Jatkuuko hoitajien uusi rokotuspakko ensi vuonnakin?
Kommentit (13)
Ei jatku. Rokote tehoaa huonosti, eikä ennaltaehkäise tartuntoja ja tarttuvuutta.
Jatkuu, koska "pitää suojata potilaita". Eivät koronarokotteet edes estä tartuntoja. Kiittäkää päättäjiä.
Kolmatta rokotetta ei enää juuri kukaan ota
Ne hoitajat jotka otti 2. rokotteen, otti sen jo ajat sitten
eikä heille enää ole mitään hyötyö niistä vanhoista rokoteannoksista
Lisäksi THL ei suottele rokotetta alle 80 vuotiaille
Varmaan jatkuu. Samoin maskipakko silloinkin, kun ei ole potilaiden seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Hoitajien on ollut pakko ottaa kolme annosta. Tai kaksi + varmistettu infektio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoitajien on ollut pakko ottaa kolme annosta. Tai kaksi + varmistettu infektio.
Suurin osa on ottanut vain kaksi
Mulla ei ole rokotteita mutta sairastin maaliskuussa korona. Mutta en päässyt testiin-jolloin olisin saanut 6 kk koronapassin. Että säälikää vaan ukrainalaisia-olen suomalainen mutta en pääse kotimaassani hoitoon! Rikkaat suomalaiset tai kenellä on oikeus työterveyteen yksityisellä puolella saivat koronapassin ja matkailumaailma aukeni.
Suomessakin voi tulla uusi sisällissota, viimeksi oli v. 1918. Rikkailla on niin paljon etuoikeuksia.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole rokotteita mutta sairastin maaliskuussa korona. Mutta en päässyt testiin-jolloin olisin saanut 6 kk koronapassin. Että säälikää vaan ukrainalaisia-olen suomalainen mutta en pääse kotimaassani hoitoon! Rikkaat suomalaiset tai kenellä on oikeus työterveyteen yksityisellä puolella saivat koronapassin ja matkailumaailma aukeni.
Suomessakin voi tulla uusi sisällissota, viimeksi oli v. 1918. Rikkailla on niin paljon etuoikeuksia.
Sama ongelma, paitsi ei oo ollut edes tautia. Ei tartte miettiä, mihin lähtisi matkalle kesälomalla...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama ongelma, paitsi ei oo ollut edes tautia. Ei tartte miettiä, mihin lähtisi matkalle kesälomalla...
Jos otat rokotteen saat matkustaa
Minua ei ainakaan näy lievittämässä työvoimapulaa ennen kuin piikkipakko poistuu.
Kyllä. Terveydenhuoltoalalla otetaan ekana kaikki uudet rokotteet, joita kehitetään tarttuvia tauteja vastaan.