Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Että on lapsen isän avokilla otsaa!

Vierailija
21.09.2015 |

Varasin itselleni ja lapsen isälle ajan perheasioiden sovitteluun. Meillä on ollut isona ongelmana tapaamisasiat. Isä on tehnyt törkeitä ohareita, eikä hän ole pystynyt pitämään sopimuksista kiinni. Varasin ajan, jotta isä kuulisi ulkopuoliselta ihmiseltä, että lapsi tarvitsee säännölliset tapaamiset ja jonkunlaista ennakoitavuutta. Törkeistä ohareista johtuen välimme ovat tällä hetkellä pahasti tulehtuneet. En ole nähnyt tätä avokkia kuin muutaman kerran. En tunne häntä. Tänään nuo kaksi ilmoittivat että tulevat kaksin tapaamiseen! Sanoin naiselle että en halua häntä sinne, keskustelu on luottamuksellista, ja että hän voi jutella miehensä kanssa kaksin. Nainen ja ex ilmoittivat että ovat tulossa, halusin tai en!! Siis mitä helvettiä? Eihän se noin voi mennä, että täysin ulkopuolinen ihminen tulee pätemään keskusteluun, jossa puhutaan meidän lapsemme asioista. Lopputulos oli se, että hän änkeää mukaan väkisin! Isä ei tule ilmeisesti, jos hänellä ei ole tätä tukihenkilöä mukana.

Siis olenko nyt käsittänyt jotain ihan väärin? Olen täysin tyrmistynyt tuollaisesta röyhkeydestä.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein se mies olettaa avokkinsa olevan ilmainen lapsenvahti kun kerran miehellä on työ ja harrastukset. Syytä siis vain itseäsi huonosta miesvalinnastasi.

Vierailija
42/50 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano avolle että hallitus muodostettiin nyt näistä ryhmittymistä ja sinä jäit nyt oppositioon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakaan meilläpäin käännyttävät ylimääräiset ovella pois, kokemusta on

Vierailija
44/50 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nuo sossut mitään auta. Ota lakimies.

Vierailija
45/50 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 10:11"]No voi voi mammat, mitä te täällä nyt uikutatte siitä, ettei isän uusio saa tulla palaveriin mukaan. Eilenhän te taas ulvoitte, että on se uusikko ihan perseestä kun se ei suostu tulemaan bioäidin aloitteesta mukaan tapaamiseen, jossa bioäitiä voi arvioida (=kyylätä mustasukkaisena), onko tämä uusikko kelvollinen lasten hoitajaksi. Koittakaa reppanat nyt päättää. Vai meneekö tämä niin, että jos äiti haluaa nähdä isän uuden naisen, on äidillä oikeus nähdä ja toisinpäin, kun äiti ei halua nähdä isän uutta niin äidillä on oikeus määrätä siitäkin? Missä on logiikkanne, oi ulinamammat?
[/quote]

Oi typerys, kun tässä Ap puhuu virallisesta tapaamisesta. Ei mistään kyttäämisestä.

Vierailija
46/50 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 21:12"]

Onneksi exmieheni on niin fiksu, että on sanonut minulle, että meidän lapsen asiat hoitavat lapsen vanhemmat. Vähän oli kuulemma tullut kotona narinaa avovaimolta, että eikö häntä kuunnella laisinkaan. Eihän siitä ole kysymys vaan siitä, että häntä ei huoltajuuskysymyksistä keskusteltaessa tarvita. Kasvatus, huoltajuus, vastuu kuuluu vanhemmille, ei uusille kumppaneille. Olisi tyytyväinen ettei häneltä odoteta osallistumista vaativampaan rooliin mutta hän on tervetullut miehen perheeseen (mutta ei minun perheeseeni, etäiset välit ovat paljon paremmat).

[/quote]

Ihan mielenkiinnosta.Ollaan oltu vuosia yhdessä. Minulla on lapsi ja miehelläni on lapsi. Omani asuu luonamme koko ajan ja miehen lapsi vuoroviikoin. Pitäisikö minun jättää kasvattamatta miehen lasta. Huolehtikoon itse ruokansa, läksynsä, harrastuksensa, vaatteensa? En opasta tai ohjaa häntä millään lailla koska hänen kasvatuksensa ei kuulu uudelle vaimolle tai että uusi vaimo ei ole vastuussa lapsesta millään lailla? Tai että mieheni lakkaa hoitamasta poikani asioita koska ei ole huoltaja? Miettikää nyt itsekin vähän.

Minä en ole äitipuolena oikeutettu kuulemaan lapsen huoltajuuteen tai rahaan liittyvistä asioista, mutta minä olen ihan taatusti vastuussa jokaisesta lapsesta joka meidän asunnossa asuu. Oli sitten oma tai ei. Samoin mieheni.

Vierailija
47/50 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokos on palaveri pidetty?

Vierailija
48/50 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti mikä kaksikko. Taitaa sekä exä ja nyxä olla molemmat vakaita.

Vierailija
49/50 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vajaita

Vierailija
50/50 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi voi mammat, mitä te täällä nyt uikutatte siitä, ettei isän uusio saa tulla palaveriin mukaan. Eilenhän te taas ulvoitte, että on se uusikko ihan perseestä kun se ei suostu tulemaan bioäidin aloitteesta mukaan tapaamiseen, jossa bioäitiä voi arvioida (=kyylätä mustasukkaisena), onko tämä uusikko kelvollinen lasten hoitajaksi. Koittakaa reppanat nyt päättää. Vai meneekö tämä niin, että jos äiti haluaa nähdä isän uuden naisen, on äidillä oikeus nähdä ja toisinpäin, kun äiti ei halua nähdä isän uutta niin äidillä on oikeus määrätä siitäkin? Missä on logiikkanne, oi ulinamammat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän