Huono hygienia vie halut
Mies käy suihkussa kerran viikossa ja sekin käskemällä. Tänään halusi seksiä, mut hampaat pesemättä koko viikonlopun eikä siellä suihkussakaan ole viitsitty käydä, ni ei kiinnosta. Harmittaa, kun muuten olisi voinut. Olen sanonu monta kertaa. Vetoaa lapsuuteensa kun pestiin kerran viikossa. Oon sanonu et sillon oli sillon ja nyt on nyt. Vettä ja saippuaa piisaa. Ja täytyy ottaa toinenkin huomioon. Kun en kummempaa pyydä. Kaljaa jaksaa juoda kyllä koko ajan. Kotona teen kaikki hommat että ei ainakaan työt väsytä. Toki töis käy arkena kuten minäkin. Mikä ihme siinä on ettei tajua tai viitsi??
Kommentit (11)
Otin asian puheeksi. Sanoi ymmärtävänsä mua. Kamalaa, kun kaljan kittaaminen menee kaiken edelle. Saa olla ilman ellei löydä suihkuun. Harmi vaan, kun mulla haluja enemmän kuin hänellä, et pihtari en oo. Ei vaan sytytä pesemätön ukko.
Dildota sen nähden ja jos tulee vonkumaan, sano, että huolellisen suihkun ja hammaspesun jälkeen voi koittaa kysyä uudestaan.
Jätä se sontaläjä ! Jos ei tuossa iässä oppinu tapoja , niin ei koskaan . Taitaa kalja voittaa parisuhteen
Eikö hiestä pinttyneet kassit kiihota? Minusta on hyvä haju. Haistelen usein ja liehutan vielä bokserien kankaaseen pinttynyttä pallihikeä vahvikkeeksi.
Jokaisen naisen pitäisi nuuhkia miehen hikisiä kasseja.
No siinähän jäi sit ilman. Saas nähdä kuinka kauan kestää ennenkuin alkaa toimia.
Häntä täs varmaan vituttaa se, et hänelle sanotaan mitä pitäisi tehdä. Mut en minäkään suostu ihan mihin tahansa. Vähän täytyy hänenkin panostaa. Paljoa kun en edes vaadi. Normi puhtautta.
Menee vaan itseltäkin maku koko hommasta jos ei toista senvertaa kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
”vetoaa lapsuuteensa, kun pestiin kerran viikossa.” Mitä!?! Lapsuuden jälkeen alkoi hänelläkin murrosikä ja sen myötä hiki alkanut haisemaan ym.hormonaaliset muutokset, hiusten rasvoittuminen, alapään eritteet…
Siis nää oli juttuja, joista kouluterkkari kävi juttelemassa sekä tytöille, että pojille koulun terveysoppitunneilla jo alakoulussa. Kerrottiin lisääntymisestä, muuttuvasta kehosta, henk.koht.hygienista yms. Hammaslääkäri/suuhygienistikin toitottaa potilaille tarkastuksissa ja hammaskiven puhdistuksissa, että suosituksena olisi pestä ne hampaat 2•pvässä ja lankaus päivittäin. Ihan perusjuttuja. Mikä on niin vaikeaa ymmärtää näitä. Oksettavaa! Ymmärrän täysin, ettei seksi/läheisyys nappaa. Valitettavasti näitä haisuleita (sekä naisia, että miehiä) joukossamme elelee. En uskalla edes arvailla peseekö kyseinen herra kätensä joka vessareissun jälkeen.
Juuri mainitsemasi asioita olen hänelle sanonutkin.
Miksi ei viitsi, jos kerran rakastaa ja haluaa, hän on niin väittänyt, kun olen kysynyt onko siitä kiinni. Ei ole masennusta. Hän on todella laiska ja se tolkuton kaljan kittaaminen tuskin auttaa asiaa.
meillä sama juttu vaimon kanssa
haluaa takaa päin, ja aina paska lemahtaa
hänen mielestään vedellä pesu kakalla käynnin jälkeen on tarpeetonta
itse pesen AINA vedellä kun ole käynyt paskalla
Meillä mies aina sanoo, menes pesulle niin saat nuolentaa. Ja minähän menen, kuten tänäänkin. Tosin pesen joka kerta muutenkin kun käyn veskissä. Mutta hikoavat nivusetkaan ei kivaa haisteltavaa,mieskin käy samoin aina.
”vetoaa lapsuuteensa, kun pestiin kerran viikossa.” Mitä!?! Lapsuuden jälkeen alkoi hänelläkin murrosikä ja sen myötä hiki alkanut haisemaan ym.hormonaaliset muutokset, hiusten rasvoittuminen, alapään eritteet…
Siis nää oli juttuja, joista kouluterkkari kävi juttelemassa sekä tytöille, että pojille koulun terveysoppitunneilla jo alakoulussa. Kerrottiin lisääntymisestä, muuttuvasta kehosta, henk.koht.hygienista yms. Hammaslääkäri/suuhygienistikin toitottaa potilaille tarkastuksissa ja hammaskiven puhdistuksissa, että suosituksena olisi pestä ne hampaat 2•pvässä ja lankaus päivittäin. Ihan perusjuttuja. Mikä on niin vaikeaa ymmärtää näitä. Oksettavaa! Ymmärrän täysin, ettei seksi/läheisyys nappaa. Valitettavasti näitä haisuleita (sekä naisia, että miehiä) joukossamme elelee. En uskalla edes arvailla peseekö kyseinen herra kätensä joka vessareissun jälkeen.