Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten sinä reputtaisit keski-ikäisyystestin?

Vierailija
02.04.2022 |

Oletko keski-ikäinen henkilö, mutta elämästäsi puuttuu jotakin sellaista, mitä muilla keski-ikäisillä on tai mitä muut keski-ikäiset tekevät? Mitä se on? Aloitan. Olen keski-ikäinen, mutta en omista maljakkoa.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vasta alakouluikäiset lapset.

Keski-ikä alkaa nelikymppisenä niin virallisen kuin epävirallisen määritelmän mukaan. Suurella osalla (Jos ylipäänsä on lapsia) on alakouluikäisiä lapsia tällöin, varsinkin miehillä.

Ajattelevatko yläpeukuttajat mitään vai onko se jokin kumma refleksi painaa peukkua, jos näkee jonkun toisen niin tehneen?

Keski-ikäinen ärsyyntyy, jos muut eivät kommentoi niin kuin hän haluaa 

Vierailija
42/45 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo eläissäni ollut "tyttöjen illassa" näitähän monet viettää usein ja taas voi kuvitella olevansa nuori ja huoleton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole just sairastanut, sairatumassa tai toipumassa burnoutista...

Vierailija
44/45 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä aloittaisin?

Olen keski-ikäinen, mutten koskaan ole ollut naimisissa. Mulla ei ole lapsia eikä omistusasuntoa. Vaikka sainkin juuri elämäni ensimmäisen vakituisen työpaikan, aion tilaisuuden tullen muuttaa taas ulkomaille (muutin vasta viime vuonna  yhdeltä ulkomaankomennukselta Suomeen). Mulla ei ylipäätänsä ole minkäänlaista tarvetta vielä(kään) asettua aloilleni ja alkaa elämään ennustettavaa / turvallisuushakuista elämää.

Vierailija
45/45 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisit laittanut listan, mikä kuuluu keski-ikäisyyteen. Voin samaistua suureen osaan aiemmista viesteistä ja tulee mieleen muutakin mikä ei itseä koske.

Vai onko kaikki keski-ikäisyyden tunnusmerkit nykyään vain pienen kansanosan puuhastelua?