Olen lähdössä lomalle Bosniaan. Kysyttävää?
Kommentit (7)
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 08:32"]
Aiotko asua jossain murjussa siellä
[/quote]
Emme taide yöpyä siellä. Kroatian Dubrovnik on se varsinainen kohde, ja Bosniassa vain piipahdetaan.
Onko Bosnia jotenkin ihmeellinen lomakohde, että jollain pitäis oli jotain kysyttävää.
Henk.kohtaisesti en suosittele dubrovnikia matkaajalle huonon asiakaspalvelun ja korkean hintatason takia, eikä ruokakaan ole mainittavan hyvää. Pari kertaa käynyt, se riitti. Bosnia taas toinen ääripää; hyvää asiakaspalvelua niin kaupoissa kuin ravintoloissa, hyvin edullista ja muutenkin erilainen ilmapiiri kuin kroatian puolella.
Bosniassa on kiva matkustaa, itse olen reissannut Sarajevossa ja Mostarissa. Minne päin ap olet menossa? Paikalliset ovat ystävällisiä ja hintataso on tosi edullinen.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 08:33"]
Emme taide yöpyä siellä. Kroatian Dubrovnik on se varsinainen kohde, ja Bosniassa vain piipahdetaan.
[/quote]
En sanoisi, että on lähdössä lomalle Bosniaan, jos tarkoitus on vain piipahtaa siellä. Hyvää matkaa kuitenkin!
Nopealla googletuksella (blogimaailma on yleensä oiva tähän), löysin tälläisen blogin missä on tuolla travelling tägillä matkapäiväkirjoja, iso osa Kroatian ja Bosnian puolelta kun tyttö näyttää sieltä päin alunperin olla kotoisin. Englanniksi on nuo kirjoittanut, osassa on suomeksikin tekstiä.
http://lolimte.blogspot.fi/search/label/travelling
Aiotko asua jossain murjussa siellä