Sain juuri Adhd -diagnoosin
Hei, onko kohtalotovereita? Sain juuri diagnoosin ja concerta -lääkityksen. Olen 42 -vuotias ja tällä hetkellä sairaslomalla töistä...niistä ei olekaan tullut mitään. En pysty multitaskaamaan, johtamaan prosesseja tekemään hallinnollisia hommia, en mitään tällaista kunnolla. Yritetty on ja rimpuiltu. Tavallaan diagnoosi oli helpotus mutta toisaalta shokki. Ammatinvaihtoa mietin, työterveyslääkäri huomenna. En jaksa enää epäonnistumisen kokemuksia töissä! Olen akateeminen mutta opinnoissa meni 10 vuotta ennen kuin valmistuin. Ihan sama vaikka ryhtyisi bussikuskiksi jos osaisi työssä ilman jatkuvaa häpeää. Onko kellään vinkkejä työelämään? Tai muuhunkin? Olen aina tiennyt että mussa on jotain mitä muissa ei ja kuullut että "ota itseäsi niskasta kiinni". Mutta se ei ole auttanut.
Juuri näin. Minulle on henkilökohtaisesti aivan yksi ja sama mihin tuo kirjoittaja uskoo tai on uskomatta ja mikä diagnoosini kirjainyhdistelmä on. Sen sijaan sillä on merkitystä, että toistuvat uupumukset ja sähläys loppuivat. Concerta antoi minulle uuden elämän.