KSML: Meppi Teuvo Hakkarainen maksoi Suomeen nolla euroja veroja
VerotEuroparlamentaarikko Teuvo Hakkaraisen (ps.) verotettaviksi tuloiksi vuodelta 2020 on merkattu nolla euroa, kertoo Keskisuomalainen. Näin ollen Hakkarainen ei ole maksanut viime vuonna lainkaan veroja Suomeen.
Lehden tavoittama Hakkarainen kertoo ihmettelevansä asiaa itsekin.
Kommentit (9)
"Kyllä minä Ihmettelen", sanoo Teuvo Hakkarainen.
Semmoinen Teuvo kummoiset äänestäjät. Tuskin nekään veroja maksavat.
Persujen verokertymä muodostuu lähinnä alkoholi- ja tupakkaverosta sekä bensaverosta.
Teuvo ihmettelee..
Ja tällaisen pellen jotkut äänestivät mepiksi, voi kyynel.
Vie nyt paikan joltain fiksulta suomalaiselta, joka voisi tehdä asioita Suomen hyväksi.
Vierailija kirjoitti:
Semmoinen Teuvo kummoiset äänestäjät. Tuskin nekään veroja maksavat.
Persujen verokertymä muodostuu lähinnä alkoholi- ja tupakkaverosta sekä bensaverosta.
Teidän eltaantuneiden punaviherlorttojen tulot muodostuvat lähinnä tuheron myynnistä.
Vierailija kirjoitti:
Mites näin on käynyt, etten maksanut 106000 euron tuloista mitään veroa Suomeen 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites näin on käynyt, etten maksanut 106000 euron tuloista mitään veroa Suomeen 😅
Samanlaisia ne muutkin mepit lienevät ? Ja tuskin mitään vaikutusvaltaa . Suomalaisten pitää kerätä veroina kaikki raha kansalta , joka leipäjonoissaan odottaa parempia päiviä , joita ei tule . Ja taas on tulossa elvytyspakettia , vaan eipä siitä kärsi ylimitoitettu hallinto . Jotta anti mennä vaan , kunnes ?Vihanraivo kytee .
Teuvo on äijä.