Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alkoholi makeisissa

Vierailija
02.04.2022 |

Olen absolutisti ja kysyisin,että jos syön karkkia jossa on alkoholia, esim. Da capo tai jokin liköörikonvehti tai rommikakku, niin voidaanko laskea että on nauttinut alkoholia? En vaan halua katkaista tätä niin siksi kysyn.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä absolutismi katkeaa siihen. Kiitos kun varoitit dacaposta. Alkoholi on englanniksi spirit eli jinn.

Vierailija
2/5 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos leivot itse leipää tai pullaa, saattaa taikinassa olleesta alkoholista olla paiston jälkeenkin jokin nanogramma siellä leipomuksessa. Hiivataikinaa jos olet maistanut niin siinä voi olla jo lähempänä prosenttia alkoholia. Joten olet jo menettänyt absoluutesi. Jos olet käyttänyt nestemäisiä suun kautta otettavia lääkkeitä on niissäkin todennäköisesti ollut alkoholia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos leivot itse leipää tai pullaa, saattaa taikinassa olleesta alkoholista olla paiston jälkeenkin jokin nanogramma siellä leipomuksessa. Hiivataikinaa jos olet maistanut niin siinä voi olla jo lähempänä prosenttia alkoholia. Joten olet jo menettänyt absoluutesi. Jos olet käyttänyt nestemäisiä suun kautta otettavia lääkkeitä on niissäkin todennäköisesti ollut alkoholia.

Käsidesistä saattaa hengitysteihin joutua alkoholipartikkeleja. Ja entäs tuulilasinpesuneste: sama juttu.

Aapeen keissi on aika selvä. Hän taitaakin olla alkoholisti, ainakin muuttumassa sellaiseksi.

Vierailija
4/5 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajttelin leipoa täytekakun ja kostuttaa sen Vana Tallinnalla.

Vierailija
5/5 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appivanhempani on absolutisteja, mutta kyllä ne kaikki tuliaisiksi saamansa alkoholin ovat käyttäneet ruoanlaittoon.

Ei kai absolutismi ole samanlainen aate kuin veganismi? Yksikään eläin ei kuole vaikka ruoassa olisi hitunen alkoholia.