Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen nainen on mielestäsi säälittävä/kamala

Vierailija
21.09.2015 |

?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ex. Hän on työtön, saamaton ja laiska. Eniten ottaa päähän se kuinka huono äiti hän on. Ei viitsisi laittaa tikkua ristin eteen lasten takia. Ei ikinä tarkista onko läksyt tehty tai auta läksyjen teossa, vaikka molemmat tarvitsisivat paljon apua. Sitten meille tullessaan on lapsilla rästiläksyjä kauhea pino. Ei jaksa viedä lapsia harrastuksiin, vaikka isä on suostunut maksamaan ne. On kyllä tosi vaikea löytää mitään hyvää sellaisesta naisesta, joka ei lasten hyvinvointia pidä tärkeimpänä asiana. Ja ei ole masentunut. Miehen mukaan on ollut tuollainen aina ja siksi erosivatkin.

Vierailija
2/30 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 09:57"]

ruma mamupatja, suvakkivajakki, rekkalesbo. Tuosta porukasa löytyy sellaiset sisäisesti ja ulkoisesti rumat ihmiset.

[/quote]

Ja tämän kommentin kirjoitti mies, joka haluaa suojella suomalaisia naisia muslimeilta :) Kyllä meitä naisia niin kovin arvostetaan täällä Suomessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellanen hiljainen reppana, joka ei pärjää missään itsekseen. Tarvii apua ja tukea koko ajan. Tähän liittyy usein myös sellainen rajaton avunpyyntö, eli keneltä vaan koska vaan voi pyytää apua ja jeesiä kun "mä nyt olen tällainen ressukka, katsokaa nyt mua".

Jokainen on tullut maailmaan yksin, pers paljaana. Kaikilla on velvollisuus huolehtia omista asioista ja ottaa vastuu OMISTA teoista. Reppanallakin on vastuu!

Vierailija
4/30 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 10:02"]

Säälittävä vois olla masentunut joka ei jaksa pitää itsestään huolta. Kamala taas sellainen joka ilkeilee sille masentuneelle.

[/quote]

Topi ja Riitta Uosukaiset! "Vesisänky lotisee!"

Vierailija
5/30 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 09:57"]

ruma mamupatja, suvakkivajakki, rekkalesbo. Tuosta porukasa löytyy sellaiset sisäisesti ja ulkoisesti rumat ihmiset.

[/quote]

Oho! Eli kaikki naiset, joilta voit saada pillua jopa normaalia pienemmällä todennäköisyydella.

Vierailija
6/30 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävä, voin kuvata itseni: pelkää kaikkia ja kaikkea, hiljainen hissukka, kaveriton, miehetön. Ei tavoitteita elämässä ja kaikki on paskaa.

Vierailija
7/30 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieleen tulee lähinnä petetyt, narsistin uhrit ja sellaiset, joita on antaumuksella viilattu linssiin, ehkä vuosia.

Jos lapsiakin vielä on mukana niin kyllähän siinä säälin tunne syntyy ihmistä kohtaan joka murenee silmissä. Mulla oli tuttava joka muuttui kahdessa vuodessa miehen takia ihan henkiseksi vihannekseksi.

Se joutui lipulta mielisairaalaan lepäämään ja lääkkeet muuttivat persoonan - lopullisesti.

Vierailija
8/30 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 10:23"]

Säälittävä, voin kuvata itseni: pelkää kaikkia ja kaikkea, hiljainen hissukka, kaveriton, miehetön. Ei tavoitteita elämässä ja kaikki on paskaa.

[/quote]

Et ole säälittävä. Ota tästä virtuaalinen kupponen maitokahvia. Hiljaisemmat ihmiset ovat monien mielestä ihania ja kiinnostavia, minunkin mielestäni, ja tietynlainen pelkotaipumus (joka on eri asia kuin yleinen ahdasmielisyys pohjautuen yleiseen tietämättömyyteen) on yleistäen todettuna merkki älystä, ihan tosi. Tyhmä ei tajuaisi edes pelätä mitään, kohkaisi vain menemään. Hienovivahteinen ihminen tajuaa, koska ylipäätään tajuaa paljon. Säkin oot hyvä just noin, älä kuvittele muuta äläkä ime täältä liikaa paskaa mieleesi! Olet siihen liian tärkeä.

Vierailija
9/30 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 10:14"]Nainen, joka kehittää draaman asiasta kuin asiasta, tai mustamaalata tai kerjää väärällä tavalla itselle huomiota. Eikä katso peiliin omaa käytöstä.
[/quote] Jep tällaisten naisten kanssa on aina jotain epäselvyyksiä, ja ellet oo kuuntelemassa heidän ongelmia koko ajan, niin jossain vaiheessa olet itse heidän kohteena, draamaa syntyy mistä vaan ja erikoisesti kehitettynä...Oon itse huomannut, että näiltä tyttöiltä puuttuu henkinen kypsyys ja ei oo kykyä ilmaista suoraan mitä ajattelee ja todellisuudessa se on omaa tunnekypsymättömyyttä. Epäsuorasti ilmaistaan sitten jollekkin muille ihmisille asioita selän takana, hankala ymmärtää miksi ei kerrota sille kenelle ollaan jostain loukkaantuneita? Mistä ihminen voi tietää, jos on loukannut? No mutta nämä draamaavat kehittävät sen riidan asiasta kuin asiasta, sen takia ennemmin riita pystyyn kuin rauha...Raivostuttavaa, kun tuollainen sattuu kohdalle!

Vierailija
10/30 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 10:39"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 10:14"]Nainen, joka kehittää draaman asiasta kuin asiasta, tai mustamaalata tai kerjää väärällä tavalla itselle huomiota. Eikä katso peiliin omaa käytöstä.
[/quote] Jep tällaisten naisten kanssa on aina jotain epäselvyyksiä, ja ellet oo kuuntelemassa heidän ongelmia koko ajan, niin jossain vaiheessa olet itse heidän kohteena, draamaa syntyy mistä vaan ja erikoisesti kehitettynä...Oon itse huomannut, että näiltä tyttöiltä puuttuu henkinen kypsyys ja ei oo kykyä ilmaista suoraan mitä ajattelee ja todellisuudessa se on omaa tunnekypsymättömyyttä. Epäsuorasti ilmaistaan sitten jollekkin muille ihmisille asioita selän takana, hankala ymmärtää miksi ei kerrota sille kenelle ollaan jostain loukkaantuneita? Mistä ihminen voi tietää, jos on loukannut? No mutta nämä draamaavat kehittävät sen riidan asiasta kuin asiasta, sen takia ennemmin riita pystyyn kuin rauha...Raivostuttavaa, kun tuollainen sattuu kohdalle!
[/quote]

On olemassa ihmisiä jotka eivät kertkaik näe itsessään vikaa. Vika sitten projisoidaan ympäristön ihmisiin, joista tulee tämän narsistin syntipukkeja.

Toinen selitys on liian kiltit ja herkät ihmiset, joille paras seura on toinen kiltti, herkkä ja intutiivinen ihminen. Kaveriksi valikoituu kuitenkin usein myös päällepäsmäreitä tai muuten vain kovia ihmisiä ja soppa on valmis.

Kiltti ei voi tilanteessa puolustautua tarpeeksi tai kova ei ymmärrä kovuuttaan toisen loukkaantumisen syvyyttä. Kiltti tuntee nahoissaan, ettei tullut kohdelluksi oikein ja herkkänä loukkaantuu.

Eli: tämmöistä draamaa syntyy monista eri lähtökohdista. Ei pidä aina ajatella että ihminen on säälittävä tai varsinkaan kamala.

Vierailija
11/30 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 10:16"]Mieheni ex. Hän on työtön, saamaton ja laiska. Eniten ottaa päähän se kuinka huono äiti hän on. Ei viitsisi laittaa tikkua ristin eteen lasten takia. Ei ikinä tarkista onko läksyt tehty tai auta läksyjen teossa, vaikka molemmat tarvitsisivat paljon apua. Sitten meille tullessaan on lapsilla rästiläksyjä kauhea pino. Ei jaksa viedä lapsia harrastuksiin, vaikka isä on suostunut maksamaan ne. On kyllä tosi vaikea löytää mitään hyvää sellaisesta naisesta, joka ei lasten hyvinvointia pidä tärkeimpänä asiana. Ja ei ole masentunut. Miehen mukaan on ollut tuollainen aina ja siksi erosivatkin.
[/quote] kuulostaa mun exän exältä.

Vierailija
12/30 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 10:54"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 10:16"]Mieheni ex. Hän on työtön, saamaton ja laiska. Eniten ottaa päähän se kuinka huono äiti hän on. Ei viitsisi laittaa tikkua ristin eteen lasten takia. Ei ikinä tarkista onko läksyt tehty tai auta läksyjen teossa, vaikka molemmat tarvitsisivat paljon apua. Sitten meille tullessaan on lapsilla rästiläksyjä kauhea pino. Ei jaksa viedä lapsia harrastuksiin, vaikka isä on suostunut maksamaan ne. On kyllä tosi vaikea löytää mitään hyvää sellaisesta naisesta, joka ei lasten hyvinvointia pidä tärkeimpänä asiana. Ja ei ole masentunut. Miehen mukaan on ollut tuollainen aina ja siksi erosivatkin.
[/quote] kuulostaa mun exän exältä.
[/quote]

Kuulostaa mun exän exän exältä.

Vierailija
13/30 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittäviä on narsistien uhrit jotka ovat hukanneet itsensä, kamalia taas narsistit tai voimakkaita narsistisia piirteitä omaavat sairaudentunnottomat, kaikkia muita syyttelevät maailman navat.

Samat pätee kyllä miehiinkin.

Vierailija
14/30 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 09:57"]ruma mamupatja, suvakkivajakki, rekkalesbo. Tuosta porukasa löytyy sellaiset sisäisesti ja ulkoisesti rumat ihmiset.
[/quote]

Miks lespot? Täällähän niitä puollustetaan henkeen ja vereen

Vierailija
15/30 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha sydän.

Vierailija
16/30 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävä vois olla masentunut joka ei jaksa pitää itsestään huolta. Kamala taas sellainen joka ilkeilee sille masentuneelle.

Vierailija
17/30 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen kamalan kiireinen ja pomottava, ääni ehkä lievästi viskin polttama ja liikaa testosteronia veressä.

Vierailija
18/30 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatvoja, jolla on aina sama ongelma päällä.

Vierailija
19/30 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä noi ryyppyporukoiden naiset käy oikeasti sääliksi.

Vierailija
20/30 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fitnessbimbo, joka harrastaa aina muodissa olevia asioita ja käyttää enemmän aikaa kauneudenhoidon ja tosi-TV:n kuin esimerkiksi kirjallisuuden parissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi