Pahoinvointi ja työmatkat bussilla?
Miten ootte selvinneet alkuraskauden pahoinvoinnista, jos joudutte meneen työmatkat bussilla? Itse tulin taas tänään niin vauhdikkaan kuskin kyytissä, että ajatuskin kauhistuttaa. Esikoista odottaessa ei tätä ongelmaa ollut, kun asuttiin eri paikassa ja pääsin kävellen töihin...
Kommentit (3)
Minulla oli aina jotakin välipalaa mukana töissä. Minulle siis vaikeampaa oli iltapäivät kuin aamut. Tankaasin sitten ennen kotiin lähtöä evästä tai kävin jopa hakemassa hampparia tai mitä vaan pahimpaan oloon ennen bussiin nousemista. Olo oli kurja, mutta kyllä siitä selvisi.
Mulla matka kestää 45-50 minuuttia ja aamulla kyllä eto, kun alan haistaa kaikki jo niin tarkkaan. Heikotti vähän jo bussiin mennessä, mutta matkalla tuli jo huonompi olo. Yleensä nuokun bussissa, mutta tänään en voinut ajatellakaan, kun tuntui että sitten vasta se huono olo pahenikin.
Toinen juttu on tää selkäsärky. Eli mulla on nyt tässä ihan alussa tällasta outoa selkäkipua. Bussimatkat töistä kotiin on jo ihan tuskaa. Pari päivää on ollut jo aika hankalaa istua. Selkä on siinä tuolissa jotenkin sillee kenossa ja sitten kun se tärisee se bussi. Se kipu on sellasta, kun joku hermo olisi jossain puristuksissa.
Koitetaan kestää...
Laru rv 6+0
Itse join pullollisen kylmää vettä matkalla, ettei paha olo yllättänyt. Kaveri oksenteli reippaasti välillä kassissa mukana olleeseen muovipussiin tai hyppäsi välillä pois bussista oksentamaan (jatkoi matkaa seuraavalla bussilla). Pakko on vain selvitä :) Jos olo on aivan mahdoton ja yökkö tulee joka välissä, kannattaa hakea sairaslomaa. Tsemppiä - ei se kovin monta viikkoa kestä!