Millaista on seksi 50-vuotiaan miehen kanssa?
Kommentit (12)
Ei minkäänlaista. Siksi oli pakko hommata varamies.
Vaikka olen jo 52-vuotias nainen, niin seksihalut vain kasvavat. Mieheni on nelisen vuotta vanhempi. Hän ei enää pysty kuin pari kertaa viikossa ja se on minulle aivan liian vähän. Siksi olenkin hankkinut salarakkaan netin välityksellä.
tapaamme kolme tai neljä kertaa viikossa seksin merkeissä. Olemme sopineet heti alusta lähtien, että kyse ei ole muusta kuin seksistä. Järjestely on toiminut tosi hyvin. Mieheni ei tiedä mitään
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 19:23"]Vaikka olen jo 52-vuotias nainen, niin seksihalut vain kasvavat. Mieheni on nelisen vuotta vanhempi. Hän ei enää pysty kuin pari kertaa viikossa ja se on minulle aivan liian vähän. Siksi olenkin hankkinut salarakkaan netin välityksellä.
tapaamme kolme tai neljä kertaa viikossa seksin merkeissä. Olemme sopineet heti alusta lähtien, että kyse ei ole muusta kuin seksistä. Järjestely on toiminut tosi hyvin. Mieheni ei tiedä mitään
[/quote]
Tuo on niin totta. Siksi hommasin itseäni 15 vuotta nuoremman varamiehen. Toimii!
Kyllä viiskymppinen NAINEN on vastuuntunnoton eläin jos miehelleen noin tekee. Jos puolisoni noin tekisi ja saisin tietää, tulisi kenkää heti. Vuosikymmeniä takana ja vieraisiin, ei olisi reilua kummaltakaan osapuolelta jos noin kävisi. Hämmästynyt.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 19:35"]Kyllä viiskymppinen NAINEN on vastuuntunnoton eläin jos miehelleen noin tekee. Jos puolisoni noin tekisi ja saisin tietää, tulisi kenkää heti. Vuosikymmeniä takana ja vieraisiin, ei olisi reilua kummaltakaan osapuolelta jos noin kävisi. Hämmästynyt.
[/quote]
Koska et tiedä kaikkia yksityiskohtia jotka ovat vaikuttaneet tekemääni valintaan jätän sinänsä arvokkaan kommenttisi omaan arvoon.
N51
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 19:23"]
Vaikka olen jo 52-vuotias nainen, niin seksihalut vain kasvavat. Mieheni on nelisen vuotta vanhempi. Hän ei enää pysty kuin pari kertaa viikossa ja se on minulle aivan liian vähän. Siksi olenkin hankkinut salarakkaan netin välityksellä.
[/quote]
Hyi saatana.
Anteeksi.
50-vuotiaan miehen kanssa seksi on samanlaista räpellystä kuin teini-ikäisen aloittelijan kanssa paitsi ettei lopultakaan seiso, ainakaan kauaa.
Osaa todella arvostaa naista ja ottaa naisen huomioon. Erektio ei ihan sitä enää mitä nuoremmilla eli uusintaa voi olla turha odottaa, mutta laatu korvaa määrän.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 22:47"]Osaa todella arvostaa naista ja ottaa naisen huomioon. Erektio ei ihan sitä enää mitä nuoremmilla eli uusintaa voi olla turha odottaa, mutta laatu korvaa määrän.
[/quote]
Vastaajana N 41 v jolla 50 v mies.
Olen itse ollut kovasti nuorempien miesten perään (n. 25-30-vuotiaiden), mutta viime viikonloppuna päädyin jatkoille kolmen n. 58-vuotiaan miehen kanssa. Ikää ei olisi uskonut kuin yhdestä heistä. Mitään ei pitänyt tapahtua, olivat kaikki varattuja (itse en), mutta kuin yhteisestä sopimuksesta he alkoivat hyväillä ja silitellä ja suostutella mua... Täytyy sanoa että teki ihan uskomattoman paljon mieli heittäytyä kolmen vanhemman herrasmiehen käytettäväksi, mutta koska olivat varattuja, niin kiitin kohteliaasti, keräsin korkkarini ja lähdin kotiin, sinne jäivät valitettavasti seisokkeineen... Saatan kuitenkin vaihtaa kohteeni seuraavaksi vanhempiin miehiin, sen verran jäi kiinnostamaan. N38
Hienoa. Minun mieheni täyttää piakoin 50 vuotta ja itse olen huomattavasti nuorempi.
Seksiä saa aina kun haluaa ja hänhän mielellään joka yö olisi rakastelemassa ja hyvin jaksaisikin (ja on jaksanut). Seksi itsessään on aika tavallista (sellaista tuttua ja turvallista) ja uusia juttuja ei pahemmin kokeilla mutta kunto (ja seisokki) hänellä kyllä kestää. Laukeamisessakaan ei ole koskaan ongelmia.
Punaviinillä saat nautittavaksesi pitkään kestävän nainnin.
Jos haluat olla kiltti niin ole alussa päällä mutta anna miehen kuitenkin hoitaa loppuhuipennus.
Jos haluat katsella seisovaa elintä niin sekin onnistuu, ihn mitä vaan haluat.
Kokemus luo luottamusta.