Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin kadota

Vierailija
20.09.2015 |

Utkinan tapaus on saanut minut ajattelemaan, että haluaisin kadota. Olen masentunut, uupunut ja onneton. Meinasin jo tehdä itsemurhan joku viikko sitten, mutta mies ei antanut. Parisuhde on huono. Mies ei jaksa ymmärtää masennustani vaan syyttää minua kaikesta. Nyt on tullut ajatus, että myisin kaiken omaisuuteni ja lähtisin ulkomaille ilmoittamatta kenellekään asiasta. Ainoa ongelma on lapset.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/13 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumipallo ilmiö. Kouluampumiset, rekan eteen ajot, perhesurmat. Yksi tekee ensin ja 3 perässä:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten menee ap?

Vierailija
4/13 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas kamala mies kun ei anna sun tehdä itsemurhaa. >:( Mutta ongelma ratkaistu: tapa ensin se ja sitten itsesi!
- Lilith

Vierailija
5/13 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten sanoisin: "Lykkyä tykö!", mutta viimeinen lause muuttaa koko tilanteen. Sinulla on vastuu lapsistasi ainakin siihen asti, kunnes he ovat aikuisia.

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 21:46"]

Utkinan tapaus on saanut minut ajattelemaan, että haluaisin kadota. Olen masentunut, uupunut ja onneton. Meinasin jo tehdä itsemurhan joku viikko sitten, mutta mies ei antanut. Parisuhde on huono. Mies ei jaksa ymmärtää masennustani vaan syyttää minua kaikesta. Nyt on tullut ajatus, että myisin kaiken omaisuuteni ja lähtisin ulkomaille ilmoittamatta kenellekään asiasta. Ainoa ongelma on lapset.

[/quote]

Vierailija
6/13 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero voi olla sysäys toipumisellesi!

Vierailija
7/13 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8/13 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakeudu johonkin terapiaan:) oikeasti! Ja tämä on ystävällisesti ystäväsi neuvo ♡

Vierailija
9/13 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. Käyn jo terapiassa.
Mielestäni mieheni tarvisi oman terapian mutta omasta mielestään hän ei tarvi, koska ongelma olen minä.
Ap

Vierailija
10/13 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On rikollista edes miettiä tuollaisia, kun on lapsia >(

Vinkki: Miehestä pääset kyllä eroon, kun vain eroat. Saattaapi olla, että mielialasikin kohenee, kun ei enää ole joku koko ajan haukkumassa.

Vierailija
11/13 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 21:53"]Kiitos. Käyn jo terapiassa.
Mielestäni mieheni tarvisi oman terapian mutta omasta mielestään hän ei tarvi, koska ongelma olen minä.
Ap
[/quote]

Keskustele asiasta miehesi kanssa ja kerro että sinua ärsyttää kun hän väittää että vika on VAIN sinussa. Vika on molemmissa jos suhde on paskana. Ehdota hänelle terapiaa jos hän ei suostu niin uhkaile että sinäkin lopetat terapian (vaikkakaan ei viisas päätös) :) r

Vierailija
12/13 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viimeiseen asti pitänyt kiinni tästä ydinperhe"idyllistä". Lasten perhettä ei saa rikkoa jne. Olen vain niin väsynyt. En jaksa pyörittää tätä arkea. En jaksa hoitaa lapsia, siivota, laittaa ruokaa. En jaksa olla äiti enkä vaimo. En vain jaksa enää. Illalla nukkumaan mennessä toivon vain etten enää aamulla heräisi.
Ap

Vierailija
13/13 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa ja anna miehen saada huoltajuus. Oot sitten vaikka viikonloppuäiti tai mihin voimasi riittävät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi