Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen lähdössä lomalle Bosniaan. Kysyttävää?

Vierailija
22.09.2015 |

Odotan matkaa innolla.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiotko asua jossain murjussa siellä

Vierailija
2/7 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 08:32"]

Aiotko asua jossain murjussa siellä

[/quote]

Emme taide yöpyä siellä. Kroatian Dubrovnik on se varsinainen kohde, ja Bosniassa vain piipahdetaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Bosnia jotenkin ihmeellinen lomakohde, että jollain pitäis oli jotain kysyttävää.

Vierailija
4/7 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henk.kohtaisesti en suosittele dubrovnikia matkaajalle huonon asiakaspalvelun ja korkean hintatason takia, eikä ruokakaan ole mainittavan hyvää. Pari kertaa käynyt, se riitti. Bosnia taas toinen ääripää; hyvää asiakaspalvelua niin kaupoissa kuin ravintoloissa, hyvin edullista ja muutenkin erilainen ilmapiiri kuin kroatian puolella.

Vierailija
5/7 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bosniassa on kiva matkustaa, itse olen reissannut Sarajevossa ja Mostarissa. Minne päin ap olet menossa? Paikalliset ovat ystävällisiä ja hintataso on tosi edullinen. 

Vierailija
6/7 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 08:33"]

Emme taide yöpyä siellä. Kroatian Dubrovnik on se varsinainen kohde, ja Bosniassa vain piipahdetaan.

[/quote]

En sanoisi, että on lähdössä lomalle Bosniaan, jos tarkoitus on vain piipahtaa siellä. Hyvää matkaa kuitenkin!

Vierailija
7/7 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopealla googletuksella (blogimaailma on yleensä oiva tähän), löysin tälläisen blogin missä on tuolla travelling tägillä matkapäiväkirjoja, iso osa Kroatian ja Bosnian puolelta kun tyttö näyttää sieltä päin alunperin olla kotoisin. Englanniksi on nuo kirjoittanut, osassa on suomeksikin tekstiä.

http://lolimte.blogspot.fi/search/label/travelling

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi