Voi pikkuisia työttömiä kun eivät halua edes työtä
http://yle.fi/uutiset/ei_yhtaan_tyohakemusta__tyonantajat_tuskailevat_rekrytoinnin_kanssa/8308675
Ensin ollaan niin syrjäytettyjä ja valitetaan kuinka kapitalistit sortavat ja kun asiaa vähän tutkitaan, paljastuu ettei se työnteko sitten todellisuudessa kiinnostakaan.
Koskaan en ole säälinyt työttömiä enkä sääli jatkossakaan. Tässä tapauksesa sääli todellakin on sairautta. Voi, voi, voi 30 vuotiaita terveitä lapsiaikuisia kun työt eivät kelpaakaan. Kerätään yhdessä kolehti teille jotta saatte jatkossakin maata sohvalla ja juoda merkkioluita.
Kommentit (40)
Tässä sinulle vastaus. Voi kun kaikki olisikin niin mustavalkoista kuten aloituksessasi kuvaat:http://yle.fi/uutiset/tyottomien_viesti_pomoille_silkkaa_riistoa_ja_nirsoilua__tuijotetaan_paperia_vaikka_homman_osaisi_kuka_tahansa/8279746
Niin, on se jännä, kun kukaan ei halua puhelinmyyjäksi. Puhelinmmyynnissähän ei ole yhtään työsuojeluongelmia. Kunnon palkat työntekijöille ja hommat kuntoon, niin vois löytyä.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 10:57"]
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 10:38"]
http://yle.fi/uutiset/ei_yhtaan_tyohakemusta__tyonantajat_tuskailevat_rekrytoinnin_kanssa/8308675
Ensin ollaan niin syrjäytettyjä ja valitetaan kuinka kapitalistit sortavat ja kun asiaa vähän tutkitaan, paljastuu ettei se työnteko sitten todellisuudessa kiinnostakaan.
Koskaan en ole säälinyt työttömiä enkä sääli jatkossakaan. Tässä tapauksesa sääli todellakin on sairautta. Voi, voi, voi 30 vuotiaita terveitä lapsiaikuisia kun työt eivät kelpaakaan. Kerätään yhdessä kolehti teille jotta saatte jatkossakin maata sohvalla ja juoda merkkioluita.
[/quote]
Kylläpäs on ruma ja ylimielinen asenne aiheen aloittajalla kanssaihmisiä kohtaan. Itsetyytyväisyys ja oma paremmuuden tunne on nähtävästi saavuttanut eräänlaisen kliimaksin kun edellistä on kirjoitettu..
Ruma ja ylimielinen asenne muita kohtaan monesti tuppaa käyttäytymään kuin bumerangi. Jossain vaiheessa tulee kiire itse koukistaa polvia ja painaa päätä alaspäin. Silloin tuntuu inhottavalle mutta kuinka hyvää se tekeekään itserakkaalle mielelle.
Mies 77
[/quote]
Ehkä kärjistin vähän. Kuitenkin on mielestäni kestämätöntä että yhteiskunnalta eli muilta ihmisiltä ollaan valmiita ottamaan 1000e/kk vastaan vaikka itse voisi tienata saman rahan vaikka puhelinmyynnissä. Ei varmasti unelmien työ mutta toinen vaihtoehto on kouluttautua jotta saa sellaisen työn jossa viihtyy. Suomessa koulutus on ilmaista. Miksei sitä hyödynnetä?
Paranoidisena voisin kuvitella tuon olevan oikeistohallituksen pakolaismyönteistä propakandaa. Tarvitaan työntekijöitä.
Ei tee mieli maksella eläkkeitä paskapäiden poliittisille valinnoille. Velkaa otitte meidän kustannuksella ja äänestitte kyllä EULLE. Maksakaa ja käykää itse töissä. Maksakaa itse omista paskoista valinnoistanne.
vai ei telemarkkinointi ole tarpeeksi mediaseksikäs :-).
Millainen ihminen edes henkisesti kestää olla puhelinmyynnissä tai telemarkkinoinnissa? Itse en kestäisi hetkeäkään sitä ihmisten veemäistä käytöstä kun heille soittaa. Olisin oikeasti sairauslomalla saman tien.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 11:13"]
Vai että ihan kieltäydytään työstä, vaikka olisi rahaa tarjolla ja jonkinlainen tarkoitus elämään? Suksikaa luuserit suoraan Saatanan Peräsuoleen, kulkematta lähtöruudun kautta.
[/quote]
Tarkoitus elämälle? Maksaa kusipäiden velkoja?
Ei kiitos. En syntynyt Suomeen maksamaan muiden velkoja. Muutan pois ja työskentelen itselleni en kusipääikäpolville.
"Suomalaiset eivät lähde tällaiseen työhön mutta pakolaiset ja muut maahanmuuttajat lähtevät."
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1442795484716.html
Ja sitten kun tarkisteltaisiin tarkemmin näitä täyttämättä jääneitä työpaikkoja, havaittaisiin että kyse on tasan ja tarkkaan pelkkää provikkapalkkaa maksavista puhelinmyyntifirmoista ja jostain siivoustyöstä pe-la yönä klo 2-4, oma auto välttämätön ja palkka 7 e/h.
Pidä rahasi. En juo merkkioluita, enkä muitakaan oluita.
Mistä nämä tilastot tulee, että puhelinmyyjiä tarvitaan muka kokoajan? Siinä hommassa on helvetin huonot liksat ja suurin osa ihmisistä inhoaa, kun niille aletaan tyrkyttämään jotain vitun lehteä, jonka sisällön löytää käytännössä googlettamalla.
Puhelinmyynti on täyttä paskaa. Jos haluaa jotain ostaa, niin ostaa, ei siinä puhelimessa tuputtajaa tarvita. Puhelinmyynti toimii viemällä rahat muistisairailta vanhuksilta ja vajaamielisiltä.
Et tosi hienoja ihmisiä vasta onkin ne, jotka pakottaa työttömiä puhelinmyyntiin.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 11:34"]
Mistä nämä tilastot tulee, että puhelinmyyjiä tarvitaan muka kokoajan? Siinä hommassa on helvetin huonot liksat ja suurin osa ihmisistä inhoaa, kun niille aletaan tyrkyttämään jotain vitun lehteä, jonka sisällön löytää käytännössä googlettamalla.
[/quote]
Suurempi kysymys on puhelinmyyjän palkkaus.
Pelkkä provisio, et saa välttämättä mitään, euroakaan. Työkkäöreitäkään et saa, koska olet töissä. Rahaa ei siis tule mistään, kuitenkin vuokrapitäisi maksaa ja syödäkin jotain.
Tässä hyvä esimerkki siitä, miten yrittäjän riski siirretty täysin sosiaalitoimelle, eli ensin työkkäri pakottaab "töihin" jasitten sossu joutuu maksamaan vuokrat.
Firma saa rahat kun myyntiä tulee.
Hei oon työtön! Mut hei en muuten ookkaan enää, koska sain töitä, ensi maanantaina alkaa! Jihuu!!! N23
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 11:39"]
Hei oon työtön! Mut hei en muuten ookkaan enää, koska sain töitä, ensi maanantaina alkaa! Jihuu!!! N23
[/quote]
Sit vielä tarttet miehen, joka antaa öisin hyvää kyytiä ;)
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 11:23"]
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 10:57"]
[/quote]
Kylläpäs on ruma ja ylimielinen asenne aiheen aloittajalla kanssaihmisiä kohtaan. Itsetyytyväisyys ja oma paremmuuden tunne on nähtävästi saavuttanut eräänlaisen kliimaksin kun edellistä on kirjoitettu..
Ruma ja ylimielinen asenne muita kohtaan monesti tuppaa käyttäytymään kuin bumerangi. Jossain vaiheessa tulee kiire itse koukistaa polvia ja painaa päätä alaspäin. Silloin tuntuu inhottavalle mutta kuinka hyvää se tekeekään itserakkaalle mielelle.
Mies 77
[/quote]
Ehkä kärjistin vähän. Kuitenkin on mielestäni kestämätöntä että yhteiskunnalta eli muilta ihmisiltä ollaan valmiita ottamaan 1000e/kk vastaan vaikka itse voisi tienata saman rahan vaikka puhelinmyynnissä. Ei varmasti unelmien työ mutta toinen vaihtoehto on kouluttautua jotta saa sellaisen työn jossa viihtyy. Suomessa koulutus on ilmaista. Miksei sitä hyödynnetä?
[/quote]
Näytä ensin, että olet tiennannut tonnin puhelinmyynnissä ja osoita toteen, miten saat tonnin ilmaista rahaa työttömänä tukia. Ja jos/kun sinulla ei näytä olevan mitään todellisuuteen perustuvaa faktaa, niin pidä turpasi kiinni.
Kenellä oikeasti on varaa ostaa kotimaisia vihanneksia??? Ehkä keskellä kesää joo, mutta noin muuten tuskin monellakaan. Espanjalaisia saa niin halvalla että ei tulisi mieleenkään tukea kotimaisia, kun ei ole varaa ja tulevaisuudessa on varaa vielä vähemmän.
En haluakkaan. Aion olla työttömänä koko loppuikäni. Korkeintaan alan tekemään rikoksia jos pakko.
[/quote]
Olen tehnyt kolmevuotta ilmaistyötä. Nyt jatkan vielä tekemällä ilmaisia pätkiä opiskelun yhteydessä erinäisissä pakollisissa työharjoitteluissa. Olen kyllästynyt tekemään PALKATTA töitä, joten älä länkytä.