kokemuksen perusteella) olettaa että se on just sitä mitä sinä haluat. Olen tavannut naisia, jotka saavat vain ollessaan päällä.

Vierailija
19/25 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 16:03"]26-vuotias mies on jo niin vanha ettei jaksa. :( Siirry vähän nuorempaan suosiolla.
[/quote]

No ei se ihan noin kyllä mene.. Kyllä kaiken ikäiset jaksaa mistä suunnasta vaan, että jos pistät vähän asentoehdotuksia kehiin. Tai vaihdat parempaan

Vierailija
20/25 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 21:07"]olitko koittanut keskustelua hänen kanssaan ennen kuin kysyit apua tuntemattomilta? Hän saattaa (aiemman kokemuksen perusteella) olettaa että se on just sitä mitä sinä haluat. Olen tavannut naisia, jotka saavat vain ollessaan päällä.

[/quote]

Ei olla vielä keskusteltu asiasta kummemmin. Tänään näemme taas ja aijon kyllä hienovaraisesti ottaa puheeksi. En vaan mitenkään haluaisi loukata häntä, tiedän että itselleni osuisi arkaan paikkaan jos mun tekoja/tekemättömyyttäni tai taitojani sängyssä kritisoitaisiin.. Ja tuohon yhteen kohtaan, niin hän kyllä tietää että esim takaapäin on suosikkini. Puhuimme seksistä ja lempijutuista reilusti ennen ensimmäistä kertaamme, jolloin myöskin hän sanoi että nauttii kun nainen on hänen päällään. Kun hän sitten aloitteestani sen vähän aikaa pani takaapäin niin huudoistani päätellen todellakin kyllä huomasi että nautin kovasti, myös puhuin ääneen kuinka parhaalta tunnut jne.. Kohta kuitenkin tuli tämä selitys, että palleihin sattuu, ja meni takaisin makaamaan selälleen. Voi kai se olla totta, en yhtään tiedä kun en ole aikaisemmin kuullut?
Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän