uskotko että lapsesi on neitsyt
Tulin yksi päivä ajatelleeksi, että luulivatkohan vanhempani minun olleen neitsyt 19-vuotiaaksi asti, kun seurustelin silloin vasta ekan kerran. Oikeasti menetin neitsyyteni 16-vuotiaana mutta enhän minä sitä vanhemmilleni ole koskaan kertonut, niin siksi pohdinkin että pitivätkö he minua aina neitsyenä, jos ajattelivat edes koko asiaa.
Mulla ei ole lapsia, mutta halusinkin nyt kysyä teiltä vanhemmat, että uskotteko lastenne olevan neitsyitä jos ette tiedä. Kertokaa vaikka myös lapsen ikä, jos haluatte. En ehkä hae nyt ala-aste ikäisten lasten vanhempien vastauksia kuitenkaan :D
Kommentit (9)
En usko. Olin synnytyssalissa mukana kun lapsenlapseni tuli maailmaan, joten aika satavarma asiasta.
Oma poika täyttää kohta 30 ja oon satavarma, että neitsyt se vielä on. Ellei sitten ole käynyt maksullisissa mun tietämättä...
Epäilen ettei kumpikaan ole, eivät tosin ole vakituisessa suhteessa. Okey, eivät ole, sen verran on ikää ja seurustelusuhteita takana ja vastakkaisen sukupuolen kanssa yhdessä asumista.
Tiedän, ettei ole. Tyttö on 16 ja ollaan aiheesta puhuttu. Autoin häntä esimerkiksi oikean ehkäisymenetelmän löytämisessä. Poikaystävä on oikein mukava 17-vuotias.
16-v ja 13-v tytöt, uskon että ovat. 18-v poika, tiedän että ei ole.
Vastaaja kolmosen tyttö 22v. Nuorempikin tyttö on olemassa, mutta puhumme asioista ja tiedän ettei ole neitsyt. Hän 19v.
En usko että on. 17v tyttö