Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itsensä satuttaminen kun olen tosi vihainen

Vierailija
03.04.2022 |

Meille tuli eilen riitaa kumppanin kanssa. Riidan jälkeen menin ulos ”kävelylle” rauhoittumaan. Tosi asiassa menin sinne että voin lyödä itseäni. Nyt on liian monta mustelmia ja joka asennossa sattuu.

Olen ennenkin tehnyt näin, en tiedä miksi. Jotenkin se kipu vaan auttaa turruttamaan muut negatiiviset tunteet.

Nyt pelottaa että mies huomaa mustelmat ja kysyy niistä. Ennen olen vain valehdellut jos hän on kysynyt jotain, mutta olen tosi huono valehtelemaan.

En tiedä mitä haen tällä. Oma käytös ahdistaa tosi paljon, joten ehkä jotain vertaistukea vaan. Tai lohduttavia sanoja

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä typerän riidan takia tee tuota. Juokse kunnon lenkki ja ota happea, riitoja menee ja tulee. Jos et sopeudu, et voi olla parisuhteessa.

Mene sinä katkera velatäti V I T T U U N.

Vierailija
22/23 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä typerän riidan takia tee tuota. Juokse kunnon lenkki ja ota happea, riitoja menee ja tulee. Jos et sopeudu, et voi olla parisuhteessa.

Typerät riidat ahdistaa jostain syystä enemmän kuin ”aiheesta” olevat. Eilenkin riita tuli ja eskaloitui lähinnä koska mies ei syönyt mitään koko päivän aikana ja nälkäisenä reagoi miten sattuu. Eikä vihaisena suostu syömään vaikka kaapit täynnä ruokaa, myös esim pitsaa joka ei vaadi laittamista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene sinä katkera velatäti V I T T U U N.

Totuus kirpaisee?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi