Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käsien puutuminen

Vierailija
03.04.2022 |

Käsien puutuminen ja pistely vaivaa edelleen. Samaa ongelmaa ollut myös jalkojen kanssa mutta se on vähentynyt. Luulen koronarokotteiden olevan syynä tähän. Onko kellään kokemusta vastaavasta?
Muistakin rokotehaitoista saa kertoa.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemman käden kanssa tätä puutumisongelmaa, oli käsi johon sain piikin. Kesti pari kuukautta palautua ennalleen.

Vierailija
2/13 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ms tautia voi enteillä myös tuo puutuminen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin otit rokotteet?

4/13 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydän, jos vasen käsi. Verenkiertohäiriöt. Voi johtua aivoistakin. Mutta eka oire sydäntautisilla.

Vierailija
5/13 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsiongelmat eivät välttämättä liity rokotuksiin... Minkälaisella laitteella kirjoittelet ja miten paljon? Toisesta ketjusta:

Vierailija kirjoitti:

Minä kirjoitan kirjoituskoneella A4:lle ja lähetän postin kautta vauvapalstan toimitukseen viestini. Oi kuinka nopeaa.

Ei kun oikeasti. Aika nakkisormi saa olla, jos ei osaa puhelimen näppäimistöä käyttää nopeasti.

Olen busassa katsonut ihmisten kirjoittamista ja miettinyt että kuinka pystyvät... OLEN AJATELLUT, ETTÄ KUN OVAT MINUN IÄSSÄNI NIIN SORMET EIVÄT ENÄÄ TOIMI VAAN ON NEKIN TUHOTTU...

Muinoiset kirjoituskoneet - pöytätietokoneissa sama kirjoituskonemalli - ovat tuhonneet RANTEET... arvatkaa kuinka hirveää kun ranteet eivät toimi... puuttuisi vielä, että sormetkaan eivät toimisi... EHKÄ TÄMÄ ON JOKU TARKOITUS TUHOTA IHMINEN...

Ihmisillä niin huonot hampaat??? vaikka ollut kouluhammashoito jo ainakin 1950-luvulta... laitettu rautoja... SÄHKÖHAMMASHARJAT??? Minäpä luulen, että nämäkin tarkoitettu tuhoamaan ihmistä... Olen kieltäytynyt käyttämästä sähköhammasharjaa koska se on tuntunut epäluonnolliselta ja nyt minulla on niin hyvät hampaat, että ei ole kaksikymppisilläkään... 

Vierailija
6/13 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasemman käden kanssa tätä puutumisongelmaa, oli käsi johon sain piikin. Kesti pari kuukautta palautua ennalleen.

Kiva kuulla että meni ohi. Mun käsiongelmat tuntuu vaan jatkuvan, ärsyttävää. Ap

Vierailija
7/13 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oikea käsi oli aamuisin puutunut ja sormissa turvotusta eikä kättä saanut kunnolla nyrkkiin. Kyseessä oli rannepinneoireyhtymä.Rannekanava oli ahdas ja joku hermo oli puristuksessa. Diagnoosi varmistui sähköimpulssikokeella ja sain lähetteen Jorviin leikkaukseen. Se auttoi ja käsi toimii moitteettomasti.

Vierailija
8/13 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten paljon liikut ?

Vierailija
9/13 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hartiajumi? Ja jos olet raskaana, niin saattaa johtua siitäkin.

Vierailija
10/13 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä kaikki alkoholia sisältävä, hermoyhteydet vaurioituneet. 

Vierailija
11/13 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Sydän, jos vasen käsi. Verenkiertohäiriöt. Voi johtua aivoistakin. Mutta eka oire sydäntautisilla.

Toivottavasti ei liity näihin. Pidän silmällä oireita, noita sydänongelmiahan on ollut piikkiin liittyen. Ap

Vierailija
12/13 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oikea käsi oli aamuisin puutunut ja sormissa turvotusta eikä kättä saanut kunnolla nyrkkiin. Kyseessä oli rannepinneoireyhtymä.Rannekanava oli ahdas ja joku hermo oli puristuksessa. Diagnoosi varmistui sähköimpulssikokeella ja sain lähetteen Jorviin leikkaukseen. Se auttoi ja käsi toimii moitteettomasti.

Joo tältä kuulostaa. Jos pikkurilli ei oo puutunut mut muu käsi on niin todennäköisesti tää.

Rannalanavaoireyhtymä, leikkauksella keskihermo vapautetaan.

Mulla 3v sit leikattu toinen käsi, nyt toinen alkanu oireilla pahemmin.

Vierailija
13/13 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on dg fibromyalgia, ja siihen yhtenä oireena lääkäri luokitellut nuo puutumiset (mm.käsien). Rokotteilla ei ole mitään tekemistä sen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme