Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

JESS!Jon Hamm voitti emmyn!

Vierailija
21.09.2015 |

Kyllä hän sen ansaitsikin!En voisi kuvitella Doniksi ketään muuta.Minä en ainakaan olisi katsellut Mad Meniä,Sopranosta tai Housea ilman pääosan esittäjiään.Toivottavasti noi muutkin on aikanaan palkittu!Anna mennä Jon..

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijai, no siinä on hyvä valinta. Peterin näyttelijä sai myöskin jatkamaan sarjan katselua.

Vierailija
2/7 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä!Tykkäsin siitä harmaahapsisesta herrasta myös olisko ollut Roger?ehkä ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoinkin! Jon Hamm on niin mahtava. Loistava näyttelijä, mutta myös vaikuttaa niin huipputyypiltä. Ja seksikkäin näyttelijä, jota tiedän. Olen täysin obsessed sekä Jon Hammista, Mad Menistä (mun kaikkien aikojen lempisarja, joka katsomiskerralla tajuaa aina uutta) että Don Draperin hahmosta.

Juuri lueskelin juoruja Emmyihin liittyen, ja after partyista juorutaan, että voisiko January Jonesilta ja Hammilla olla muutakin kuin ystävyyttä ilmassa :)

Vierailija
4/7 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 21:20"]Vihdoinkin! Jon Hamm on niin mahtava. Loistava näyttelijä, mutta myös vaikuttaa niin huipputyypiltä. Ja seksikkäin näyttelijä, jota tiedän. Olen täysin obsessed sekä Jon Hammista, Mad Menistä (mun kaikkien aikojen lempisarja, joka katsomiskerralla tajuaa aina uutta) että Don Draperin hahmosta.

Juuri lueskelin juoruja Emmyihin liittyen, ja after partyista juorutaan, että voisiko January Jonesilta ja Hammilla olla muutakin kuin ystävyyttä ilmassa :)
[/quote]
Aina vaan paranee!!Voi kun olisi!Jon siis oikeesti eros Jenniferistä?Toisaalta onhan Jonista ja Sandra Bullockistakin kirjoteltu mutta ei kai nyt sentään?

Vierailija
5/7 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 21:26"]

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 21:20"]Vihdoinkin! Jon Hamm on niin mahtava. Loistava näyttelijä, mutta myös vaikuttaa niin huipputyypiltä. Ja seksikkäin näyttelijä, jota tiedän. Olen täysin obsessed sekä Jon Hammista, Mad Menistä (mun kaikkien aikojen lempisarja, joka katsomiskerralla tajuaa aina uutta) että Don Draperin hahmosta. Juuri lueskelin juoruja Emmyihin liittyen, ja after partyista juorutaan, että voisiko January Jonesilta ja Hammilla olla muutakin kuin ystävyyttä ilmassa :) [/quote] Aina vaan paranee!!Voi kun olisi!Jon siis oikeesti eros Jenniferistä?Toisaalta onhan Jonista ja Sandra Bullockistakin kirjoteltu mutta ei kai nyt sentään?

[/quote]

Jonin ja Jenin ero on valitettavasti faktaa. He jättivät tässä viikko pari sitten yhteisen tiedotteen asiasta, joten vapaa mies sinänsä. Siitä taas kirjoitetaan vähän sekalaisesti, että mistä johtuu. Yksi teoria on, että Jon olisi halunnut lapsia, mutta Jen ei. Ja sitten taas päinvastoin. Myös huhuja pettämisestä. Sanoisin, että ainakin tilaisuuksia on varmasti Jonille tullut :D Mä voisin vaikka maksaa siitä, että pääsisin lähempiin tekemisiin hänen kanssaan...

Vierailija
6/7 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan pysyy siitä ranskattaresta erossa Megan vai mikälie olikaan?pilasi koko sarjan.

Vierailija
7/7 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanata!