Nykyajan jääkiekko on nynnyä
Kommentit (12)
Ei Helsingissä synny enää miehiä ja kunnon kiekkoilijoita. Niitä ruokitaan, somella, älypuhelimilla, karkeilla ja jollain vihersoija-ladyboyruoalla. Ei kehity pallit ja mela kunnolla. Eikä partakaan kasva.
Minä olen mielissäni jääkiekon kehityksestä. Toivoisin paljon Barkovin, Kevin Lankisen, Lennart Petrellin, Jussi Olkinuoran, Kristian Kuuselan ja monen muun edellä mainittujen tyyppisen pelaajien lisääntymisen. Heitä on jo paljon, mutta enemmänkin mahtuu. Enkä tarkoita pelillisiä kykyjä vaan ihania, fiksuja persoonia.
Kypärät jo teki neitilajin. Mies pelaa ilman kypärää.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen mielissäni jääkiekon kehityksestä. Toivoisin paljon Barkovin, Kevin Lankisen, Lennart Petrellin, Jussi Olkinuoran, Kristian Kuuselan ja monen muun edellä mainittujen tyyppisen pelaajien lisääntymisen. Heitä on jo paljon, mutta enemmänkin mahtuu. Enkä tarkoita pelillisiä kykyjä vaan ihania, fiksuja persoonia.
Mitä helvettiä? Ihan paskoja pisteitä. Ei noista tule koskaan mitään. Uusin artikla 33 ei saa sanoa pahaa sanaa vastustajille. XD
Vierailija kirjoitti:
Kypärät jo teki neitilajin. Mies pelaa ilman kypärää.
Että henki pois vaan kun kiekko tulee 150km ohimoon?
Just olin pelissä ja aattelin, että on mukavaa ja mielenkiintosta seurattavaa ilman sitä päätöntä päin kohtausta. Taito ennen massaa, just hyvä suunta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettiä? Ihan paskoja pisteitä. Ei noista tule koskaan mitään. Uusin artikla 33 ei saa sanoa pahaa sanaa vastustajille. XD
Niin, eihän tuo Barkov ole kuin Floridan kapteeni… Kuusela on jo ”eläkeiässä” ja Petrell joutui lopettamaan. Tärkeintä on rauhallinen temperamentti ja hyvä luonne. Noilla pärjää hiton pitkälle. Pahan sanan saa ehkä just ja just sanoa, mutta ei mitään muuta.
Vierailija kirjoitti:
Just olin pelissä ja aattelin, että on mukavaa ja mielenkiintosta seurattavaa ilman sitä päätöntä päin kohtausta. Taito ennen massaa, just hyvä suunta.
No näin juuri.
Vierailija kirjoitti:
TAPPARA!
Kultajuna puuskuttaa.
Pyh. Say HIFK.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No näin juuri.
No tottakai pitää töniä ja kampittaa. Poikittaista mailaa vaan ja runtataan kyynerpäällä ja maila siellä päässä ja kunnolla kylkiluihin. Ja spermat lerssin päästä valuu. Perkele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No näin juuri.
No tottakai pitää töniä ja kampittaa. Poikittaista mailaa vaan ja runtataan kyynerpäällä ja maila siellä päässä ja kunnolla kylkiluihin. Ja spermat lerssin päästä valuu. Perkele.
Eipä pidä. Jääkiekko on taitolaji ja sitä taitoa on ilo katsoa. Kim taidot ei riitä, niin aletaan konnailemaan. Taklaus just ja just menee, mutta sekin pitää tehdä siististi.
TAPPARA!
Kultajuna puuskuttaa.