Ammattimuusikoita palstalla? Mitä mieltä Karita Mattilan uusimmasta twiitistä?
Kommentit (714)
yhtä kiusallista, kun ranskantunnilla piti pitää esitelmä opettajan tuomista runoista ja novelleista ja mä viattomana valitsin jonkun Anais Nin'in pläjäyksen tietämättä että hän oli tunnettu naisen erotiikan rohkeana kuvaajana...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä 54-vuotiaana naisena olen käynyt vaihdevuodet läpi onnellisen vähillä vaivoilla. Niin vähillä, että olen ollut vähän ymmälläni, että ei kai näin vähiä oireita tarvitse hormonikorvaushoidolla käsitellä. Enkä ole hormonikorvaushoitoihin lähtenytkään. Karita, 60+, voisi ehkä vähän löysätä sitä hormonilaastariaan, ettei twiittaile ihan mitä sylki (tai mikä erite liekään) suuhun (tai mihin aukkoon liekään) tuo!
Minkä takia? Sen takiako, että sinä et vahingossakaan näe hänen viittauksiaan? Oletpa itsekäs ihminen, kun haluat muiden käyttyvän just sinun tavallasi.
Karitan itsensä takia kirjoitin kuten kirjoitin. En ole Twitterissä, olin ennen vaihdevuosia suht himokkaissa hormonihuuruissa usein itsekin, mutten avautunut vastaavista tuntemuksistani missään muussakaan somessa omalla nimelläni. Mielestäni kenenkään ei kannattaisi, paitsi jos aivan väenväkisin tahtoo vetää puoleensa ala-arvoisia miehiä.
Marita Kattilaa vaivaa kuudenkympin kullitus...
Vierailija kirjoitti:
Muistisairailla voi olla tommosia oireita et alkaa puhua härskejä
Sekaisin kuin seinäkello
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme ettei iltapäivälehdet ole vielä tarttuneet tähän
Munä luulen etteivät tartukaan, lehdistön etiikka. Niin hirvittävä ylilyönti tai siis rimanalitus, että inhimillisistä syistä ignoorataan.
Taitaa käydä niinkuin Maisalle. Lehdistö tajuaa että ihminen on sairas ja jättää hienotunteisesti jutut tekemättä, vaikenee tyypin toilailut kuoliaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole normaalia käytöstä.
Ja normaalin määrittelet sinä? Karita on sexy nainen jolla on normaalit tarpeet. Uskaltaa sanoa ääneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heteronaisen kuvaus omista eroottisista unelmistaan. Mitäs pahaa tuossa on?
Onko twitter sille oikea paikka?!
No mitä siellä twiterissä sitten saa sanoa. Minusta tuo oli vain kaunis runo eikä muuta.
Kuulostaa seonneelta. Monta kertaa, kun mies jättää niin nainen tekee vain hallaa itselleen.
61-vuotiaan mummelin juttuja noi eivät ole.
Pääsisiköhän sitä johonkin hoitolaitokseen vähän lepäämään, jos alkaa tosi härskejä kirjoittamaan netissä? Tekisi mieli lähteä nyt all inclusive -lepolomalle.
Vierailija kirjoitti:
Vanhuudenhöppänä Karita jupisee omiaan. Joskus dementoituneet miehetkin alkavat runkata julkisesti kaikkien nähden. Tauti vie kyvyn tunnistaa mikä on sopimatonta ja mikä normaalia.
Nyt sitten odotellaan jännityksellä, milloin tämä daami keksii järjestää performanssin oopperassa, saapuu paikalle ilman housuja ja alkaa lämmitellä itse itseään lämpiössä... :D
Täällä on paljon Karitalle kateellisia naisia näemmä. Jos ei seksi kiinnosta, se on myös ok. Onneksi sentään on joitakin, jotka haluavat sitä vielä vanhempanakin. Miehille seksuaalisuus iäkkäämpänä on itsestäänselvyys.
muistan hämärästi lapsuudesta, kun Riitta Uosukainen shokeerasi Suomen kuvatessaan kirjassaan seksin ja naimisen iloja.
joo, kyllä noi vanhat ihmiset sais pysyä ruodussaan! Seksi kuuluu vain ja ainoastaan alle 40-vuotialle! he vain saa sitä haluta ja siitä puhua!
kyllä minäkin häpeisin, jos mun 60v. äitiin samaistettava henkilö avautuu seksuaalisuudestaan, sitä alkaa heti pohtia että ei kai vaan OMA ÄITI tuollaisia fantasioita haudo!!!( sarkasmia)
Vierailija kirjoitti:
Jotenki säälittävää, että pitää netissä ruinata. Kuitenkin ihan kivan näköinen ikäisekseen, miksi hänellä ei ole seuraa. Eikös Tinderit ole täynnnä vain seksiä haluvia miehiä ja sitähän viestien perusteella on jatkuvasti vailla.
Samaa mieltä. Ihan freesin näköinen kuitenkin seitsenkymppiseksi, ei tarvitse sen puolesta hävetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heteronaisen kuvaus omista eroottisista unelmistaan. Mitäs pahaa tuossa on?
No mitä siellä twiterissä sitten saa sanoa. Minusta tuo oli vain kaunis runo eikä muuta.
Minkkisen. Tehokeinot. Tokkopa runoutta sentään.
Vierailija kirjoitti:
Olen klassisen puolen ammattimuusikko. Vaikka en olisi, mielipiteeni olisi sama.
Käsittämättömän sanoinkuvaamattoman myötähäpeää aiheuttava henkilö. En ole valehtelematta ikinä koskaan lukenut mitään noin noloa. Jos joku läheiseni kirjoittaisi someen tuollaista oksennusta, sanoisin itseni kokonaan irti koko sukulaissuhteesta.
Sinäpä sen sanoit. Saa nähdä uskaltaako/kehtaako kukaan miespuolinen muusikko enää työskennellä Karitan kanssa kun joutuu pelkäämään, koska haukka käy muniin kiinni
Vierailija kirjoitti:
Uusi Aila Meriluoto, vähän lisää tekstiä tosin tarvittaisiin. Ehkä hänellä on elämätöntä elämää tällä alueella tai kaipaa elämänsä parhaita kokemuksia uudelleen. Kuten moni muukin, vaikka harva näistä nyt julkisesti avautuu ja aika harvoin yksityisestikään.
Minkäs vuoksi se ex-siippa dumppasi hänet? Vaihtoiko nuorempaan ja fiksumpaan? Jos näin on, niin ei ole sinänsä ihme että uupperadiivalla on mennyt täysin överiksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eksä on hullu seksiaddikti. Voisin laittaa sen puhelinnumeron Karitalle. Kyllä se nyt varmaan vääntyy Hkiin asti sitä panemaan. Luulis ton kyllä kadultakin saavan jonkun untelon matkaansa, jos noin puutteessa on.
Tätä mä kyllä ihmettelen, että kun tällainen reunoilta rispaantunut tavismammakin saa ajoittain jopa päivittäin vielä parin vuosikymmenen jälkeenkin, niin miten ei hyvinsäilynyt sinkku oopperadiiva muka sitten millään? Tasan eivät käy näköjään turpeankovat elimetkään.
Se ajaa ne pois persoonallaan. Sit ku joku ulkomaalainen mies flirttailee sille (esim "saucy photo 😏) niin Karita estää sen ja sit huutelee julkisesti miten näytti tärkeälle miehelle.
Eli käyttäytyy kuin tyypillinen instabeibe vaikka twitterissä onkin. Aika reipas mimmihän tuo muuten tuntuu olevan.
Miksi siitä pitäisi olla jotain mieltä? Kai ammattimuusikollakin saa olla vapaa-aika ja haluja, myös naisella. Mitä sitten? Jospa hän haluaa tuoda ajatuksiaan rohkeasti ilmi, nimenomaan haastaakseen ajattelun jossa aina pitää paheksua, etenkin toista sukupuolta.
Mitä jos joku vastaavassa asemassa oleva mies twiittaisi samoin. Siitä se vasta nousisi haloo.
Naisena en voi muuta kuin ihmetellä miten noloa ja tökeröä voi vanhemman ja "viisaamman" naisen ulosanti olla.